ik heb hier geen beeld bijquote:Op maandag 21 oktober 2024 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan komt of de onderkant of de bovenkant iets naar voren en hangt ie scheef. Dat ziet er niet uit
nee zo werkt dat niet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik weet dat het eigenlijk niet past
In 2024 is die kans een stuk groter dan 10 jaar geleden volgens mij. (Dat men daar begrip voor heeft)quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]Dat ligt aan mij wil je zeggen?!
Oke ja, beetje wel. Had het niet dooren kan nu iets verzetten met een kut excuus of eerlijk zeggen dat het te druk is en hopen dat ze dat begrijpen. daar begrip voor hebben
Ik zei ook maar niet dat bij de bouw ook niets heeft gepast. Maar dat alles is afgewerkt of bedekt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee zo werkt dat niet.
Als het afgewerkt is, is het afgewerkt. Hoe je tot dat resultaat gekomen bent telt niet meer zodra het gereedschap is opgeruimd
quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhh, dat is goed geregeld zegje zou bijna in zo'n sloopflat gaan wonen om daarna een chille woning uit te kunnen kiezen
Ik snap het als ze balen dat ik iets zou willen verzetten, en dat mag. Maar hoop dat het dan een 'ahhhh das echt kut maar wel begrijpelijk dus verzet het maar want ik snap je volledig maar vind het ook gewoon shit'. Ja dat bedoel ik met begrip, en ja dit is extra verantwoording want kan maar beter duidelijk zijnquote:Op maandag 21 oktober 2024 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
In 2024 is die kans een stuk groter dan 10 jaar geleden volgens mij. (Dat men daar begrip voor heeft)
oh jezusquote:Op maandag 21 oktober 2024 16:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja het heeft ook nadelen natuurlijk
Ze deden geen onderhoud meer, alleen strikt noodzakelijke dingen
En ik had erg geluk met hoe mijn woning nog was. Ik weet van een aantal buren dat die overal scheuren enzo hadden, en bij iemand was de badkamermuur half ingestort
Er was een reden dat praktisch niemand tegen de conclusie inging dat renovatie niet haalbaar was en dat het sloop nieuwbouw moest worden
Normaal heb je bij zulke grote projecten (89 sociale huurwoningen) dat een deel tegen de sloop is. Vanuit de bewonerscommissie waren wij op de hoogte van 1 huurder die tegen was.
ik werk "in de bouw" dus ik weet hoe veel daadwerkelijk in 1 keer past. dat is niet veel als je alles volgens de regels doet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zei ook maar niet dat bij de bouw ook niets heeft gepast. Maar dat alles is afgewerkt of bedekt.
Nee.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:07 schreef bitterbal het volgende:
modus als jij het geld had zou je niet ook een mooie keuken willen?
maar stel dat je daar echt heel erg van genietquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik werk "in de bouw" dus ik weet hoe veel daadwerkelijk in 1 keer past. dat is niet veel als je alles volgens de regels doet.
De een geeft z'n geld uit aan een dure reis, de ander neemt een kind, de ander koopt een nieuwe auto.quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar stel dat je daar echt heel erg van geniet
en stel dit dat zus zo
ja dit is flauw, sorry
Jupquote:Op maandag 21 oktober 2024 16:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh jezusdat klinkt behoorlijk, ehm.. pauper
Nou prima toch, niemand dwingt je om een dure keuken te nemen?quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik werk "in de bouw" dus ik weet hoe veel daadwerkelijk in 1 keer past. dat is niet veel als je alles volgens de regels doet.
Dat denk ik? En soms heb ik ook wel een gedachte van 'hmmm is dat nou wel verstandig' maarja, niet mijn geldquote:Op maandag 21 oktober 2024 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De een geeft z'n geld uit aan een dure reis, de ander neemt een kind, de ander koopt een nieuwe auto.
Op de een of andere manier is dat geaccepteerd ofzo?
Ik heb geen inspiratie. Ff kijken wat ik nog in de vriezer hebquote:
daar zat ik ook aan te denken, andere optie is lasagne van de lidlquote:Op maandag 21 oktober 2024 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb geen inspiratie. Ff kijken wat ik nog in de vriezer heb
super fijnquote:Op maandag 21 oktober 2024 16:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup
Ze hadden wel laten onderzoeken of het nog wel veilig genoeg was om in te blijven wonen voor een aantal jaar, maar dat het rijp voor de sloop was, was iedereen het wel mee eens
Vanuit de woningbouw zeiden ze ook dat ze nog nooit zo'n meewerkende bewonerscommissie hadden gehad voor het opstellen van het sociaal plan. Ja no shit iedereen hier zit te wachten op het sloopbesluit zodat we die verhuisvergoeding en extra inschrijfjaren krijgen
vriezerquote:Op maandag 21 oktober 2024 16:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar zat ik ook aan te denken, andere optie is lasagne van de lidl
JE WAS TOCH ZIEKquote:Op maandag 21 oktober 2024 16:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even lekker een paar uurtjes Skyrim gespeeld.
pizza of witte bonensoepquote:
dat zijn wel 2 uiterstenquote:
ja de bruine fruitschaal als avondeten vind ik iets te veel van het goede.... en brood heb ik tussen de middag al gehadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |