Nee, maar dat bracht me wel naar unsolved mysteries, waarover ik nu twijfel.quote:
Ik begon ooit enthousiast aan Unsolved Mysteries om er halverwege achter te komend at ik dat 'unsolved' gedeeelte toch niet echt bevredigend vond. Ging ik online nog zoeken of het inmiddels wel solved was, maar nee, meestal niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 07:20 schreef Vanyel het volgende:
Nee, maar dat bracht me wel naar unsolved mysteries, waarover ik nu twijfel.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Kom een recept voor pastasaus tegen, er moet een beetje bastaard suiker bij
![]()
@:blues Die pijn zat gisteren voornamelijk in mijn benen. Niets raars gedaan volgens mij maar het voelde een soort verbrand aan, alsof je veel te lang in de zon hebt gezeten met de benen (armen in mindere mate) en dat werd afgewisseld met een soort prikkeling. En de huid op m’n armen kan dan geen aanraking hebben (kleding is niet fijn). Heb dat al jaren maar is steeds erger aan het worden (gelukkig niet vaker)
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Basterdsuikerquote:De naam bastaardsuiker is een verwijzing naar het feit dat het vroeger een restproduct was bij de kristalsuikerproductie. Het was de suiker die aan het einde van het productieproces niet meer voldeed aan de specificaties van witsuiker. Dit "na-product" werd een bastaard van witsuiker genoemd.
https://www.dbnl.org/teks(...)rm,het%20genoemde%20'onzuiver'%20is.quote:Basterd is een afgezwakte vorm van bastaard. Dat woord betekent in de eerste plaats ‘onwettig kind’ of ‘dier dat (of plant die) ontstaan is uit vermenging van twee verwante soorten’. Daarnaast kan het in samenstellingen gebruikt worden, om aan te geven dat het genoemde ‘onzuiver’ is.
Ik denk dan altijd aan een collega die bij een rondleiding aan britten de “opgeschroefde economie “ letterlijk vertaaldequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een goede vriendin had eens een Schotse vriendin op bezoek en die zat in een mojito-fase. Die heeft een week lang meermaals per dag dubbelgelegen om 'basterd sugar'. Ik denk nog regelmatig aan haar als ik de basterdsuiker pak.
Klinkt naar iets van zenuwuiteinden in je huid of zo. Wat naarquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Kom een recept voor pastasaus tegen, er moet een beetje bastaard suiker bij
![]()
@:blues Die pijn zat gisteren voornamelijk in mijn benen. Niets raars gedaan volgens mij maar het voelde een soort verbrand aan, alsof je veel te lang in de zon hebt gezeten met de benen (armen in mindere mate) en dat werd afgewisseld met een soort prikkeling. En de huid op m’n armen kan dan geen aanraking hebben (kleding is niet fijn). Heb dat al jaren maar is steeds erger aan het worden (gelukkig niet vaker)
Dit is een geintje tochquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd aan een collega die bij een rondleiding aan britten de “opgeschroefde economie “ letterlijk vertaalde
Nee, ik stond erbij. Op het moment dat ze het gezegd had, had ze door. We (dus ook de gasten) hebben ontzettend gelachen.quote:
Hoe is t gisteren gegaan bij fysio? Duidelijkheid gekregen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Is dat de bieb vlakbij een basisschool @:Blues? En vlakbij een vijver?
Basisschool erachter en Vijver ernaastquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Is dat de bieb vlakbij een basisschool @:Blues? En vlakbij een vijver?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |