Ik ga niet mee in de hype, maar vind het nu wel leuk worden. Hij maakt het steeds waar. Hij is zich te bewust van z'n "cultstatus" dat maakt het iets minder leuk. Ons Ber, Folkert of Charlie George hadden geen idee. Daarom zijn de wielrenners en schaatsers Gert Jacobs en Hulzebosch zo nep, en was Dries van Wijhe een held. Nu dwaal ik af.quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Even vergeten dat wij Woutje Weghorst hebben?
brobbey maakt de verdediging moe en woutje mag het afmaken las / hoorde ik ergens. Weghorst is ook niet echt basismateriaal denk ik.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:19 schreef KingRoland het volgende:
Naja even over die hele discussie betreft de spitspositie. Ik vind het nog steeds een moeilijke keuze.
Zelfs Klaas is doodsbang dat Brobbey gewoon weer begint te scoren.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:23 schreef klaasweetalles het volgende:
wout moet de volgende wedstrijd in de basis beginnen
lijkt me logische als je er 2 maakt
die broeby heeft nog 0 goals gemaakt en wordt gewoon weer straks geselecteerd
wat een schertsvertoning
Ik ben al blij dat er een discussie is voor een positie, voor de andere posities heb je dat eigenlijk niet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:19 schreef KingRoland het volgende:
Naja even over die hele discussie betreft de spitspositie. Ik vind het nog steeds een moeilijke keuze.
Dat is ook het hele manco van xG. Die waardes zijn net zo hoog voor Harry Kane als voor René van Rijswijk.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:49 schreef Schanulleke het volgende:
Brobbey gaat natuurlijk gewoon nog los komen. Zijn xG ligt ook hoger dan dat van Weghorst. Hij is tot dusver gewoon wat ongelukkig. Daarbij vertegenwoordigt hij wel meer potentiële transferwaarde.
Maar dat is het punt van xG niet?quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook het hele manco van xG. Die waardes zijn net zo hoog voor Harry Kane als voor René van Rijswijk.
Dat horen we al tijden. Een spits zonder killer instinct is geen spits.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:49 schreef Schanulleke het volgende:
Brobbey gaat natuurlijk gewoon nog los komen. Zijn xG ligt ook hoger dan dat van Weghorst. Hij is tot dusver gewoon wat ongelukkig. Daarbij vertegenwoordigt hij wel meer potentiële transferwaarde.
‘Hij is gewoon wat ongelukkig’quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar dat is het punt van xG niet?
Ironisch dat je hier juist bewijst dat xG wel degelijk iets zegt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
‘Hij is gewoon wat ongelukkig’
Al zijn hele carrière helpt hij de makkelijkste kansen die een hoge xG vertegenwoordigen om zeep.
Nou, Gaaei als rechtsbuiten, ik vind daar wel wat van.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat er een discussie is voor een positie, voor de andere posities heb je dat eigenlijk niet.
Misschien eens wat meer cardio doen ipv alleen maar krachttraining.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:11 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Probleem bij Brobbey is dat hij nooit fit is. Hoe hij die harde bal voor in goal lijkt te werken ziet er ook niet uit, alsof hij al moe was voordat hij op positie was.
Misschien moet Brobbey met een mental coach aan de slag. Als je niet fit bent in het hoofd dan wordt je fysiek ook nooit fit.
Deed jij maar eens aan cardio.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:13 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Misschien eens wat meer cardio doen ipv alleen maar krachttraining.
Je moeder is van mening dat ik haar lang genoeg aan kan duwen hoorquote:
je begeleider aanduwen die flink wat ouder is, je moet er maar van houdenquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:26 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je moeder is van mening dat ik haar lang genoeg aan kan duwen hoor
Kun jij normaal doen of zit dat er echt niet in?quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:26 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je moeder is van mening dat ik haar lang genoeg aan kan duwen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |