Trustequote:Op maandag 21 oktober 2024 21:46 schreef Nizno het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
@:koen is aanwezig, dan kan ik met een gerust hart gaan slapen.
Gute Nacht Freunde
Zulke spellen spelen toch ook veel fijner op de console, lekker op de bank liggen met een controller in je handenquote:
Ik kan dat niet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulke spellen spelen toch ook veel fijner op de console, lekker op de bank liggen met een controller in je handen
Kan je dat niet omdat je geen console of bank hebt?quote:
wiequote:Op maandag 21 oktober 2024 21:46 schreef Nizno het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
@:koen is aanwezig, dan kan ik met een gerust hart gaan slapen.
Gute Nacht Freunde
Ik heb geen console. En ook nooit gehad (een wii is niet hetzelfde).quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan je dat niet omdat je geen console of bank hebt?
Komende maand bij de black friday acties dan maar een PS5 kopenquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen console. En ook nooit gehad (een wii is niet hetzelfde).
uh ja, ik denk het niet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komende maand bij de black friday acties dan maar een PS5 kopen
Maar das leukquote:
wutquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Iemand uit Almere
Tenminste in 2005
ciaooooquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga tandjes poetsen en verder lezen
Maar waarom zou ik een ps5 kopen om Skyrim te spelen. Daar heb ik al een computer voor.quote:
Omdat console veel prettiger speelt, plus dan kun je je laptop er naast houden om hier te kunnen postenquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik een ps5 kopen om Skyrim te spelen. Daar heb ik al een computer voor.
die heb je nu op je hoofd?quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:24 schreef Nattekat het volgende:
Kennen jullie de grap van de regenbui die op de Noordzee zou blijven?
Kan ook beter nu even met de hond gaan lopen zie ik.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:24 schreef Nattekat het volgende:
Kennen jullie de grap van de regenbui die op de Noordzee zou blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |