abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 oktober 2024 @ 07:18:37 #51
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215425232
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 14:58 schreef freaky40 het volgende:
Ben Skruk aan het kijken de Deense serie. Erg leuk, echt subtiele en ongemakkelijke momenten wat het leuk maakt. Actrice is ook erg leuk en heeft humor. Komt er nog een seizoen 4 eigenlijk?
Waar gaat het over? Deens, ongemakkelijke momenten, zou wel mijn ding kunnen zijn.
Resistance is futile.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 07:25:24 #52
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215425262
Gisteren Sex and the City uitgekeken. Heerlijke TV hoor, leuke humor (al is dat in het laatste seizoen wat minder). Ook een noot van kritiek: hoofdpersoon Carrie maakt geen persoonlijke groei door. Waar Charlotte pragmatischer wordt en settled, Miranda haar overmatige kritische blik laat varen en zich schikt in een gelukkig leven en waar zelfs verstokte single Samantha uiteindelijk de muur om haar hart afbreekt, blijft Carrie keer op keer in dezelfde valkuilen trappen.

Maar het maakt ook dat ik Just like that en Carrie Diaries op m'n kijklijstje zet.
Resistance is futile.
pi_215425341
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achtsam Morden | Murder Mindfully - Duitsland S01 2024 16 - Netflix Original | Boek, Comedy, Misdaad, Offbeat, Thriller
Als maffia-advocaat Björn een cursus mindfulness volgt voor een betere balans tussen werk en privé, ontdekt hij verrassende nieuwe copingstrategieën, zoals moord.

The Diplomat - VS S02 2023 16 - Netflix Original | Drama, Intellectueel, Politiek, Thriller
Tijdens een internationale crisis worstelt een Amerikaanse diplomaat met haar belangrijke nieuwe baan als ambassadeur in het VK en haar turbulente huwelijk met een politieke ster.

Don't Come Home - Thailand Miniserie 2024 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Horror, Mystery, Thriller
Een vrouw verhuist naar het griezelige, oude landhuis van haar familie. Als haar dochter op mysterieuze wijze verdwijnt, moet ze duistere geheimen uit het verleden onder ogen zien.

Lassie: Een nieuw avontuur - Duitsland 2024 6 1:32 uur | Drama, Familiefilm
De onverschrokken hondendetective Lassie leidt zijn tweebenige vrienden op een missie om beruchte hondendieven te vangen en de jackrussellterriër Pippa te redden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 08:01:50 #54
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215425508
Zo, Diplomat S2 heeft even geduurd. Voor mijn gevoel was dat a lifetime ago dat ik die gezien heb. Hopelijk starten ze met een recap :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_215425517
quote:
19s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 08:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, Diplomat S2 heeft even geduurd. Voor mijn gevoel was dat a lifetime ago dat ik die gezien heb. Hopelijk starten ze met een recap :D
Bekijk deze YouTube-video
  donderdag 31 oktober 2024 @ 08:22:36 #56
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_215425599
Uitgekeken naar S2 van The Diplomat dus hoezee *O*

Omdat ik wist dat ie kwam onlangs S1 nog een keer gekeken.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_215425689
Ik ben de 90's horrorfilm Scream aan t kijken en je weet dat een film oud is als er gevraagd wordt waarom iemand een mobiele telefoon bij zich heeft :P

Trouwens bij alle films en series die zich rond scholen afspelen zie ik kinderen nooit daadwerkelijk les krijgen, het is meestal in de gang bij hun kastjes :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_215426560
quote:
7s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 07:18 schreef Seven. het volgende:

[..]
Waar gaat het over? Deens, ongemakkelijke momenten, zou wel mijn ding kunnen zijn.
Gaat over een vrouw die zichzelf insemineert met zaad van een spermadonor van een kliniek waar zij werkzaam is. Spermadonor is haar ex en krijgt hiervan dus een baby. Ongemakkelijke momenten zijn haar deel. Erg leuk.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 31 oktober 2024 @ 18:13:55 #59
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215430092
quote:
19s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 08:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is seizoen 3 al aangekondigd?
Resistance is futile.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 18:40:08 #60
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_215430324
quote:
7s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 18:13 schreef Seven. het volgende:

[..]
Is seizoen 3 al aangekondigd?
Ja en productie is al gestart.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_215434156
17 Again - VS 2009 6 1:41 uur | Comedy
Mike is een midlifecrisis nabij en zou graag een stuk van zijn leven overdoen. Die wens komt uit als hij wakker wordt en erachter komt dat hij weer 17 is.

Angry Birds 2 - VS 2019 6 1:36 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm
Vijanden worden vrienden wanneer de biggen en de vogels een wapenstilstand sluiten om samen te vechten tegen een geduchte nieuwe vijand die al hun huizen bedreigt.

Barbie Mysteries - VS S01 2024 6 - Netflix Original | Kinderserie
Hartsvriendinnen Brooklyn en Malibu zijn op vakantie op het Engelse platteland als een showpaard gestolen wordt. Ze racen door Europa om het mysterie op te lossen.

Big Fat Liar - VS 2002 AL 1:27 uur | Comedy, Familiefilm
Middelbare scholieren Jason en Kaylee komen in actie als een inhalige Hollywood-producer van Jasons proefschrift een succesvolle film maakt zonder hem erkenning te geven.

Evil Dead - VS 2013 16 1:31 uur | Duister, Horror
In een vervallen hut in het bos ontdekken vijf vrienden een oud spreukenboek en laten ze per ongeluk een horde bloeddorstige demonen vrij.

Goosebumps - VS 2015 9 1:43 uur | Avontuur, Boek, Comedy, Familiefilm, Fantasy
Een tiener is niet blij met de verhuizing naar een kleine stad, tot hij valt voor het buurmeisje. Maar haar vader schrijft enge horrorverhalen die tot leven komen.

Goosebumps 2: Haunted Halloween - VS 2018 9 1:29 uur | Avontuur, Boek, Comedy, Familiefilm
Drie tieners proberen tijdens Halloween een magisch boek tegen te houden dat personages van de Goosebumps-boeken tot leven brengt.

Het regent gehaktballen - VS 2009 AL 1:29 uur | Boek, Comedy, Familiefilm, Fantasy, Feelgood
De excentrieke uitvinder Flint Lockwood maakt een machine waardoor eten uit de lucht valt en moet vervolgens een verrukkelijke ramp van enorme proporties afwenden.

Het regent gehaktballen 2 - VS 2013 6 1:34 uur | Avontuur, Boek, Comedy, Familiefilm
Uitvinder Flint Lockwood vecht tegen gemuteerde voedseldieren zoals flamango's, sushischapen en chimparnalen, die gemaakt zijn door zijn beruchte machine.

Katie - VS 2019 12 1:25 uur | Documentaire
Na een tienjarige zegereeks én olympisch goud, wil Ierse bokskampioen Katie Taylor haar carrière te midden van persoonlijke verliezen opnieuw opbouwen.

Masha en de beer - De legende van de 12 maanden - Rusland 2022 AL 0:23 uur | Familiefilm
Masha en haar magische vriend Januari toveren een kerstwonderland tevoorschijn wanneer ze er stiekem met de toverstaf van de twaalf tovenaars van de seizoenen vandoor gaan.

Robin Hood: Prince of Thieves - VS 1991 12 2:22 uur | Actie, Drama, Romantisch
Wanneer de laffe sheriff van Nottingham de vader van Robin Hood vermoordt, zweert de legendarische boogschutter wraak en sluit hij zich aan bij een bende bannelingen.

#SeAcabó: Diario de las campeonas | It's All Over: The Kiss That Changed Spanish Football - Spanje 2024 16 1:35 uur - Netflix Original | Documentaire
Spaanse voetballers komen voor het eerst weer bijeen en denken terug aan de turbulente gebeurtenissen van het WK Vrouwen 2023 met de kus die hun overwinning overschaduwde.

The Shallows - VS 2016 16 1:26 uur | Drama, Thriller
Nadat een surfster is gebeten door een mensenhaai, komt ze vast te zitten op een rots bij de kust. Kan ze het roofdier, dat om haar heen blijft zwemmen, te slim af zijn?

Släpp taget | Let it Go - Zweden 2024 14 1:50 uur - Netflix Original | Drama
Een uitgebluste moeder doet een laatste poging om haar gezin bij elkaar te houden door hen mee te nemen naar de paaldanswedstrijd van haar tienerdochter.

Sleepless in Seattle - VS 1993 AL 1:45 uur | Comedy, Drama, Feelgood, Romantisch
Een rouwende weduwnaar en een ongelukkige journaliste die op het punt staat te trouwen, worden samengebracht door het lot en een koppig, 8-jarig jochie.

De Smurfen en het verloren dorp - VS 2017 6 1:29 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm
Smurfin en haar vriendjes Brilsmurf, Klungel en Potige Smurf wagen zich diep in het Verboden Bos om een mysterieus verloren dorp te redden van de boze tovenaar Gargamel.

Sting - Australië 2024 16 1:31 uur | Horror, Thriller
Een 12-jarig meisje adopteert een bijzondere spin die al snel onnatuurlijk groot wordt en haar buren terroriseert door alles op zijn pad te verslinden.

Stuart Little - VS 1999 AL 1:24 uur | Boek, Comedy, Familiefilm, Feelgood
Als zijn ouders een muis adopteren in plaats van een jongetje, beseft George dat er broertjes in alle soorten en maten zijn. Snowbell de kat is echter minder gastvrij.

Stuart Little 2 - VS 2002 AL 1:17 uur | Boek, Comedy, Familiefilm, Feelgood
Onze kleine, maar kranige muis Stuart Little is terug met nog meer avonturen en actie in Stuart Little 2.
pi_215435152
Ben niet blij dat Netflix allemaal oude films online knalt en minder met goede docu's komt.
Bastognekoeken koekoek jonguh!
  vrijdag 1 november 2024 @ 10:09:36 #63
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215435219
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 1 november 2024 @ 10:38:20 #64
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_215435443
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 november 2024 07:43 schreef Aether het volgende:
Sting - Australië 2024 16 1:31 uur | Horror, Thriller
Een 12-jarig meisje adopteert een bijzondere spin die al snel onnatuurlijk groot wordt en haar buren terroriseert door alles op zijn pad te verslinden.
Dit klinkt nu al goed :)
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  vrijdag 1 november 2024 @ 13:57:03 #65
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_215437209
Echt fijn dat al die docu's wat opdrogen en er nu ruimte is voor nostalgische oudere films.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_215437694
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 november 2024 13:57 schreef avotar het volgende:
Echt fijn dat al die docu's wat opdrogen en er nu ruimte is voor nostalgische oudere films.
Haha, ga naar de videotheek
  vrijdag 1 november 2024 @ 15:35:52 #67
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_215438191
Heb de miniserie over de Zodiac killer gezien @Ama .
Best interessant, ik kende het alleen van de memes.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  roze vrijdag 1 november 2024 @ 15:45:01 #68
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215438347
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb de miniserie over de Zodiac killer gezien @:Ama .
Best interessant, ik kende het alleen van de memes.
Ik wist wel wat dingen maar in de docu kwamen wel weer wat nieuwe dingen voorbij voor mij.
Your beauty never ever scared me.
pi_215443535
Gaat t ooit volledig worden bewezen denken jullie?
pi_215444925
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 14:46 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Haha, ga naar de videotheek
Waar?
Tap tap tap
pi_215445009
Come Play - VS 2020 16 1:36 uur | Horror
Een eenzame jongen is wanhopig op zoek naar een vriend en neemt zijn toevlucht tot zijn altijd aanwezige tablet — samen met een mysterieus wezen met een sinister plan.

Garfield - VS 2024 6 1:41 uur | Comedy, Familiefilm
Als een nachtelijke snackpartij met Odie fout afloopt, moeten Garfield en zijn verloren gewaande vader een brutale zuivelroof plegen om de rekening te vereffenen met een boze kat.

OKURA-Cold Case Investigation - Japan S01E01 2024 12 | Drama, Misdaad
Een analytisch ingestelde jonge rechercheur en een oude rot op de afdeling voor onopgeloste zaken werken onvermoeid samen om lang vergeten misdaden alsnog op te lossen.

Roman J. Israel, Esq. - VS 2017 12 2:02 uur | Drama, Intellectueel
Een vreemde, maar geniale burgerrechtadvocaat moet een belangrijke morele beslissing nemen wanneer zijn eenvoudige, overzichtelijke leven stevig wordt opgeschud.

The Vow - VS 2012 9 1:44 uur | Drama, Romantisch
Een pasgetrouwde jonge vrouw wordt na een auto-ongeluk wakker met geheugenverlies. Haar toegewijde man helpt haar herstellen, maar moet ook haar liefde terugwinnen.

White House Down - VS 2013 12 2:11 uur | Actie
Wanneer gewelddadige huurlingen het Witte Huis bezetten, komt een politieagent van het Capitool in actie om zijn dochter te redden en de president in veiligheid te brengen.
pi_215451754
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 07:29 schreef Aether het volgende:
Hasan Minhaj: Off With His Head - VS 2024 AL 1:01 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Hasan Minhaj geeft een onverbloemde stand-upshow over midlifecrisis, rassenverhoudingen, politieke verdeeldheid en dat factchecking-schandaal.
Deze was best leuk. :) 8/10
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_215467189
Nee het is geen film over de Britse zanger en je moet niet bang zijn voor spinnen, maar Sting is een heerlijke film _O_

Ik heb vandaan nog n spinnetje in huis gezien en ik besloot het te laten leven, wellicht krijg ik daar na vandaag nog spijt van :@ :{ ;( o|O
  zondag 3 november 2024 @ 22:12:15 #74
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215468795
Black Earth Rising: aflevering 1 is een beetje traag maar al in aflevering twee kom je in een stroomversnelling. De gehavende genocide survivor en juridisch onderzoekster Kate begint te graven in het verleden van een Rwandese warlord en al snel stuit ze op een gecompliceerd web van leugens, doofpotten en bedrog. Dat levert een interessant plot op tegen de achtergrond van een conflict dat mij persoonlijk altijd enorm geboeid heeft. Net aflevering 3 gekeken en al een paar keer op het puntje van m'n stoel gezeten. Al moet ik wel zeggen dat het complot zich heel makkelijk laat ontrafelen.

De hoofdpersoon Kate is erg boeiend, haar verleden is geen geheim en ze maakt van haar hart (en mentale problemen) geen moordkuil. Ondanks haar rugzak, is ze ijzersterk en taaier dan de zolen van je biker boots. Bewonderenswaardige vrouw.
Resistance is futile.
pi_215469340
Bij scream 2 zag ik pas dat die reporter Courtney Cox is :D :') :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')