Jij word altijd verliefd op het mooiste blonde meisje van de show en dan moet zo ook winnen, omdat jij dr het mooist vindtquote:
Ja geen idee , misschien blijft ze daar wel en wint .. Mediaset Corp.. of Nederlandse Huub bepaald hoe en watquote:
Ja daar is nog niet eens over gesproken ... honger leidenquote:Op maandag 21 oktober 2024 01:20 schreef mario390 het volgende:
en de hammer komt op eind sabotage bij de prova
Italianen komen met pasta of pizza.. hebben ze afgelopen week al gegetenquote:Op maandag 21 oktober 2024 03:33 schreef mario390 het volgende:
deze idiot![]()
Edi quiere una italiana que llegue con comida.
Se ha dado cuenta que estaba Violeta.
Ok.. ik was nog een middagje met mn dochter..quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:31 schreef mario390 het volgende:
dat heb ik alles gepostet en yulia javier komen
En Yulia is donker en mogelijk een nieuw doel voor Ediquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:05 schreef mario390 het volgende:
javier likt voll op edi,man man zall dat toevall zijn
de 2 de komen zijn ook in italie en couple geworden in huisquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
En Yulia is donker en mogelijk een nieuw doel voor Edi
Gezellig .. dan maar gelijk uurtje zonder cameras aanvragenquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
de 2 de komen zijn ook in italie en couple geworden in huis
jaquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee isaac is wel net online met stream 1
Juan heeft buiten het huis gewoon een vaste partner. En hij vindt het niet kunnen om haar te noemen in het spel .. respectloos ... die partner heeft niets te maken met het huis ..quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:50 schreef mario390 het volgende:
wat is hier bedoelt?? welchen partner van juan?
Juan sigue dándole vueltas al tema de la estrategia y al tema de su pareja. El concursante se acerca a Lucía para despejar sus dudas tras enterarse por Ruvens de que hay comentarios en la casa que dicen que "él no respeta a su pareja sentimental del exterior". "No voy a permitir que se hable de eso porque es lo que mas daño me hace. Yo no me meto en relaciones de nadie ni hablo de gente que no está aquí, no se porque si se tiene que hacer conmigo. No lo voy a permitir y me da igual que sea tu hermana", dice Juan a Lucia.
Ik wist niet dat ie buiten iemand had , maar las het een week geleden of zo .. Ruvens weet dat natuurlijk ook al ... en moet daar verder niet over doorgaanquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:58 schreef mario390 het volgende:
en mann? oke nee dat is privat en ruvens vragte hem of hij jemand heeft?
Ja zag het ... ik heb hier ook mediaset op mn regulaire kanalenquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:10 schreef mario390 het volgende:
pinochin online maar weet niet wat hij zendet
Morgen, dinsdagavond welquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:48 schreef mario390 het volgende:
de komen definitiv niet vanavond naar spanien
Spanje begint altijd een 15 min. later dan aangekondigd ... op commerciele zendersquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:10 schreef mario390 het volgende:
wat was nu al in de ultima hora? ik kreg erst nu stream telecinco
okequote:Op maandag 21 oktober 2024 22:10 schreef chufi het volgende:
Yulia is in GF met Giglio niet met Javier
Ik heb GF aanstaanquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:25 schreef mario390 het volgende:
victor en pinochin zenden nur wegen maica gr.fratello
Zo te zien nog niet ... zal wel komen nadat Maica komtquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:47 schreef mario390 het volgende:
weet zij al dat zij naar spanie gaat?
Ja zelfs tijdens de proef lag ie te slapen als ze aan de beurt waren .. had ik al gepostquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:03 schreef mario390 het volgende:
violeta zegt edi slaapt altijd,de hele dag nu in de zendung
Dat zien we morgen pas bij JJ... of straks bij GFquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:20 schreef mario390 het volgende:
heb wel gedacht dat ze bij ult.hora zeigen wie maica einzieht
Ja daar mag alles maar duurt het oook nog veel langer ...quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:35 schreef mario390 het volgende:
kijk in italie mag maar de moeder binnen, van lorenzo
Lorenzo ... maatje om te sporten ?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:12 schreef mario390 het volgende:
huilt giglio wegen lorenzo,of wegen yulia?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |