SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2024 14:50:13 ]![]()
Let me fix that for mequote:Op maandag 21 oktober 2024 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Same op alcohol en drugs suiker naTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Hoe noem je mij?quote:![]()
Ik ben voluptueus.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik kan niet zien op werk, maar is dat dikke mercedes?quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:54 schreef aeque het volgende:
Is maar 1 goed antwoord natuurlijk.
[ afbeelding ]Trotste mama van Ambar
Ja.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan niet zien op werk, maar is dat dikke mercedes?
Snel weg klikkenquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3, nu zit ik weer in de Sluipschutters-spiraal op Youtube
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
dikke BWM mevrouwquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan niet zien op werk, maar is dat dikke mercedes?
Smile, it's free therapy.![]()
De koffieautomaat op werk geeft geen koffie meerTrotste mama van Ambar
What?quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
De koffieautomaat op werk geeft geen koffie meer
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Een signaal van de Godenquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
De koffieautomaat op werk geeft geen koffie meer![]()
Ik vind het onderstel iets te veel lijken op een hakenkruisquote:Trotste mama van Ambar
nog niet zien wat ervan komt he?quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben je in een roodverlichte straat?Do what you love, love what you do!![]()
TRØNDERDOME
Hard Techno, Hardstyle & Hardcore
DJ entertainment by:
NoModE, VVELTSCHMERZ, M Pete
Light, sound & laser by Pure Madness, Totallyd, CW-Laserteknikk
No drugs accepted
Dresscode: Who cares?
Tickets: 250/300
Event capacity: 250
Secure your ticket at
https://tikkio.com/club-wonderland
How to get there by bus, car, bike or teleportation:
https://lager11.no/om/finn-frem
Als iemand bij dit feestje wil zijn 26/12, ga dan voor de optie "teleportation"
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Waarom probeer ik zijn posts nog te begrijpen.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:05 schreef Fogel het volgende:
TRØNDERDOME
DJ entertainment by:
No drugs accepted
Secure your ticket at
Als iemand bij dit feestje wil zijn 26/12, ga dan voor de optie "teleportation"![]()
![]()
![]()
hmmmmm wel beetje veel fantasie dan? zie niet echt?quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het onderstel iets te veel lijken op een hakenkruisDo what you love, love what you do!![]()
Ik zou ze gewoon overslaanquote:Op maandag 21 oktober 2024 15:05 schreef aeque het volgende:
Waarom probeer ik zijn posts nog te begrijpen.Trotste mama van Ambar
Misschien kan Nova helpen? "herschrijf deze post op een manier zoals ik zelf zou posten"quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:05 schreef aeque het volgende:
Waarom probeer ik zijn posts nog te begrijpen.
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ben je erbij?quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:05 schreef Fogel het volgende:
TRØNDERDOME
DJ entertainment by:
No drugs accepted
Secure your ticket at
Als iemand bij dit feestje wil zijn 26/12, ga dan voor de optie "teleportation"Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Chatgpt werkte laatst wel aardig inderdaad.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Misschien kan Nova helpen? "herschrijf deze post op een manier zoals ik zelf zou posten"
geen AI hierquote:Op maandag 21 oktober 2024 15:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Misschien kan Nova helpen? "herschrijf deze post op een manier zoals ik zelf zou posten"
Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben dan waarschijnlijk op een vliegveld. Maar zou me wel geinig lijken op zich.quote:I'm surrounded by morons!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Kan @Danny geen scriptje runnen dat onder elke kree post er automatisch een vertaling komt van Nova?Trotste mama van Ambar
Ben jij dan grote of kleine lepel?quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:09 schreef Paul het volgende:
[..]
nu ik vrijgezel ben kunnen we samen op singlereis
goed idee he mammie @:dottekeI'm surrounded by morons!
ik overweeg wel ja? geen slecht ideequote:Op maandag 21 oktober 2024 15:09 schreef Paul het volgende:
[..]
goed idee he mammie @:dottekeDo what you love, love what you do!![]()
Wat is er met Wilma gebeurd?quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:09 schreef Paul het volgende:
[..]
goed idee he mammie @:dotteke
Trotste mama van Ambar
Zou je daar een korte uitleg bij willen geven?quote:Trotste mama van Ambar
Dat is te merken idd.quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan @:Danny geen scriptje runnen dat onder elke kree post er automatisch een vertaling komt van Nova?
leuke woordspeling ook Tronderdomequote:Op maandag 21 oktober 2024 15:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben dan waarschijnlijk op een vliegveld. Maar zou me wel geinig lijken op zich.
Uw ADH vitamine Worst
Het gevoel was weg bij beidenquote:Op maandag 21 oktober 2024 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou je daar een korte uitleg bij willen geven?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Jij te klein zij te wijd?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Stond heel mooi in zn VER topic. Ze waren samen uit elkaar gegroeid.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou je daar een korte uitleg bij willen geven?
Klonk wel romantischer dan de werkelijkheid
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
![]()
voor Amy
#teamviesdikke klinkt toch minder goed.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik ben pannenkoekenmevrouw, no surprise there.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:59 schreef aeque het volgende:
https://upcoming.nl/artik(...)evrouw-of-mandmeneer
Warme pannenkoeken zijn ook wel beter.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben pannenkoekenmevrouw, no surprise there.
Jij bent pannenkoekenmevrouw
Alles draait bij jou om eten en het is één grote zoete inval. Sterker nog, eten is je leven en je zou er zo voor naar de rechter stappen: pannenkoekenmevrouw!Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Lekker dikke!quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:27 schreef aeque het volgende:
[..]
#teamviesdikke klinkt toch minder goed.
Hmm ik heb een koude pastasalade in de koelkast staan, maar ik begin nu wel te twijfelenquote:Op maandag 21 oktober 2024 15:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Warme pannenkoeken zijn ook wel beter.
Dat betekent dat Hema en ik aan 1 woord genoeg hebbenquote:Trotste mama van Ambar
quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat betekent dat Hema en ik aan 1 woord genoeg hebben
Was vorig jaar in Deventer maar was niet langs mandmeneer gegaan
Uw ADH vitamine Worst
Leeft ie nog wel?quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:38 schreef hemarookworst het volgende:
Was vorig jaar in Deventer maar was niet langs mandmeneer gegaanOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Deventer is best leuk.I'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:45 schreef kree het volgende:
[..]
beetje richting oostblok lijkt mij wel leuk?
Sterkte.I'm surrounded by morons!
Leuke stad inderdaad.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
aardappelen, had ik niet in japanse curry gisteren, dan maar achteraf toevoegenquote:
Uw ADH vitamine Worst
had altijd plannen om naar Chernobyl te gaan maar dat kan ik nu wel op de heeel lange termijn schuivenUw ADH vitamine Worst
Oh.. dan smaakt het idd stukken lekkerderquote:Op maandag 21 oktober 2024 15:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
aardappelen, had ik niet in japanse curry gisteren, dan maar achteraf toevoegen
Enkelereis Verweggistan 🫢quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:53 schreef Paul het volgende:
Waar zullen Kree en ik naar op vakantie gaan heeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb jij zo grote buikquote:Op maandag 21 oktober 2024 15:55 schreef hemarookworst het volgende:
had altijd plannen om naar Chernobyl te gaan maar dat kan ik nu wel op de heeel lange termijn schuiven
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oost of zuidquote:Op maandag 21 oktober 2024 15:53 schreef Paul het volgende:
Waar zullen Kree en ik naar op vakantie gaan hee
Do what you love, love what you do!![]()
Je zeg dat je dat op je buik kan schrijvenquote:
Nee op de lange termijn schuivenquote:Op maandag 21 oktober 2024 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zeg dat je dat op je buik kan schrijven![]()
![]()
Ik ben niet dik, heb alleen maar meer houvast op mijn lichaamquote:
voelen?quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ben niet dik, heb alleen maar meer houvast op mijn lichaamUw ADH vitamine Worst
Hey Mutskequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe dikker men is hoe meer men heeft om van te houdenquote:Op maandag 21 oktober 2024 16:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ben niet dik, heb alleen maar meer houvast op mijn lichaam
dikke mensen worden minder makkelijk ontvoerdquote:Op maandag 21 oktober 2024 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe dikker men is hoe meer men heeft om van te houdenUw ADH vitamine Worst
Zo is dat...quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe dikker men is hoe meer men heeft om van te houden
AdministratieAls je te horen krijgt dat je bepaalde software misschien niet meer mag kopen, maar ze ondertussen wel zeggen dat "I don’t fully understand what this software does"
Soms moet ik zo lachen om dat soort "kost besparende" maatregelen.
Het gaat om Matlab, niet echt onbekende software in wetenschap.![]()
Tegenwoordig hebben ontvoerders ook gewoon kraanwagens.quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dikke mensen worden minder makkelijk ontvoerd![]()
kan je minder hard mee wegrijdenquote:Op maandag 21 oktober 2024 16:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ontvoerders ook gewoon kraanwagens.Uw ADH vitamine Worst
Daar heb je wel een ountquote:Op maandag 21 oktober 2024 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dikke mensen worden minder makkelijk ontvoerd
Zo te horen heb je er ervaring meequote:Op maandag 21 oktober 2024 16:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan je minder hard mee wegrijden![]()
![]()
Dus ik moet zwaarder worden omdat ik zo makkelijk optilbaar ben.
Maar mss wil ik ook gewoon ontvoerd wordenTrotste mama van Ambar
Door een knappe prins op een wit paard?quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik moet zwaarder worden omdat ik zo makkelijk optilbaar ben.
Maar mss wil ik ook gewoon ontvoerd worden
Of door Somalische piraten?![]()
![]()
Een man in een wit busjes met puppy's en boeken?quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Door een knappe prins op een wit paard?
Of door Somalische piraten?Trotste mama van Ambar
En een zooi snoep?quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een man in een wit busjes met puppy's en boeken?![]()
![]()
Leckerquote:Op maandag 21 oktober 2024 16:53 schreef mario390 het volgende:
berner wurstl en rösti gemakt,gegeten![]()
![]()
kan je nova vragen of utrecht kampioen wordtquote:Op maandag 21 oktober 2024 15:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Misschien kan Nova helpen? "herschrijf deze post op een manier zoals ik zelf zou posten"Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Het is erg onwaarschijnlijk dat FC Utrecht dit seizoen kampioen wordt. Traditioneel gezien behoren clubs zoals Ajax, PSV en Feyenoord tot de favorieten voor de titel in de Eredivisie, vanwege hun grotere budgetten en sterkere spelerskernen. FC Utrecht is doorgaans een subtopper in Nederland, en hoewel ze soms verrassend presteren, is de kans dat ze het kampioenschap winnen klein.
Ze kunnen echter wel meedoen om plekken in de play-offs voor Europees voetbal, wat ook een belangrijke prestatie zou zijn voor de club.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:03 schreef Lovely het volgende:
Het is erg onwaarschijnlijk dat FC Utrecht dit seizoen kampioen wordt. Traditioneel gezien behoren clubs zoals Ajax, PSV en Feyenoord tot de favorieten voor de titel in de Eredivisie, vanwege hun grotere budgetten en sterkere spelerskernen. FC Utrecht is doorgaans een subtopper in Nederland, en hoewel ze soms verrassend presteren, is de kans dat ze het kampioenschap winnen klein.
Ze kunnen echter wel meedoen om plekken in de play-offs voor Europees voetbal, wat ook een belangrijke prestatie zou zijn voor de club.![]()
![]()
Ik zeg dat Fc Utrecht geen kampioen wordt.. maar wie wel geen ideequote:
quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:03 schreef Lovely het volgende:
Ze kunnen echter wel meedoen om plekken in de play-offs voor Europees voetbal, wat ook een belangrijke prestatie zou zijn voor de club.?
Hoeveel kostte die per half uur?quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:27 schreef kree het volgende:
ze hadden ooit leuk bezorg meisje, maarja dat is al jaren terug![]()
muh nee joh woonde toen in zomerhuisje dus kon niet laten aanbellen bij de voordeur.quote:
Dus zette erbij in opmerkingen ontmoet me op hoek straat enzo om af te geven. LOL. hahahaha naja hoop hihihi natuurlijkDo what you love, love what you do!![]()
"...je herkent me aan m'n lange regenjas."quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:29 schreef kree het volgende:
[..]
muh nee joh woonde toen in zomerhuisje dus kon niet laten aanbellen bij de voordeur.
Dus zette erbij in opmerkingen ontmoet me op hoek straat enzo om af te geven. LOL. hahahaha naja hoop hihihi natuurlijk![]()
jij bent t niet was leuk meisje meerdere keren en ff beetje kletspraatje. hahahaha. nu kan het gewoon wel bij voordeur trouwens. en had ik verkeerd nr van buren (thx gps). maar ff over gebeld.quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]
"...je herkent me aan m'n lange regenjas."Do what you love, love what you do!![]()
Je buren konden de aanblik van je harige reet niet waarderen als ze met je bezig was?quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:31 schreef kree het volgende:
[..]
jij bent t niet was leuk meisje meerdere keren en ff beetje kletspraatje. hahahaha. nu kan het gewoon wel bij voordeur trouwens. en had ik verkeerd nr van buren (thx gps). maar ff over gebeld.![]()
![]()
hahhaha nee want zicht is niet op die kanten. wel naast me in rijtjes huis natuurlijk.quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Je buren konden de aanblik van je harige reet niet waarderen als ze met je bezig was?Do what you love, love what you do!![]()
ja snap dat jullie me niet serieus nemen, maar dit is serieuze shit wel
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: