Godt! Held! Hoe is het?quote:
Ik doe verder ook niet aan make-up (oke af en toe mascara), maar dit maakt zo'n enorm verschil met een kleine moeite elke 4/5 weken, dat vind ik het wel waardquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]dat begrijp ik wel ja
En als je je er goed bij voelt vooral doen
(Ik doe niet aan make-up, mooie nagels of wenkbrauwen. Snap de theorie erachter. Alleen ben te lui)
Begrijp ik helemaalquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe verder ook niet aan make-up (oke af en toe mascara), maar dit maakt zo'n enorm verschil met een kleine moeite elke 4/5 weken, dat vind ik het wel waard
Alles prima.👍🏻quote:
Ik heb het account van mijn opa gekregen. Ben zelf nog heel jong.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! Bijna 25 jaar op FOK! Feel old yet?
Dat was lief van Qquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb het account van mijn opa gekregen. Ben zelf nog heel jong.
Als dat geen scharen wordt!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vanavond komt een vriendinnetje knutselenmaakt mij blij
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Als dat geen scharen wordt!
Om te knippen natuurlijk.
Jij dacht zeker weer vieze dingen.quote:
Welk onlyfans account ben je lid van geworden?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:43 schreef Barbusse het volgende:
Lieve mensen, ik ga geld dat ik niet heb uitgeven aan plaatjes.
Ik ben nu al mentaal voorbereid op de rant van m'n vriendinlief omdat ik geld uitgeef.
Totally worth it.
Plaatjes.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:43 schreef Barbusse het volgende:
Lieve mensen, ik ga geld dat ik niet heb uitgeven aan plaatjes.
Ik ben nu al mentaal voorbereid op de rant van m'n vriendinlief omdat ik geld uitgeef.
Totally worth it.
Portisheadquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:21 schreef Barbusse het volgende:
Geld uitgegeven aan Bjork, Black Keys (alweer) en Portishead
Totally worth it
Zegt me compleet niks, maar ben blij dat jij blij bentquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:21 schreef Barbusse het volgende:
Geld uitgegeven aan Bjork, Black Keys (alweer) en Portishead
Totally worth it
Bjork!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zegt me compleet niks, maar ben blij dat jij blij bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |