Ik ben allergisch voor hysterie. Als een vrouw tijdens een normaal gesprek al gaat gillen en slopen ben ik snel klaar. Zo los je niks op. Sterker nog, je begint met een een relatief klein probleem en het wordt juist gigantisch door dat soort gedrag.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:16 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Nu wat jij zegt, zegt zij over mij. Ik zou haar niet waarderen, nooit hebben gezegd dat ze leuk eruit ziet, al een lange tijd geen bloemen heb gekocht. Ze wil continu iets ervoor terug als zij wat voor mij doet. Bijvoorbeeld als ik vrienden uitnodig, zij heeft dan gekookt, is ze de volgende dag sip. Ik vraag wat is er? Zegt ze, ik doe zoveel voor jou, maar jij neemt niet eens de moeite om rozen voor mij te kopen. Het gaat mij niet om de rozen, maar dat ze alles voor mij met tegenzin doet en pas gelukkig is als ze er iets voor terugkrijgt.
Nou, ik vind dat je dit wel even had kunnen vermelden.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:17 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Dank voor je structurele bijdrage.
Oh man, Aziatisch of Oostblok, wat ik je brom.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:20 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Ik heb daar ook aan gedacht, maar dat gaat niet helpen omdat zij weinig zelfreflectie heeft. Ze praat continu alsof alles mijn schuld is en ik als man deze relatie zo heb gevormd. Als wij een professioneel gaan inschakelen, dan is het wel belangrijk dat je reflectie toont, dat doet zij niet. Dan speelt ze mooi weer en zijn we na zo een sessie terug bij af.
Heel veel mensen wilden helpen. Zij heeft continu aan dat niemand ons kan helpen, behalve wij zelf. Zij staat niet open voor hulp vanuit buiten.
Je mag je voorkeuren hebben en uitspreken. En welke aanleiding heb jij om te denken dat hij dit o peen onjuiste manier kenbaar heeft gemaakt?quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:18 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nou BansheeBoy, heb jij verkering? Want ik kan je vertellen, als jij graag een goede gelijkwaardige relatie voor lange termijn in stand wilt houden, kan ik je vertellen, dan besef je je in elk geval dat er 250 manieren zijn waarop je kritiek kan leveren. En als de uitkomst complete hysterie is, dan heb je niet de juiste manier gevonden.
En volgens jou is het allemaal haar schuld.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:20 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Ik heb daar ook aan gedacht, maar dat gaat niet helpen omdat zij weinig zelfreflectie heeft. Ze praat continu alsof alles mijn schuld is en ik als man deze relatie zo heb gevormd. Als wij een professioneel gaan inschakelen, dan is het wel belangrijk dat je reflectie toont, dat doet zij niet. Dan speelt ze mooi weer en zijn we na zo een sessie terug bij af.
Heel veel mensen wilden helpen. Zij heeft continu aan dat niemand ons kan helpen, behalve wij zelf. Zij staat niet open voor hulp vanuit buiten.
Zoals hij het in zijn post omschrijft, en hoe zij reageert, dan denk ik wel te weten hoe de vlag hangt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je mag je voorkeuren hebben en uitspreken. En welke aanleiding heb jij om te denken dat hij dit o peen onjuiste manier kenbaar heeft gemaakt?˛
Hoe weet jij dat van het geld?quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:26 schreef MissButterflyy het volgende:
Op een gegeven moment is het gewoon klaar. En dat is het tussen jullie. Zet die scheiding in gang. Jullie hebben toch geld genoeg, waarom dan nu miepen over dat een advocaat duur is?
En haar ouders mag ze zelf inlichten.
Wij geven hier ook al tig topics lang tips, maar ja ...quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:20 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Dat staat in zijn vorige topic.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat van het geld?˛
Ik zie maar 1 topic op zijn naam.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:38 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dat staat in zijn vorige topic.
Bedankt voor de mededeling.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zie maar 1 topic op zijn naam.˛
Hij heeft ook onder een andere naam topics gepost.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zie maar 1 topic op zijn naam.˛
En dan raak je haar in in een reflex een keer verkeerd en kan je gaan zitten. Wegwezen!quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:03 schreef Eerdmans020 het volgende:
Ik vind ook heftig dat zij na een ruzie buiten, naar huis komt en meteen deuren kapot trapt, schoenen naar mij gooit en met een stoel op mij inslaat.
We gunnen hem het voordeel van de twijfel. En zo raar is dit verhaal niet, er zullen nu gebruikertjes mee lezen die exact in zo'n situatie zitten maar het niet (durven te) posten. Die helpen we dan ook met onze verse tips.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:41 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik snap niet dat jullie hier nog op reageren.
Steeds datzelfde verhaal, in iets andere bewoordingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |