ja hier in thailand betaal je met veel dingen als buitenlander idd een andere prijsquote:Op maandag 21 oktober 2024 15:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Opzich wel slim als de buitenlanders over het algemeen rijker zijn dan het eigen volk
[..]
ja maar al getrouwd.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom, en zijn vader heeft 28 miljard dollar
quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]haha, nee wil niet ondankbaar doen over mn woning. Is echt fantastisch maar ben ook wel toe aan iets nieuws.
Woon hier ook al 10 jaar
Ofnee, 12
Maar hij moet precies passen en dan wel zo dat ik niet alle tegels van de achterwand hoef te vervangen,.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sinds kort heb ik hier ervaring mee.
en op zich is het best makkelijk.
Alleen leveren die klojo's niet alle buisstukjes mee dus moet morgen nog naar de bouwmarkt
Dat is die van Maleisië zelfquote:Op maandag 21 oktober 2024 15:38 schreef bitterbal het volgende:
de dochter is met een nederlands model getrouwd toch
Moslims mogen vier vrouwen dus het kan nogquote:Op maandag 21 oktober 2024 15:35 schreef bitterbal het volgende:
niet slecht
algetrouwd. misschien wil die mij alsnog een schattig beestje geven
ohja, geen buitenruimte daar werd ik op begeven moment gek van in mn studentenwoning. En die was eigenlijk ook al best luxe, had een eigen wc en eigen keuken en huur was heel laag.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook wel prima daar gewoond hoor
Grootste nadeel was dat het zomers zo ontiegelijk heet werd rn dat ik geen buitenruimte had.
Als ie wel groter uitvalt plaats je hem toch tegen de tegels aan.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hij moet precies passen en dan wel zo dat ik niet alle tegels van de achterwand hoef te vervangen,.
Heb je wel een zwembad voor die prijs?quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik betaal nu 20 duizend baht. Een thai zal waarschijnlijk onder de 10 duizend baht per maand betalen maar die wonen vaak in ander type woningen.
Mietjes. Amper een hand vol.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moslims mogen vier vrouwen dus het kan nog
*sliddert dm inquote:Op maandag 21 oktober 2024 15:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moslims mogen vier vrouwen dus het kan nog
nee. dit eiland is vergelijkbaar met amsterdam. Echt fucking duur.prive zwembad is denk ik vanaf 60 duizend baht per maandquote:Op maandag 21 oktober 2024 15:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je wel een zwembad voor die prijs?
ik heb nu een ander model, waardoor nu 2 oude gaatjes in de muur zichtbaar zijnquote:Op maandag 21 oktober 2024 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hij moet precies passen en dan wel zo dat ik niet alle tegels van de achterwand hoef te vervangen,.
Maar dan komt ie iets naar voren.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
Als ie wel groter uitvalt plaats je hem toch tegen de tegels aan.
Ja, ik had binnen ruimte zat, maar het was een bovenwoning met 2 verdiepingen, en alleen een galerij bij de voordeur. Geen balkon of terras ofzo. Dat was wel echt jammer.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, geen buitenruimte daar werd ik op begeven moment gek van in mn studentenwoning. En die was eigenlijk ook al best luxe, had een eigen wc en eigen keuken en huur was heel laag.
Wel gaskachel en ben daar altijd bang geweest voor branddat was niet heel chill
En soms ben je gewoon weer toe aan iets anders, vooral als de mogelijkheden het ook toelaten om naar iets anders toe te werken
In principe kan het mechanisme dat kapot is misschien ook wel gefikst worden.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nu een ander model, waardoor nu 2 oude gaatjes in de muur zichtbaar zijn
en heb een stuk van de oude gemodificeerd en op de nieuwe geplaatst omdat ik anders alles moest gaan omgooien
Ow moet je niet naar een goedkoper eiland danquote:Op maandag 21 oktober 2024 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. dit eiland is vergelijkbaar met amsterdam. Echt fucking duur.prive zwembad is denk ik vanaf 60 duizend baht per maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |