daar zat ik ook aan te denken, andere optie is lasagne van de lidlquote:Op maandag 21 oktober 2024 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb geen inspiratie. Ff kijken wat ik nog in de vriezer heb
super fijnquote:Op maandag 21 oktober 2024 16:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup
Ze hadden wel laten onderzoeken of het nog wel veilig genoeg was om in te blijven wonen voor een aantal jaar, maar dat het rijp voor de sloop was, was iedereen het wel mee eens
Vanuit de woningbouw zeiden ze ook dat ze nog nooit zo'n meewerkende bewonerscommissie hadden gehad voor het opstellen van het sociaal plan. Ja no shit iedereen hier zit te wachten op het sloopbesluit zodat we die verhuisvergoeding en extra inschrijfjaren krijgen
vriezerquote:Op maandag 21 oktober 2024 16:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar zat ik ook aan te denken, andere optie is lasagne van de lidl
JE WAS TOCH ZIEKquote:Op maandag 21 oktober 2024 16:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even lekker een paar uurtjes Skyrim gespeeld.
pizza of witte bonensoepquote:
dat zijn wel 2 uiterstenquote:
ja de bruine fruitschaal als avondeten vind ik iets te veel van het goede.... en brood heb ik tussen de middag al gehadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
daar heb ik picolinis voorquote:Op maandag 21 oktober 2024 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
witte bonensoep want pizza is voor een relaxt chill moment
quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:16 schreef gianni61 het volgende:
ik heb nog nooit van witte bonensoep gehoordbonensoep met witte bonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:19 schreef Crack_ het volgende:
Mijn mams heeft super veel kindertekeningen van haar kinderen bewaard, ik wil zo'n tekening graag als tattoo. Denk als opvulling ergens, later in de toekomst, ooit.
Van de week bekeek ik die tekeningen; ik vond mijn eigen naam schrijven nog erg lastig toen ik net vijf jaar oud was
maajpeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Gewoon weer met paard en wagen de stad in.quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:19 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Deze mensen snappen het leven gewoon echt niet hé @:Wereldgozer @:nattekat
zwaar irritantquote:
ohquote:
doen we hier in het noorden standaardquote:Op maandag 21 oktober 2024 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon weer met paard en wagen de stad in.
oeps. Wanneer komt het loon weer binnen?quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:20 schreef Nizno het volgende:
ik had vanmorgen nog ¤ 0,03 op de rekening... incasso van odido kon er net af
gemakavondmaalquote:Op maandag 21 oktober 2024 16:21 schreef Crack_ het volgende:
en grote pizza's zijn voor een avondmaaltijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |