Oja, nu je het zegt, ik zie hem inderdaad sprongen maken dankzij deze veel betere optiesquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 06:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Er zijn beter opties dan Bassie om 'te leren spitsen'.
Hij schoot er vorig seizoen, voor het slechtste Ajax ooit, toch iedere 134 min. eentje binnen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 01:30 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dus vanuit meer xG in veel meer minuten lukt het hem niet om te scoren. Dan zal hij inderdaad wel pech hebben in plaats van de kwaliteit in het afronden missen…
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:15 schreef Wotte het volgende:
Toch vreemd dat al die mannetjes bij Gimenez zijn vormdip het aan allerlei factoren wijten. Hij moest op vakantie, vaker gepijpt worden. Die arme jongen kon niet omgaan met de druk, het lag aan het systeem. Buitenspelers etcetera
Het is gewoon omdat Brobbey zwart is.
Dat kan. En iemand anders slaat dat aanbod weer af.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 07:13 schreef manny het volgende:
[..]
Nog los van hoe dat zit met "zich aanbieden om te helpen" en hoe hij als trainer van het hele team door de mand viel; en zijn eindeloze onvoorbereide en volledig de plank misslaande opmerkingen op TV....
Als meneer van Basten iets uitlegt over hoe het werkt in de spits, dan zou ik toch even heel goed luisteren en proberen daar iets van op te pikken.
Nou.. Brobbey mist natuurlijk ook wel ontzettend veel kwaliteiten. Dat je hier in de Eredivisie al nauwelijks scoort is als spits ook wel behoorlijk gênant aangezien de weerstand hier echt 0 is. Brobbey zal uiteindelijk door zijn kracht wel onderin de BPL/Bundesliga terecht komen ofzo maar veel meer zal het niet worden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:18 schreef Schanulleke het volgende:
Zoals RvN al zei is het met goals als met ketchup. Als ze komen, komen ze allemaal tegelijk. Als Brobbey eenmaal gaat scoren, is hij los. Ik zou me meer zorgen maken als hij niet kaatste, niet betrokken was in het spel. Maar hij levert de arbeid en creëert de ruimte voor zijn medespelers.
Het enige terechte kritiekpunt is voorlopig dat hij veelal zelf de eerste overtreding begaat met die rare omgekeerde houdgreep van hem.
22 en nog nooit een hattrick gemaakt. 18 miljoen gekost en al weken droog. En dan moeten we hem tijd geven..quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:23 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nou.. Brobbey mist natuurlijk ook wel ontzettend veel kwaliteiten. Dat je hier in de Eredivisie al nauwelijks scoort is als spits ook wel behoorlijk gênant aangezien de weerstand hier echt 0 is. Brobbey zal uiteindelijk door zijn kracht wel onderin de BPL/Bundesliga terecht komen ofzo maar veel meer zal het niet worden.
Wat boeit een hattrick nou weer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
22 en nog nooit een hattrick gemaakt. 18 miljoen gekost en al weken droog. En dan moeten we hem tijd geven..
Dit is geen spits, dit is iemand die met domme kracht een bal bij zich kan houden.
Nou, een beetje een spits heeft die inmiddels wel een keer gemaakt in een aantal jaar voetbal.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat boeit een hattrick nou weer.
Uhuhquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:57 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nou, een beetje een spits heeft die inmiddels wel een keer gemaakt in een aantal jaar voetbal.
Locadia? Pereiro? Zahavi?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:57 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nou, een beetje een spits heeft die inmiddels wel een keer gemaakt in een aantal jaar voetbal.
Locadia maakt er er een bij zijn competitie debuut. Pereiro in de beker en Zahavi voor zijn land. Op alle 3 die fronten heeft Brobbey er nog geen een gemaakt. En dan kan je me weer PSV’er gaan noemen, even op Google zoeken en je had het zelf ook kunnen vindenquote:
https://www.ajax.nl/artik(...)ey-tijdens-oefenzegequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:12 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Locadia maakt er er een bij zijn competitie debuut. Pereiro in de beker en Zahavi voor zijn land. Op alle 3 die fronten heeft Brobbey er nog geen een gemaakt. En dan kan je me weer PSV’er gaan noemen, even op Google zoeken en je had het zelf ook kunnen vinden
Oh en overigens werden deze jongens ook niet voor 18 miljoen gekocht.
Een oefenpotje, waar er niks op het spel staat. Verder nooit in een officiële wedstrijd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
https://www.ajax.nl/artik(...)ey-tijdens-oefenzege
https://www.transfermarkt(...)spielbericht/2819343quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:23 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een oefenpotje, waar er niks op het spel staat. Verder nooit in een officiële wedstrijd.
Onder 15quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)spielbericht/2819343
Die formulering is ook gewoon achterlijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:57 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
ik denk dat Brobbey voor de gemiddelde bundesligaclub niet goed genoeg is. zelfs Locadia hadden bij bochum lastig , als hij niet zoveel vinnig spel aan de dag had gelegd en niet af en toe een penalty had gescoord zoals tegen Bayern. en nadat seizoen moest hij alsnog weg. in de tweede Liga zou het wel kunnen, daar hebben ze geen enkel probleem met krachtige spitsen die oorlog makenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:23 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nou.. Brobbey mist natuurlijk ook wel ontzettend veel kwaliteiten. Dat je hier in de Eredivisie al nauwelijks scoort is als spits ook wel behoorlijk gênant aangezien de weerstand hier echt 0 is. Brobbey zal uiteindelijk door zijn kracht wel onderin de BPL/Bundesliga terecht komen ofzo maar veel meer zal het niet worden.
Leuk, wat jeugdwedstrijden. Maar als het om echte werk gaat is meneer onzichtbaar. Al wekenlang staat ie droog.quote:
Dacht je dat ik die namen willekeurig noemde?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:12 schreef KlapMongeaul het volgende:
even op Google zoeken en je had het zelf ook kunnen vinden
Wellicht daar wel een hattrick gescoordquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen dat Brian op je zusje heeft gelegen.
Als je het advies van een van de beste spitsen uit de Nederlandse geschiedenis naast je neerlegt en vervolgens niks meer laat zien zou ik me toch eens op mijn achterhoofd gaan krabben. Je hebt immers niks te verliezen. Maar goed, die jongen heeft het IQ van zijn schoenmaat en blijft liever die matige spits die zelfs voor de eredivisie te licht isquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:10 schreef klaasweetalles het volgende:
marco is woest dat broeby voorkomen heeft dat hij weer bij 020 kon gaan werken voor een megasalaris
Bij voetbal is het altijd dagkoers, als hij een paar wedstrijden achter elkaar een balletje erin schiet is iedereen dit weer vergeten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:28 schreef Sabata het volgende:
[..]
ik denk dat Brobbey voor de gemiddelde bundesligaclub niet goed genoeg is. zelfs Locadia hadden bij bochum lastig , als hij niet zoveel vinnig spel aan de dag had gelegd en niet af en toe een penalty had gescoord zoals tegen Bayern. en nadat seizoen moest hij alsnog weg. in de tweede Liga zou het wel kunnen, daar hebben ze geen enkel probleem met krachtige spitsen die oorlog maken
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:51 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Wellicht daar wel een hattrick gescoord
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:51 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Wellicht daar wel een hattrick gescoord
Het meest schokkende is dat Ronald de Boer nog steeds een functie heeft bij Ajax .quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:23 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je het advies van een van de beste spitsen uit de Nederlandse geschiedenis naast je neerlegt en vervolgens niks meer laat zien zou ik me toch eens op mijn achterhoofd gaan krabben. Je hebt immers niks te verliezen. Maar goed, die jongen heeft het IQ van zijn schoenmaat en blijft liever die matige spits die zelfs voor de eredivisie te licht is
Tja, die probeert alles altijd maar goed te lullen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het meest schokkende is dat Ronald de Boer nog steeds een functie heeft bij Ajax .
Er is geen slavernij in Qatar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:43 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Tja, die probeert alles altijd maar goed te lullen.
Ik heb het anders zelf iig niet gezien hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er is geen slavernij in Qatar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik heb het anders zelf iig niet gezien hoor.In Duitsland sjoemelen ze ook met uitstoot van gassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar gaan meer mensen dood aan dan… ~~~quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
In Duitsland sjoemelen ze ook met uitstoot van gassen.
Ik had het over Volkswagen antisemiet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Daar gaan meer mensen dood aan dan… ~~~
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik had het over Volkswagen antisemiet.
Denk ook dat de meeste users hem nooit een geweldige speler hebben gevonden en hem zeker niet als de nieuwe Haaland zagen. Toen ik nog de jeugd volgde heb ik hem nog de nieuwe Castillion genoemd. Het trollen van jullie slaat dan ook helemaal nergens op. Brobbey is een stuk talentvoller dan Giminez alleen klopt het qua fitheid en mentaal ook niet. Dat mensen het techniek noemen geloof ik eigenlijk niet meer. Het ziet er al 7 jaar al totaal niet uit en al 7 jaar zegt iedereen dat hij dan wel er doorheen gaat zakken omdat hij dan zijn lichaam niet meer mee heeft. Toch ging hij naar de A1 en ging scoren en toen naar Jong Ajax en zat een tijdje kort achter Haller en werd hij met omwegen 1e spits... Alleen aan de top komen is 1 ding, maar er blijven is nog veel zwaarderquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:50 schreef De_Pel het volgende:
Ach. Dit blijft gewoon een leuke rubriek. Het vuurtje wordt natuurlijk van zowel links als rechts lekker opgestookt.
De Haaland-achtige vergelijkingen en geopperde recordtransfers zijn natuurlijk compleet zwakzinnig. En het terugkopen van een eigen jeugdspeler voor zo’n bedrag is gewoonweg bizar, net als zijn continue gebrek aan fitheid.
Maakt hem natuurlijk ook nog niet direct een donkere Veerman (Henk). Hij mag hopen dat z’n lichaam uiteindelijk stopt met protesteren en hij wellicht een Depay-achtige carrière kan doormaken. Wat uiteindelijk best een aardige, maar toch vrij modale speler is.
Lijkt daarnaast wel wat sympathieker als een Depay, maar minstens zo dom, dus dat is voor iedereen leuk
TLDR; Brubbie, goed hè?
omdat er een ruimte wordt gegeven om dit soort onzin te blijven verkopen. Je als niet-Ajacied zo druk maken met onze clubquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar wie heeft het over haaland en Brobbey gehad? En waarom wordt dit de hele tijd aangehaald
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat je hier zelf niet onder valt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denk ook dat de meeste users hem nooit een geweldige speler hebben gevonden en hem zeker niet als de nieuwe Haaland zagen.
quote:Op zondag 21 januari 2024 19:45 schreef Tjacka het volgende:
Brobbey is de beste spits uit de eigen jeugd!!! Sinds Hattrick Kluivert.
quote:
100% vriend @Tjacka zijn schuld. Die is bijkans voorzitter van de fanclub.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar wie heeft het over haaland en Brobbey gehad? En waarom wordt dit de hele tijd aangehaald
To be fair we hebben toch ook niet echt iets beter gehad sinds Kluivertquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat je hier zelf niet onder valt.
[..]
[..]
Castillion en Poepon.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:19 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
To be fair we hebben toch ook niet echt iets beter gehad sinds Kluivert![]()
Misschien Babel maar dat was geen echte spits of Siem de Jong hoewel die middenvelder was speelde hij zijn beste wedstrijden als die in de spits stond.
Qua eigen jeugd niet. En het blijft inderdaad bizar dat ze Brobbey teruggekocht hebben. Maar nu dat de situatie is zie ik hem graag slagen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:19 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
To be fair we hebben toch ook niet echt iets beter gehad sinds Kluivert![]()
Misschien Babel maar dat was geen echte spits of Siem de Jong hoewel die middenvelder was speelde hij zijn beste wedstrijden als die in de spits stond.
Dat was sarcastischquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat je hier zelf niet onder valt.
[..]
[..]
Voor zover argumenteren op z’n @Tjacka ‘squote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denk ook dat de meeste users hem nooit een geweldige speler hebben gevonden en hem zeker niet als de nieuwe Haaland zagen. Toen ik nog de jeugd volgde heb ik hem nog de nieuwe Castillion genoemd. Het trollen van jullie slaat dan ook helemaal nergens op. Brobbey is een stuk talentvoller dan Giminez
Brobbey > Giménez > Haalandquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:38 schreef Tjacka het volgende:
Brobbey is een stuk talentvoller dan Giminez
Oei. Je bent wel uitgespeeld.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Voor zover argumenteren op z’n @:Tjacka ‘s
Zo ben je wel af voor je begint hè.
alleen richting het positievequote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:59 schreef Tjacka het volgende:
Mag ik mijn voorspelling nog aanpassen?
Ook een lekkere tijd. Heb m'n dag niet en waarschijnlijk vroeg naar m'n nest. En we gaan winnen natuurlijk.quote:
Ik ook kerel. Speciaal mijn dienst laten omzetten. Net op tijd thuis rond 20:45!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:12 schreef Black-Death het volgende:
Mooi. Ik zit om 21.00 klaar voor de buis.
Weghorst basis?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:33 schreef Tjacka het volgende:
Vanavond weer naar de Nieuwe Haaland kijken. @:wotte @:de_pel
Zelden zo'n combinatie van kracht, snelheid en finesse gezien.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:33 schreef Tjacka het volgende:
Vanavond weer naar de Nieuwe Haaland kijken. @:wotte @:de_pel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |