wats maai age again whahaaaatjesquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh leuk. Ik ken volgens mij maar één nummer van ze
quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:38 schreef Xilia het volgende:
Even over de meet waar ik verder niks van wist,
Ik krijg dat soort dingen niet altijd mee![]()
Zou ik mogen weten wie er allemaal komen behalve @:Liesje1979 en @:Dr_Flash
Komen jullie ook @:essnhills @:Nizno?
Ok Modus, dat is jammerquote:
Niet dat ik weetquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:41 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ok Modus, dat is jammer![]()
Dus jij bent er ook niet?
Denk je dat ze uiteindelijk met een oplossing komen voor diegene die vasthouden aan W10?quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:39 schreef Nattekat het volgende:
Nog geen week na m'n gezeik met W11 komt er nieuws dat een grote update echt een gigantische bende is
Ja, ik doe er goed aan om W10 aan te houden.
W12quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:42 schreef Xilia het volgende:
[..]
Denk je dat ze uiteindelijk met een oplossing komen voor diegene die vasthouden aan W10?
Oh ok, volgens @liesje1979 moest ik bij @Dr_Flash zijnquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:41 schreef datismijnmening het volgende:
Volgens mij organiseert @:cherrylips de meet
Ik ben er ook bij.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:38 schreef Xilia het volgende:
En Koen en kaneel.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:52 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja dat schreef ik al, jij en IJs wel.
Kom gewoon. Er zijn afzeggers dus plek over.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:45 schreef Xilia het volgende:
Anyway ik zou het stiekem leuk vinden (meeste van) jullie te zien
Neem het niet persoonlijk op he? Ik wist het ook niet of het die meet die een tid terug in de OP had gestaan met van aanmelden cij CL.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:38 schreef Xilia het volgende:
Ja die vroeg mij of ik kwam en ik zei van zet me maar op de lijst.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:43 schreef Xilia het volgende:
[..]
Oh ok, volgens @:Liesje1979 moest ik bij @:Dr_Flash zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |