SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ama-plantjesquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
4 stuks voor een tientje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is dan ook een prima excuusquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Al sinds ik uit het ziekenhuis ben, sta de verwarming aan.
Ik heb geen idee, ik heb ze zelf nietquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:17 schreef Ama het volgende:
Ohja. Ja hopelijk komt die van mij er ook weer zo eruit te zien. Het kan wel he? Het is nu gewoon een groen plantje haha.
In mijn vorige huisje was het altijd warm zodra de zon scheenquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:16 schreef Ama het volgende:
Maar in de zomer warmt het hier (behalve mijn hobby/computerkamer dan) het niet zo snel op dus dat is dan wel weer een voordeel aan al die dikke betonnen muren hier en de bovenburen.
Klinkt als mijn huis.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
In mijn vorige huisje was het altijd warm zodra de zon scheen
Verwarming in de winter was als het zonnig was niet nodig. En zomers werd het met gemak 30+
Ben weleens naar mijn ouders huis gevlucht toen het beneden ruim 34 graden was en boven nog warmer
Precies!quote:
Yes maar bedoel heb je nog een grote studieschuld waardoor die 2,55% veel impact heeft op je financiën?quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens de nieuwsberichten zou ik van 0% naar 2,55 rente gaan.
Een woning kopen in mijn eentje lukt toch niet.
Ik moet alleen nog keuze maken of ik in het december helemaal aflos.
Of dat ik toch ga voor deel budget van werk in te zetten voor studieschuld af te lossen.
Ik bespreek het wel, maakt nu nog niet veel uit.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja was superfijn
Het kan welals je extra hebt afgelost waardoor je maandbedrag lager is geworden. Dan kun je verzoeken om daar mee te rekenen ipv startbedrag. Maar of ze dat ook allemaal doen..?
Als die vriendin, die ervoor zorgt dat mijn planten een gelukkig leven hebbenquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb ze zelf niet
Neuh ik had een beetje rondgegoogled en kwam toen bij ikbenfrits uit en daar had ik wel een goed gevoel bij.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Precies!
[..]
Yes maar bedoel heb je nog een grote studieschuld waardoor die 2,55% veel impact heeft op je financiën?
[..]
Ik bespreek het wel, maakt nu nog niet veel uit.
Was jij bij meerdere adviseurs langsgegaan voor een orienterend gesprek?
Het helpt ook wel dat ik tegenwoordig verduisterende gordijnen heb hangen in de woonkamer. Enige keer dat ik dat heb gehaald was die zomer paar jaar geleden toen het echt dagen boven de 35 was buiten.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
In mijn vorige huisje was het altijd warm zodra de zon scheen
Verwarming in de winter was als het zonnig was niet nodig. En zomers werd het met gemak 30+
Ben weleens naar mijn ouders huis gevlucht toen het beneden ruim 34 graden was en boven nog warmer
quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neuh ik had een beetje rondgegoogled en kwam toen bij ikbenfrits uit en daar had ik wel een goed gevoel bij.
Jaquote:
Nee, heb een aantal crème kleurige en een aantal blauwequote:Op maandag 21 oktober 2024 13:23 schreef Ama het volgende:
Hebben jullie ook allemaal dezelfde kleur bloempotten?
Nee, maar wel overwegend roze.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:23 schreef Ama het volgende:
Ik heb wit en betonkleur.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:23 schreef Ama het volgende:
Ik heb geen bloempottenquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:23 schreef Ama het volgende:
bij de kringloop hebben we altijd veel potjes voor 1,50 ofzoquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:28 schreef Ama het volgende:
Voel me ergens beetje schuldig ofzo dat ik dat zo graag wil want volgens heb ik nu allemaal dure potten van de Intratuin omdat ze bij de Action enz niet kan vinden wat ik zoek.
Bestaan nog steeds zie ik, misschien daar maar eens afspraak makenquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Volgens mij heten ze wel anders inmiddels?
Ja maar dat is dus niet wat ik wil in huis. Heb ook gewoon allemaal zelfde model alleen steeds een slag groter.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
bij de kringloop hebben we altijd veel potjes voor 1,50 ofzo
ik heb allemaal verschillendequote:Op maandag 21 oktober 2024 13:23 schreef Ama het volgende:
Daar haal ik zequote:Op maandag 21 oktober 2024 13:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
bij de kringloop hebben we altijd veel potjes voor 1,50 ofzo
van jezelf niet?quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik mag geen bloempotten meer kopen.
Zodra het weer lekker weer is buiten kan ik het beste beginnen toch met die plantenvoeding geven? Wat ik laatst ook kreeg voor mijn verjaardag.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik mag geen bloempotten meer kopen.
Ik had al 12 jaar een yuka maar die werd wat kaal. Dus die heb ik vorige week helemaal afgezaagd. Ik hoop dat er in de lente weer een mooie terug groeit.quote:
Ja in april ofzo.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Zodra het weer lekker weer is buiten kan ik het beste beginnen toch met die plantenvoeding geven? Wat ik laatst ook kreeg voor mijn verjaardag.Zijn natuurlijk alle 3 net verpot ook.
Wie bepaald wat genoeg is?quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee. Ik heb genoeg bloempotten voor vijf huizen.
Is ook niet per se een probleem geloof ik.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bestaan nog steeds zie ik, misschien daar maar eens afspraak maken![]()
Bedenk me nu wel dat ik nog helemaal geen vast contract heb natuurlijk![]()
eerst meer huizen kopen danquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee. Ik heb genoeg bloempotten voor vijf huizen.
ik heb een afspraak gemaakt voor morgenquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is ook niet per se een probleem geloof ik.
Maar dat zullen zij wel beter weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |