abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215337676
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 06:43 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Er zijn beter opties dan Bassie om 'te leren spitsen'.
Oja, nu je het zegt, ik zie hem inderdaad sprongen maken dankzij deze veel betere opties ^O^
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_215337937
Toch vreemd dat al die mannetjes bij Gimenez zijn vormdip het aan allerlei factoren wijten. Hij moest op vakantie, vaker gepijpt worden. Die arme jongen kon niet omgaan met de druk, het lag aan het systeem. Buitenspelers etcetera

Het is gewoon omdat Brobbey zwart is.
pi_215338597
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 01:30 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Dus vanuit meer xG in veel meer minuten lukt het hem niet om te scoren. Dan zal hij inderdaad wel pech hebben in plaats van de kwaliteit in het afronden missen…
Hij schoot er vorig seizoen, voor het slechtste Ajax ooit, toch iedere 134 min. eentje binnen.
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 oktober 2024 @ 10:30:55 #154
7889 tong80
Spleenheup
pi_215338675
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 08:15 schreef Wotte het volgende:
Toch vreemd dat al die mannetjes bij Gimenez zijn vormdip het aan allerlei factoren wijten. Hij moest op vakantie, vaker gepijpt worden. Die arme jongen kon niet omgaan met de druk, het lag aan het systeem. Buitenspelers etcetera

Het is gewoon omdat Brobbey zwart is.
:D :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215338888
quote:
19s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 07:13 schreef manny het volgende:

[..]
Nog los van hoe dat zit met "zich aanbieden om te helpen" en hoe hij als trainer van het hele team door de mand viel; en zijn eindeloze onvoorbereide en volledig de plank misslaande opmerkingen op TV....

Als meneer van Basten iets uitlegt over hoe het werkt in de spits, dan zou ik toch even heel goed luisteren en proberen daar iets van op te pikken.
Dat kan. En iemand anders slaat dat aanbod weer af.

Wat hierboven al terecht gezegd is: van Basten is natuurlijk keihard gefaald als trainer en komt als persoonlijkheid ook totaal niet sympathiek over, waar hij ook zit. Altijd maar negatief en zeiken (vroeger was alles beter, terwijl in elke filmpje van die tijd de speler in kwestie zo van 16 naar 16 kan dribbelen).

Ik zou ook wel even twijfelen om te 'leren' van zo'n zeiksnor. Dan liever een van Nistelrooy die het positief benadert.
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 11:18:11 #156
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_215338973
Zoals RvN al zei is het met goals als met ketchup. Als ze komen, komen ze allemaal tegelijk. Als Brobbey eenmaal gaat scoren, is hij los. Ik zou me meer zorgen maken als hij niet kaatste, niet betrokken was in het spel. Maar hij levert de arbeid en creëert de ruimte voor zijn medespelers.
Het enige terechte kritiekpunt is voorlopig dat hij veelal zelf de eerste overtreding begaat met die rare omgekeerde houdgreep van hem.
Life is what you make it.
pi_215339007
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 11:18 schreef Schanulleke het volgende:
Zoals RvN al zei is het met goals als met ketchup. Als ze komen, komen ze allemaal tegelijk. Als Brobbey eenmaal gaat scoren, is hij los. Ik zou me meer zorgen maken als hij niet kaatste, niet betrokken was in het spel. Maar hij levert de arbeid en creëert de ruimte voor zijn medespelers.
Het enige terechte kritiekpunt is voorlopig dat hij veelal zelf de eerste overtreding begaat met die rare omgekeerde houdgreep van hem.
Nou.. Brobbey mist natuurlijk ook wel ontzettend veel kwaliteiten. Dat je hier in de Eredivisie al nauwelijks scoort is als spits ook wel behoorlijk gênant aangezien de weerstand hier echt 0 is. Brobbey zal uiteindelijk door zijn kracht wel onderin de BPL/Bundesliga terecht komen ofzo maar veel meer zal het niet worden.
pi_215339584
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 11:23 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Nou.. Brobbey mist natuurlijk ook wel ontzettend veel kwaliteiten. Dat je hier in de Eredivisie al nauwelijks scoort is als spits ook wel behoorlijk gênant aangezien de weerstand hier echt 0 is. Brobbey zal uiteindelijk door zijn kracht wel onderin de BPL/Bundesliga terecht komen ofzo maar veel meer zal het niet worden.
22 en nog nooit een hattrick gemaakt. 18 miljoen gekost en al weken droog. En dan moeten we hem tijd geven.. :')

Dit is geen spits, dit is iemand die met domme kracht een bal bij zich kan houden.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 12:53:38 #159
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_215339633
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 12:47 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
22 en nog nooit een hattrick gemaakt. 18 miljoen gekost en al weken droog. En dan moeten we hem tijd geven.. :')

Dit is geen spits, dit is iemand die met domme kracht een bal bij zich kan houden.
Wat boeit een hattrick nou weer.
pi_215339661
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Wat boeit een hattrick nou weer.
Nou, een beetje een spits heeft die inmiddels wel een keer gemaakt in een aantal jaar voetbal.
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 14:32:06 #161
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_215340343
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 12:57 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Nou, een beetje een spits heeft die inmiddels wel een keer gemaakt in een aantal jaar voetbal.
Uhuh
pi_215340607
quote:

[..]
Locadia? Pereiro? Zahavi?
pi_215341189
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 15:04 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Locadia? Pereiro? Zahavi?
Locadia maakt er er een bij zijn competitie debuut. Pereiro in de beker en Zahavi voor zijn land. Op alle 3 die fronten heeft Brobbey er nog geen een gemaakt. En dan kan je me weer PSV’er gaan noemen, even op Google zoeken en je had het zelf ook kunnen vinden :W

Oh en overigens werden deze jongens ook niet voor 18 miljoen gekocht.
pi_215341248
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 16:12 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Locadia maakt er er een bij zijn competitie debuut. Pereiro in de beker en Zahavi voor zijn land. Op alle 3 die fronten heeft Brobbey er nog geen een gemaakt. En dan kan je me weer PSV’er gaan noemen, even op Google zoeken en je had het zelf ook kunnen vinden :W

Oh en overigens werden deze jongens ook niet voor 18 miljoen gekocht.
https://www.ajax.nl/artik(...)ey-tijdens-oefenzege
pi_215341260
quote:
Een oefenpotje, waar er niks op het spel staat. Verder nooit in een officiële wedstrijd.
pi_215341269
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 16:23 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Een oefenpotje, waar er niks op het spel staat. Verder nooit in een officiële wedstrijd.
https://www.transfermarkt(...)spielbericht/2819343
pi_215341274
quote:
Onder 15 _O-

Daar was die hele hype op gebaseerd, een paar goede wedstrijden in jeugd elftallen, inmiddels al door bejaarde Wout voorbij gestreefd.
pi_215341275
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 10:30 schreef tong80 het volgende:

[..]
:D :{

:T
Racismekaart getrokken inderdaad. Ze willen blackaman niet zien slagen.
pi_215341295
quote:

[..]
Die formulering is ook gewoon achterlijk.
pi_215341311
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 11:23 schreef Solispolar het volgende:

[..]
ik denk dat Brobbey voor de gemiddelde bundesligaclub niet goed genoeg is. zelfs Locadia hadden bij bochum lastig , als hij niet zoveel vinnig spel aan de dag had gelegd en niet af en toe een penalty had gescoord zoals tegen Bayern. en nadat seizoen moest hij alsnog weg. in de tweede Liga zou het wel kunnen, daar hebben ze geen enkel probleem met krachtige spitsen die oorlog maken
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_215341314
quote:
Leuk, wat jeugdwedstrijden. Maar als het om echte werk gaat is meneer onzichtbaar. Al wekenlang staat ie droog.

Misschien is hij gewoon niet zo goed als een hoop dachten. Kwijnde niet voor niks ook weg in Duitsland.

Werd door sommige mensen betiteld als ‘in potentie beter dan Haaland’. :') Heel Europa weet wie Haaland is, niemand weet wie Brobbey is, met 2 jaar leeftijdsverschil.
  FOK!fotograaf dinsdag 22 oktober 2024 @ 16:33:52 #174
364681 over_hedge
pi_215341355
Ja nu weten we het wel.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_215341359
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 16:12 schreef KlapMongeaul het volgende:
even op Google zoeken en je had het zelf ook kunnen vinden :W
Dacht je dat ik die namen willekeurig noemde? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')