December is sowieso een dure maand.. Ene kant wel leuk dat het er weer aan komt, maar ook weer blij als het voorbij isquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niet teveel, maar wel veel. Alleen ik heb in de ber-maanden meerdere verjaardagen en Sinterklaas, en kerstmis die allemaal cadeautjes hebben (en doe ik met liefde hoor) en met O&N (vier ik alleen) wil ik lekker eten. En de momenten met Kerst thuis ook... dus tja
Daarnaast stimuleert dit ook creativiteit. Ik heb nog lege piepschuimen kransen liggen, misschien ga ik daar nog wat mee doen van de week...
Of nog meer kerstballen breien, of wat schilderen. Een kerststal maken met klei of pegdolls... opties zat
(en klinkt alsof ik een grote vreetschuur heb, is niet zo, maar normaal zit ik onder de 25¤ gemiddeld met boodschappen, dus ik moet even rekening houden met dat ik wel een lekker hapje, een glühweintje of een Baileys wil)
Wij houden het lekker klein en eenvoudig, en niet duurquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
December is sowieso een dure maand.. Ene kant wel leuk dat het er weer aan komt, maar ook weer blij als het voorbij is
Nou lekker eten hoort er wel bijAnders zelf lekkere hapjes maken..
Dat kan ook natuurlijkquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij houden het lekker klein en eenvoudig, en niet duur
Gewoon lekker knus en zoquote:
Ik geniet ervanquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
December is sowieso een dure maand.. Ene kant wel leuk dat het er weer aan komt, maar ook weer blij als het voorbij is
Nou lekker eten hoort er wel bijAnders zelf lekkere hapjes maken..
Ook perfect toch!quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij houden het lekker klein en eenvoudig, en niet duur
En dan doe jij de afwas ?quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon lekker knus en zo
Meeste eten zal bij mijn ouders zijn
Hahaha, dat hoort haast ook zoquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon lekker knus en zo
Meeste eten zal bij mijn ouders zijn
Dat is toch logisch? Mijn redenatie is dat als zij de boodschappen doet dat ik de afwas doe (al lukt dat niet altijd, ze is het er niet mee eens)quote:
Ik help wel mee jaquote:
Kom niks tekortquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha, dat hoort haast ook zo
Je hebt vast dikkere pakken voor racen in een kouder klimaat maar over het algemeen is het geen warme outfitquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is een Stig-pak warm? Het ziet er zowel wel als niet comfortabel uit...
Oh, dan draag ik er wel een snuggle overheenquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt vast dikkere pakken voor racen in een kouder klimaat maar over het algemeen is het geen warme outfit
Dat is lief..quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik help wel mee ja
[..]
Kom niks tekort
Lekker zacht ookquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh, dan draag ik er wel een snuggle overheen
Uiteraard. Mams zorgt zo goed voor onsquote:
Ik heb last van vrouw zijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:07 schreef rival het volgende:
Zijn jullie inmiddels een beetje wakker?
Allang.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:07 schreef rival het volgende:
Zijn jullie inmiddels een beetje wakker?
Je klinkt als iemand die wel een knuffel kan gebruiken. 'T is dat ik ver uit je buurt moet blijven.......quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb last van vrouw zijn
en ik wil chips, maar mag niet want ik een ruime 20kg kwijt en mag alleen op vrijdag snacken
dus ik ben chagrijnig.
Als je het wil overleven moet je ver weg uit mijn fysieke buurt blijven
Dus dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |