quote:Op maandag 3 juni 2024 00:08 schreef Seven. het volgende:
Schreeuwen, spullen gooien, ruzie, 6 maanden uit elkaar geweest en binnen 3 maanden weer hetzelfde gedoe...
Zeker in een hotel. En dan nooit meer terug gaan.
Het lijkt nu weer te normaliseren. Ik zit binnen, zij in de slaapkamer.quote:Op maandag 3 juni 2024 00:08 schreef Seven. het volgende:
Schreeuwen, spullen gooien, ruzie, 6 maanden uit elkaar geweest en binnen 3 maanden weer hetzelfde gedoe...
Zeker in een hotel. En dan nooit meer terug gaan.
Ik weet het niet. Ik ben nooit onredelijk tegen haar geweest. We leven in luxe, ze spreekt af met haar vriendinnen, we hebben alles, maar op een of andere manier klaagt ze nog steeds. Dat wij ruzie maken omdat ik mijn vader geld uitleen en dat zij zegt:quote:Op maandag 3 juni 2024 00:26 schreef prunus het volgende:
Wat een gedoe! Wat ik mij meteen afvraag: zijn deze problemen niet slechts symptomen van grotere/diepere problemen in de relatie? Dus zijn er andere onderliggende kwesties? Omdat het voor mij ergens zo overkomt dat jullie elkaar ook niet echt iets lijken te gunnen. Maar het kan ook zijn dat ik dat verkeerd opvat.
Hoe veel meer moet jij volgens haar financieel bijdragen in de maandelijkse kosten? Heeft ze dat al eens benoemd? En wat doet zij in het huishouden en wat doe jij, aangezien zij aangeeft dat ze alles doet, maar ja jij geeft aan dat je ‘ook wat’ doet.
Ergens voelt het (voor mij) alsof je hier niet het hele verhaal vertelt? Het is nogal vanuit jouw perspectief en ergens ook vrij logisch natuurlijk, maar het verhaal voelt wat onvolledig.
Ik kan mij ook niet hechten aan haar. Ik heb al tegen haar gezegd, als ik deze kanten van je zie en tijdens je boosheid hoor hoe je over mij denkt en wat je tegen mij allemaal roept, dan vergeet ik dat niet en weet ik dat jij zo over mij denkt.quote:Op maandag 3 juni 2024 00:32 schreef matigeuser het volgende:
Waarom sowieso nog lopen kloten met een 'gezamenlijke rekening' en 'eigen rekeningen' en zo. Je woon toch samen inmiddels? Vind dat altijd zo raar, die stelletjes met allerlei betaalregelingen en eigen geld achterhouden en zo. Of je gaat ervoor om samen te leven, of niet vind ik dan...
Maar goed. Lastig in te schatten natuurlijk voor ons wat de situatie is. Meestal komt het er bij vrouwen op neer dat ze zich niet 'gewaardeerd' voelen en niet voelen alsof er 'voor ze gezorgd' wordt. Wat zij denkt wel te verdienen.
Tja, hoe kun je dat gevoel wegnemen? Misschien gaat het om meer dan alleen geld. Of misschien vindt het het kut dat jij meer geld 'achter de hand houdt'? Alsof je niet volledig voor haar wil gaan of zo? Probeer eens rustig te vragen wat haar nou écht dwarszit.
En dan moet je jezelf afvragen of jij nog wel met haar gedrag kunt leven natuurlijk. Want met spullen gooien en met allerlei ongefundeerde uitspraken komen is natuurlijk ook niet normaal. En die vraag kun je alleen zelf beantwoorden.
Succes.
En waarom ben je precies met haar samen (aan het wonen) dan?quote:Op maandag 3 juni 2024 00:38 schreef Nick9292 het volgende:
[..]
Ik kan mij ook niet hechten aan haar. Ik heb al tegen haar gezegd, als ik deze kanten van je zie en tijdens je boosheid hoor hoe je over mij denkt en wat je tegen mij allemaal roept, dan vergeet ik dat niet en weet ik dat jij zo over mij denkt.
Ik had ooit de wens uitgesproken om vader te willen zijn en toen zei ze ook van alles, namelijk dat ik nog heel veel goed moest maken wilde zij mij een kind geven. Sindsdien ben ik er ook nooit meer over begonnne.
Je hebt al meerdere posts aangemaakt over hoe te scheiden en zulks....je houdt het nog lang vol, te lang.quote:
Ik denk dat dit heel erg naar "fake" ruikt, maar dat ben ik.quote:Op maandag 3 juni 2024 00:42 schreef Luuntje het volgende:
Euh......daar is serieus zulk gedoe over?
Jezus![]()
Run Forest, run.
Wij zijn ruim een half jaar uit elkaar geweest. Aan de ene kant wilde zij continu goed maken en gaf ze aan dat ze was veranderd en mijn ouders gaven continu aan dat vrouwen eenmaal zo zijn en de volgende echt niet beter hoeft te zijn. We zijn nu drie maanden bij elkaar, afgelopen weekend Parijs geweest, vorige maand Oslo, de maand ervoor zijn wij in Egypte geweest, we wonen ruim en financieel niets te klagen, maar lijkt erop dat zij niets wil bijdragen en dat het allemaal van mij moet komen en dan komt bij het gevoel naar boven dat zij enkel bij mij is voor het geld en als zij daar aan moet bijdragen; het voor haar geen zin meer heeft. Zo voelt dat echt voor mij.quote:Op maandag 3 juni 2024 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En waarom ben je precies met haar samen (aan het wonen) dan?
Overigens ruik ik dikke bullshit. Ik geloof niet dat dit een waar verhaal is.
Ik ben geen opgever, nooit geweest. Niet in mijn werk, maar dus ook niet in mijn privé. Ik weet ook niet waarom ik dit nog laat voortduren, misschien ben ik wel bang dat ik hierna nooit de geschikte persoon zal vinden en mijzelf ook de schuld geef voor alles.quote:Op maandag 3 juni 2024 00:43 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Je hebt al meerdere posts aangemaakt over hoe te scheiden en zulks....je houdt het nog lang vol, te lang.
Tokkie muchquote:Vervolgens begon ze te schreeuwen en ben ik uit huis gegaan. Na een uur ben ik weer in huis en zij zit in de slaapkamer en gooit met allerlei spullen naar mij toe en zegt dat ik geen actie onderneem om dingen goed te maken, maar stom tv zit te kijken.
Wat mij doet afvragen wat jij zo leuk aan haar vindt/vond.quote:Op maandag 3 juni 2024 00:47 schreef Nick9292 het volgende:
[..]
Wij zijn ruim een half jaar uit elkaar geweest. Aan de ene kant wilde zij continu goed maken en gaf ze aan dat ze was veranderd en mijn ouders gaven continu aan dat vrouwen eenmaal zo zijn en de volgende echt niet beter hoeft te zijn. We zijn nu drie maanden bij elkaar, afgelopen weekend Parijs geweest, vorige maand Oslo, de maand ervoor zijn wij in Egypte geweest, we wonen ruim en financieel niets te klagen, maar lijkt erop dat zij niets wil bijdragen en dat het allemaal van mij moet komen en dan komt bij het gevoel naar boven dat zij enkel bij mij is voor het geld en als zij daar aan moet bijdragen; het voor haar geen zin meer heeft. Zo voelt dat echt voor mij.
Dit begrijp ik dus niet. Ik ben hier volledig anoniem en deel mijn verhaal met jullie. Ik heb geen enkel belang om hier te gaan liegen, want jij en anderen hoeven mij niet aardig te vinden, zijn geen vrienden of familie van mij, gaan niet over mijn promotie of salarisverhoging.quote:Op maandag 3 juni 2024 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit heel erg naar "fake" ruikt, maar dat ben ik.
Omdat ze nou niet echt heel erg sympathiek klinkt. Waarom zou je een relatie willen met haar?quote:Op maandag 3 juni 2024 00:49 schreef Nick9292 het volgende:
[..]
Dit begrijp ik dus niet. Ik ben hier volledig anoniem en deel mijn verhaal met jullie. Ik heb geen enkel belang om hier te gaan liegen, want jij en anderen hoeven mij niet aardig te vinden, zijn geen vrienden of familie van mij, gaan niet over mijn promotie of salarisverhoging.
We zijn te snel gaan samenwonen, denk ik. We hadden al ruzies tijdens onze relatie en dan is samenwonen niet de juiste vervolgstap geweest denk ik. Ik denk dat ik moeite heb met afscheid nemen van iemand.quote:Op maandag 3 juni 2024 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat mij doet afvragen wat jij zo leuk aan haar vindt/vond.
Leuk genoeg om een relatie mee aan te gaan. Leuk genoeg om mee te gaan samenwonen. Leuk genoeg om haar terug te willen na een breuk.
Je woont samen, vrienden en familie weten van ons en is toch ook niet makkelijk om ineens te zeggen: jij moet weg uit huis.quote:Op maandag 3 juni 2024 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat ze nou niet echt heel erg sympathiek klinkt. Waarom zou je een relatie willen met haar?
Om ff een voorbeeld te geven.
Wat vond je ooit wel leuk aan haar?quote:Op maandag 3 juni 2024 00:51 schreef Nick9292 het volgende:
[..]
We zijn te snel gaan samenwonen, denk ik. We hadden al ruzies tijdens onze relatie en dan is samenwonen niet de juiste vervolgstap geweest denk ik. Ik denk dat ik moeite heb met afscheid nemen van iemand.
Daarnaast deelde ik mijn verhalen tijdens het uit elkaar gaan met een goede vriend en mijn ouders. Die gaven dan dat ik ook onredelijk was op bepaalde punten en aan mijzelf moest werken, wilde ik deze relatie laten slagen. Dit is ook de reden geweest dat ik haar opnieuw een kans heb gegeven.quote:Op maandag 3 juni 2024 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat ze nou niet echt heel erg sympathiek klinkt. Waarom zou je een relatie willen met haar?
Om ff een voorbeeld te geven.
Je struikelde niet in de supermarkt over haar en woonde 3 sec daarna samen he?quote:Op maandag 3 juni 2024 00:52 schreef Nick9292 het volgende:
[..]
Je woont samen, vrienden en familie weten van ons en is toch ook niet makkelijk om ineens te zeggen: jij moet weg uit huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |