Leuk John!quote:
Als je dat echt leuk zou vinden had je mijn post geliked bink 😌quote:
niks leuks aanquote:
Huh heb ik gedaan toch 🤔quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:52 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Als je dat echt leuk zou vinden had je mijn post geliked bink 😌
een van de leukste momenten op FOK! voor mij was toen je mij ging uitschelden in DM nadat ik moest giechelen vanwege een typfoutje van jou 😅quote:
Echt sick is dat hoor als je zo kan skieënquote:
ja wil ik ook welquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt sick is dat hoor als je zo kan skieënVind die GoPro filmpjes van mensen die mooie afdalingen afgaan sowieso leuk om te zien.
Ook maar eens een keer wintersporten. Al te lang geleden
Doe toch niet zo vijandig!quote:
Dat is een teken van liefde bij hem!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:57 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
een van de leukste momenten op FOK! voor mij was toen je mij ging uitschelden in DM nadat ik moest giechelen vanwege een typfoutje van jou 😅
Maar waarom?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doe toch niet zo vijandig!
[..]
Dat is een teken van liefde bij hem!
Moet je zeker doen. Sochtends wandelen, smiddags de piste op en savonds de beentjes in het zwembadquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja wil ik ook wel![]()
vakantiehuisje in Oostenrijk of zo
ja wel paar keer geweest, wel weer tijdje terug alquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je zeker doen. Sochtends wandelen, smiddags de piste op en savonds de beentjes in het zwembad
Ondertussen bier drinken en schnitzels vreten. Goeie leef
Ben je weleens op wintersport geweest?
Samequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nooit gesnowboard, maar skiën ging wel goed
Mijn zwager heeft snowboard les gegeven, paar keer in snowworld gedaan met hem ging wel aardig, maar ben bang dat ik een hele vakantie verneuk als ik daarvoor kies; is toch wel wat anders in het echt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Same
Ik kon met mijn verneukte motoriek nog geen seconde op een snowboard staan voor ik er af donderdedaarom altijd wel trots geweest dat ik redelijk heb kunnen skieën
al zal ik niet snel meer van een zwarte piste af gaan gok ik. Dat deed ik als kind al niet graag
Ja teveel geld ook om die gok te wagenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mijn zwager heeft snowboard les gegeven, paar keer in snowworld gedaan met hem ging wel aardig, maar ben bang dat ik een hele vakantie verneuk als ik daarvoor kies; is toch wel wat anders in het echt.
ja en snowboarders verneuken ook de piste nu ik er over nadenkquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja teveel geld ook om die gok te wagen
inshallah zullen we (((ze))) verslaanquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Inso god is terug om te strijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |