Oja, nu je het zegt, ik zie hem inderdaad sprongen maken dankzij deze veel betere optiesquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 06:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Er zijn beter opties dan Bassie om 'te leren spitsen'.
Hij schoot er vorig seizoen, voor het slechtste Ajax ooit, toch iedere 134 min. eentje binnen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 01:30 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dus vanuit meer xG in veel meer minuten lukt het hem niet om te scoren. Dan zal hij inderdaad wel pech hebben in plaats van de kwaliteit in het afronden missen…
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:15 schreef Wotte het volgende:
Toch vreemd dat al die mannetjes bij Gimenez zijn vormdip het aan allerlei factoren wijten. Hij moest op vakantie, vaker gepijpt worden. Die arme jongen kon niet omgaan met de druk, het lag aan het systeem. Buitenspelers etcetera
Het is gewoon omdat Brobbey zwart is.
Dat kan. En iemand anders slaat dat aanbod weer af.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 07:13 schreef manny het volgende:
[..]
Nog los van hoe dat zit met "zich aanbieden om te helpen" en hoe hij als trainer van het hele team door de mand viel; en zijn eindeloze onvoorbereide en volledig de plank misslaande opmerkingen op TV....
Als meneer van Basten iets uitlegt over hoe het werkt in de spits, dan zou ik toch even heel goed luisteren en proberen daar iets van op te pikken.
Nou.. Brobbey mist natuurlijk ook wel ontzettend veel kwaliteiten. Dat je hier in de Eredivisie al nauwelijks scoort is als spits ook wel behoorlijk gênant aangezien de weerstand hier echt 0 is. Brobbey zal uiteindelijk door zijn kracht wel onderin de BPL/Bundesliga terecht komen ofzo maar veel meer zal het niet worden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:18 schreef Schanulleke het volgende:
Zoals RvN al zei is het met goals als met ketchup. Als ze komen, komen ze allemaal tegelijk. Als Brobbey eenmaal gaat scoren, is hij los. Ik zou me meer zorgen maken als hij niet kaatste, niet betrokken was in het spel. Maar hij levert de arbeid en creëert de ruimte voor zijn medespelers.
Het enige terechte kritiekpunt is voorlopig dat hij veelal zelf de eerste overtreding begaat met die rare omgekeerde houdgreep van hem.
22 en nog nooit een hattrick gemaakt. 18 miljoen gekost en al weken droog. En dan moeten we hem tijd geven..quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:23 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nou.. Brobbey mist natuurlijk ook wel ontzettend veel kwaliteiten. Dat je hier in de Eredivisie al nauwelijks scoort is als spits ook wel behoorlijk gênant aangezien de weerstand hier echt 0 is. Brobbey zal uiteindelijk door zijn kracht wel onderin de BPL/Bundesliga terecht komen ofzo maar veel meer zal het niet worden.
Wat boeit een hattrick nou weer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
22 en nog nooit een hattrick gemaakt. 18 miljoen gekost en al weken droog. En dan moeten we hem tijd geven..
Dit is geen spits, dit is iemand die met domme kracht een bal bij zich kan houden.
Nou, een beetje een spits heeft die inmiddels wel een keer gemaakt in een aantal jaar voetbal.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat boeit een hattrick nou weer.
Uhuhquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:57 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nou, een beetje een spits heeft die inmiddels wel een keer gemaakt in een aantal jaar voetbal.
Locadia? Pereiro? Zahavi?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:57 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nou, een beetje een spits heeft die inmiddels wel een keer gemaakt in een aantal jaar voetbal.
Locadia maakt er er een bij zijn competitie debuut. Pereiro in de beker en Zahavi voor zijn land. Op alle 3 die fronten heeft Brobbey er nog geen een gemaakt. En dan kan je me weer PSV’er gaan noemen, even op Google zoeken en je had het zelf ook kunnen vindenquote:
https://www.ajax.nl/artik(...)ey-tijdens-oefenzegequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:12 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Locadia maakt er er een bij zijn competitie debuut. Pereiro in de beker en Zahavi voor zijn land. Op alle 3 die fronten heeft Brobbey er nog geen een gemaakt. En dan kan je me weer PSV’er gaan noemen, even op Google zoeken en je had het zelf ook kunnen vinden
Oh en overigens werden deze jongens ook niet voor 18 miljoen gekocht.
Een oefenpotje, waar er niks op het spel staat. Verder nooit in een officiële wedstrijd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
https://www.ajax.nl/artik(...)ey-tijdens-oefenzege
https://www.transfermarkt(...)spielbericht/2819343quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:23 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een oefenpotje, waar er niks op het spel staat. Verder nooit in een officiële wedstrijd.
Onder 15quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)spielbericht/2819343
Die formulering is ook gewoon achterlijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:57 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
ik denk dat Brobbey voor de gemiddelde bundesligaclub niet goed genoeg is. zelfs Locadia hadden bij bochum lastig , als hij niet zoveel vinnig spel aan de dag had gelegd en niet af en toe een penalty had gescoord zoals tegen Bayern. en nadat seizoen moest hij alsnog weg. in de tweede Liga zou het wel kunnen, daar hebben ze geen enkel probleem met krachtige spitsen die oorlog makenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:23 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nou.. Brobbey mist natuurlijk ook wel ontzettend veel kwaliteiten. Dat je hier in de Eredivisie al nauwelijks scoort is als spits ook wel behoorlijk gênant aangezien de weerstand hier echt 0 is. Brobbey zal uiteindelijk door zijn kracht wel onderin de BPL/Bundesliga terecht komen ofzo maar veel meer zal het niet worden.
Leuk, wat jeugdwedstrijden. Maar als het om echte werk gaat is meneer onzichtbaar. Al wekenlang staat ie droog.quote:
Dacht je dat ik die namen willekeurig noemde?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:12 schreef KlapMongeaul het volgende:
even op Google zoeken en je had het zelf ook kunnen vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |