Ook een erge 😒😢quote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
'Ik werk te hard'
Gooi jezelf weg
Trump begonnen als mcdonalds medewerker en nu president machtige manquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tientallen mensen in de Verenigde Staten zijn ziek geworden door een E. colibesmetting nadat ze een burger hadden gegeten bij McDonald's. Eén persoon overleed als gevolg van de besmetting.
[ afbeelding ]
Jij erin, abid eruitquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoi,
Ik hoorde dat dit de leukste SC is van FOK!
Oké nu hebben we een gesprekquote:
Sorry ik moet hier blijven.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij erin, abid eruit
Topidee
Welkom
Ja we kunnen wel wat normale vrouwen gebruikenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoi,
Ik hoorde dat dit de leukste SC is van FOK!
Nou ja DTS en normaalquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:20 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja we kunnen wel wat normale vrouwen gebruiken
Dat bepalen wij wel in je proefperiode.quote:
Na analyse van kwantitatieve gegevens kunnen wij hier een oordeel op vellen.quote:
Huh?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:43 schreef mascara-klodder het volgende:
@:ama, hoeveel moorden moeten we nog plegen en daarna oplossen?
En als je er zou komen zou je zien dat het grotendeel van de posts gewoon SC posts zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Na analyse van kwantitatieve gegevens kunnen wij hier een oordeel op vellen.
Je lijkt op positie 8 in het klassement te staan.
Zeg het maar jongens.
Ja dus?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zie net dat Nattekat tweemaal DTS heeft gewonnen overigens. Ter info.
Hou op hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En als je er zou komen zou je zien dat het grotendeel van de posts gewoon SC posts zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |