abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215323044
quote:
10s.gif Op zondag 20 oktober 2024 19:11 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Ja nu stop ik hoor. Je vergelijkt de Eredivisie dus oprecht met de Bundesliga.
Nou ja het is niet zo dat iemand die in de bundesliga 20 doelpunten maakt in de eredivisie dan opeens 30 doelpunten zou maken dus in die zin kan je dat best vergelijken.

[ Bericht 31% gewijzigd door Wienerschnitzels op 20-10-2024 20:08:35 ]
pi_215323079
Die Sutalo krijgt gevoelsmatig ook bij vrijwel iedere foutje direct het deksel op de neus. Nu ook weer een kut pass, kan gebeuren, legt ie 'm erin vanaf eigen helft.

Die heeft geen geluk aan zijn reet hangen in ieder geval.
pi_215323095
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 19:32 schreef wimderon het volgende:

[..]
Het is ook lekker makkelijk invallen tegen verdedigers die al een uur of langer aan Brobbey hebben lopen trekken.

Hoe komt het trouwens dat hij die penalty mag nemen? Voor vandaag had hij er 18 gemaakt en 12 gemist.
Ach. Hij maakt wel zijn eerste kans.
Groot fan van User Wotte
pi_215323105
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:00 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ach. Hij maakt wel zijn eerste kans.
Tot op heden heeft Wout een gouden pik. hoogstpersoonlijk zes punten gepakt.
pi_215323106
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 18:18 schreef BEFEM het volgende:
Het is Ajax 1 en je moet gewoon presteren, het is niet alsof er geen alternatieven zijn voor Brobbey. Voor je marktwaarde natuurlijk extreem kut maar zoals die nu speelt wordt het er ook niet beter op. Ook alleen maar gefrustreerd.
Gewoon de ketchupflestheorie
Groot fan van User Wotte
pi_215323132
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:01 schreef Wotte het volgende:

[..]
Tot op heden heeft Wout een gouden pik. hoogstpersoonlijk zes punten gepakt.
Brobbey geeft veel meer toevoeging aan het spel wat Farioli probeert te spelen, maar het is ook wel fijn als een spits doelpunten maakt. Zeker als je achterin wat ongelukkig bent.

Laat ik een andere stelling beginnen.

Pasveer dat kan toch echt niet meer?
Groot fan van User Wotte
pi_215323138
Ik begin wel langzaam te geloven dat Traore daadwerkelijk opbloeit.
pi_215323144
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 19:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Nou ja het is niet zo dat iemand die in de bundesliga 20 doelpunten maakt in de eredivisie dan opeens 30 doelpunten zou maken dus in die zin kan je dat best vergelijken.
[..]
De mods moeten een prima discussie over Brobbey schoonvegen?
Ik denk dat die doelt op de zogenaamde Ajax fan act en iedere keer reageren als een loopse teef
No bitch to me
pi_215323154
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:01 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Gewoon de ketchupflestheorie
Wat ook echt onzin is natuurlijk. Ik weet niet of je sarcastisch bent of niet.
pi_215323155
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:03 schreef Wotte het volgende:
Ik begin wel langzaam te geloven dat Traore daadwerkelijk opbloeit.
Tegen de lamme en de blinde en die door zien zelfs zijn acties. Alleen raken die weer in totale paniek als er een speler van Ajax met een bal in de 16 komt.
Groot fan van User Wotte
pi_215323192
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:04 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Wat ook echt onzin is natuurlijk. Ik weet niet of je sarcastisch bent of niet.
Nee. Zodra er eentje valt zouden er wel meer gaan vallen. Het enige kritiek wat je kan hebben op Brobbey is zijn algehele fitheid. Na 50 minuten lijkt het vet wel van de soep. Zijn spel is natuurlijk erg vermoeiend maar als topsporter kan dit toch niet?
Groot fan van User Wotte
pi_215323200
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:02 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Brobbey geeft veel meer toevoeging aan het spel wat Farioli probeert te spelen, maar het is ook wel fijn als een spits doelpunten maakt. Zeker als je achterin wat ongelukkig bent.

Ik vind het lastig in te schatten. Als hij er eens eentje niet pakt maar wel die achterhoede neerzet. Zeg het maar wat wijsheid is dan.

Als je met Ramaj erachter weer niemand hebt die de boel aanstuurt dan neig ik er naar pasveer maar af en toe te laten grabbelen.
pi_215323217
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:07 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik vind het lastig in te schatten. Als hij er eens eentje niet pakt maar wel die achterhoede neerzet. Zeg het maar wat wijsheid is dan.

Als je met Ramaj erachter weer niemand hebt die de boel aanstuurt dan neig ik er naar pasveer maar af en toe te laten grabbelen.
Vandaag toch wel echt 2 momenten die je echt de wedstrijd kunnen kosten, dan weet ik niet of je ook nog zo praat als het je de wedstrijd kost
Groot fan van User Wotte
pi_215323228
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:07 schreef Wotte het volgende:

[..]

Ik vind het vergezocht om de huidige verdediging en positionering volledig op het conto van Pasveer te schrijven.
Volgens mij heeft Farioli er gewoon ingehamerd dat er altijd een middenvelder achter de bal moet staan om de verdediging te helpen en zet Henderson dat in het veld uit.
pi_215323238
quote:
7s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik vind het vergezocht om de huidige verdediging en positionering volledig op het conto van Pasveer te schrijven.
Volgens mij heeft Farioli er gewoon ingehamerd dat er altijd een middenvelder achter de bal moet staan om de verdediging te helpen en zet Henderson dat in het veld uit.
Hendo en Klaasen was ook weer matigheid troef. Hopelijk worden we tweede en kunnen we voor volgend seizoen wat versterkingen halen.
Groot fan van User Wotte
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 20 oktober 2024 @ 20:14:07 #41
408813 crew  trein2000
pi_215323263
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:02 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik zat vanmiddag in het stadion, dan zie je toch wat andere dingen dan op televisie. Mij viel op dat Brobbey constant zelf de eerste overtreding maakt, naar achter. Lichaam er in zetten, vastpakken, duwen met de arm. Telkens weer.
zie email 27 oktober
pi_215323304
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:06 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Nee. Zodra er eentje valt zouden er wel meer gaan vallen. Het enige kritiek wat je kan hebben op Brobbey is zijn algehele fitheid. Na 50 minuten lijkt het vet wel van de soep. Zijn spel is natuurlijk erg vermoeiend maar als topsporter kan dit toch niet?
Dat is echt een onzintheorie omdat iemand dat ooit een keertje geroepen heeft. Misschien scoort die wel een keer en is het daarna alsnog ruk.

Ik ben sowieso geen fan van zijn manier van spelen, al dat vasthouden en breed maken. Is er ooit 1 spits geweest die het zo extreem deed als hij? Je hebt er uiteindelijk weinig aan op af en toe een balletje afleggen na. Het is ook heel voorspelbaar om te verdedigen.
pi_215323363
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 19:37 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]
Dit is zo'n leuke rubriek. Zoals een wijs man voor mij al eens opmerkte.

Modjes mogen dit ook wel even schoonvegen.
Men komt hier niet verder dan: je bent kritisch op Ajax dus je bent voor PSV.. Spit mijn 17 jarige fok geschiedenis door en je zal me nergens voor PSV zien juichen. Het probleem is dat sommige huillies hier geen kritiek op Ajax/spelers dulden en meteen met onzin op de proppen komen. Dat zou eens aangepakt moeten worden. Die circlejerk van dat kleine clubje moet eens doorbroken worden.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  zondag 20 oktober 2024 @ 20:26:37 #44
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215323407
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:14 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik zat vanmiddag in het stadion, dan zie je toch wat andere dingen dan op televisie. Mij viel op dat Brobbey constant zelf de eerste overtreding maakt, naar achter. Lichaam er in zetten, vastpakken, duwen met de arm. Telkens weer.
Dat kan je op tv toch ook prima zien, oldest trick in the book ook. Doorgaans zie je het alleen vaker bij corpulente spitsen in de kelderklasse.

De enige mensen die er steevast overtredingen op Brobbey in zien zijn, nouja dat kan je vast raden
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 20 oktober 2024 @ 20:27:23 #45
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_215323414
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:17 schreef BEFEM het volgende:

[

Ik ben sowieso geen fan van zijn manier van spelen, al dat vasthouden en breed maken. Is er ooit 1 spits geweest die het zo extreem deed als hij? Je hebt er uiteindelijk weinig aan op af en toe een balletje afleggen na. Het is ook heel voorspelbaar om te verdedigen.
Hennie Meijer, Bombarda, Jack de Gier, dat is ook wel zijn nivo.
Feyenoord!!! * Barça
pi_215323424
quote:
7s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dat zegt Pasveer zelf en Farioli zegt hetzelfde maar niet met zoveel woorden.

Het is ook niet zo vergezocht om te stellen dat communicatie in het bespelen van de ruimte uitermate belangrijk is.

Als Ramaj ook te timide daarvoor is dan moet je Pasveer opstellen of Baas/Sutalo vervangen met iemand die dat wel kan.
pi_215323443
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:22 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Men komt hier niet verder dan: je bent kritisch op Ajax dus je bent voor PSV.. Spit mijn 17 jarige fok geschiedenis door en je zal me nergens voor PSV zien juichen. Het probleem is dat sommige huillies hier geen kritiek op Ajax/spelers dulden en meteen met onzin op de proppen komen. Dat zou eens aangepakt moeten worden. Die circlejerk van dat kleine clubje moet eens doorbroken worden.
Niemand zegt hier dat je voor PSV bent we zeggen enkel dat je een bloedhekel aan Ajax hebt.
pi_215323446
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:14 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Oei, jij durft!
pi_215323469
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Niemand zegt hier dat je voor PSV bent we zeggen enkel dat je een bloedhekel aan Ajax hebt.
Je vriendje Sandman komt anders niet verder dan dat ik voor PSV ben. Een hekel aan Ajax is ook gelul. Kritisch is al verboden.
pi_215323494
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:06 schreef Tjacka het volgende:

[..]
22… Pepe van 41 was conditioneel vele malen sterker!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')