Nu pas?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
@:niels0kurovski ik heb chevy opgegeven. Wat jij
zit jij dan constant met je pik in je handen of hoe zit dat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wilde eigenlijk om 20u in de sim zitten maar kon niet stoppen met goonen. Kutzooi. #goonverslaafd
Hij heeft wel rare ideeën over vreemdgaan ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
@:niels0kurovski ik heb chevy opgegeven. Wat jij
Dat is de definitie van goonen wel zo'n beetje jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:23 schreef Loverboii het volgende:
[..]
zit jij dan constant met je pik in je handen of hoe zit dat?
Komt door die hoerenlopers waar die mee omgaat tegenwoordigquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik dacht dat hij gewoon nog moest opbloeien
Was laatst bij de ah omdat ze de jumbo verbouwen hierquote:
Oh alleen dat is het?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:23 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Hij heeft wel rare ideeën over vreemdgaan ja.
Ben lekker aan het flirten met de dames dus eigenlijk gaat het wel priem.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik dacht dat hij gewoon nog moest opbloeien
We gaan een interventie organiserenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh alleen dat is het?![]()
Mortie moedigde me juist aan daarmee
[..]
Ben lekker aan het flirten met de dames dus eigenlijk gaat het wel priem.
handen afhakkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
We gaan een interventie organiseren
Alsof dat ooit gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:02 schreef Questular het volgende:
Of hij moet gewoon daadwerkelijk eens sex hebben.
Donderdag de grote dag, ik duim voor je bradabro. Vandaag druk dagje gehad, maar hoop dat het lekker gaat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar ja dat geflirt maakt me wel geil
Of zijn pik!quote:
zou het zo voor hem betalenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:02 schreef Questular het volgende:
Of hij moet gewoon daadwerkelijk eens sex hebben, desnoods via crowdfunding ofzo.
Tot hoeveel mag hij uitgeven?quote:
En voor fokkie?quote:
Ja nog meer mongooltjesquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:14 schreef Abid-Meher het volgende:
Breaking: DTS dreigt te stoppen op FOK!
Dit gaat nog wat worden DTS op de schop. @:chevycaprice denk jij dat we het hier nog drukker gaan krijgen? Ik heb je in ieder geval verslagen met dit nieuwtje geloof ik.
quote:
Ja als Mortie gierig is eindigt hij met een tandenloos juffie uit Transsylvanië.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |