abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215321944

Transfers 2023/2024
Uit: Jurrien Timber (Arsenal), Edson Álvarez (West Ham United), Calvin Bassey (Fulham), Mohamed Daramy (Stade Reims), Youri Regeer (Twente), Florian Grillitsch (TSG Hoffenheim), Dusan Tadic (Fenerbahce), Kik Pierie (Excelsior), Naci Ünüvar (Twente, verhuur), Youri Baas (NEC, verhuur), Maarten Stekelenburg (einde carrière), Lorenzo Lucca (Pisa, einde verhuur)

In: Josip Sutalo (Dinamo Zagreb), Carlos Forbs (Machester City), Chuba Akpom (Middlesbrough), Benjamin Tahirovic (AS Roma), Diant Ramaj (Eintracht Frankfurt), Anton Gaaei (Viborg FF), Jakov Medic (FC St. Pauli), Branco van den Boomen (Toulouse), Gaston Avila (Antwerp), Borna Sosa (Stuttgart), Sivert Mannsverk (Molde FK) Jordan Henderson (Al-Ettifaq)

Selectie 2023/2024
Keepers: Gerónimo Rulli, Jay Gorter, Diant Ramaj, Remko Pasveer

Verdedigers: Josip Sutalo, Jorrel Hato, Ahmetcan Kaplan, Jakov Medic, Anass Salah-Eddine, Devyne Rensch, Anton Gaaei, Gaston Avila, Borna Sosa, Ar'Jany Martha

Middenvelders: Silvano Vos, Kenneth Taylor, Branco van den Boomen, Benjamin Tahirovic, Steven Berghuis, Kristian Hlynsson, Sivert Mannsverk, Jordan Henderson

Aanvallers: Steven Bergwijn, Carlos Forbs, Amourricho van Axel Dongen, Brian Brobbey, Chuba Akpom, Mika Godts, Georges Mikautadze

SPOILER: Wedstrijdschema Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704

pi_215322072
Ik had vandaag eigenlijk de hele tijd het gevoel ondanks het scoreverloop dat het toch goed zou komen. In het recente verleden was dat echt wel anders. :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_215322094
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 17:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik had vandaag eigenlijk de hele tijd het gevoel ondanks het scoreverloop dat het toch goed zou komen. In het recente verleden was dat echt wel anders. :D
Ik ook, komt natuurlijk ook omdat de eerste helft nergens op sloeg wondergoal en gelukje bracht ze op 2-2.
pi_215322097
Die Brobby kan echt niet meer _O- . Kerel kan er gewoon helemaal niks van op het moment dat hij een kans krijgt.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_215322103
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 17:59 schreef LordVoldermort het volgende:
Die Brobby kan echt niet meer _O- . Kerel kan er gewoon helemaal niks van op het moment dat hij een kans krijgt.
Die moet gewoon weer een keer scoren en dan komt het wel weer goed, daarom ook gewoon erin laten anders heb je de kans dat die definitief knapt en heb je er nooit meer iets aan. Maar voor sommigen is het moeilijk om naar de gevolgen op de langere termijn te kijken van beslissingen.
pi_215322150
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 18:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Die moet gewoon weer een keer scoren en dan komt het wel weer goed, daarom ook gewoon erin laten anders heb je de kans dat die definitief knapt en heb je er nooit meer iets aan. Maar voor sommigen is het moeilijk om naar de gevolgen op de langere termijn te kijken van beslissingen.
Jij denkt dat als hij er een maakt, hij ineens wel de kwaliteiten heeft en rustig blijft voor de goal?
pi_215322203
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 18:06 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Jij denkt dat als hij er een maakt, hij ineens wel de kwaliteiten heeft en rustig blijft voor de goal?
Het blijft Brobbey 30+ goals zullen het nooit worden, maar de huidige dry spell is een uitzondering niet de regel.
pi_215322249
Het is Ajax 1 en je moet gewoon presteren, het is niet alsof er geen alternatieven zijn voor Brobbey. Voor je marktwaarde natuurlijk extreem kut maar zoals die nu speelt wordt het er ook niet beter op. Ook alleen maar gefrustreerd.
pi_215322278
Wordt het niet eens daadwerkelijk tijd om met Brob langs de oogarts te gaan. Om toch even te bevestigen dat het niet z'n kijkvermogen is.
pi_215322382
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 18:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Vorig seizoen was dat ook, alleen is ie in de winterstop dat gevoel kwijtgeraakt ofzo.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_215322520
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 17:59 schreef LordVoldermort het volgende:
Zo snel mogelijk weg doen.
pi_215322530
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 18:18 schreef BEFEM het volgende:
Het is Ajax 1 en je moet gewoon presteren, het is niet alsof er geen alternatieven zijn voor Brobbey. Voor je marktwaarde natuurlijk extreem kut maar zoals die nu speelt wordt het er ook niet beter op. Ook alleen maar gefrustreerd.
Brobbey is uit medelijden teruggekocht voor 18 miljoen. Bakt er niks van. Volgens sommige fokkers in potentie beter dan Haaland :D Dat je als 22 jarige door een Wout Weghorst gepasseerd bent zegt toch genoeg.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_215322544
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 19:00 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Brobbey is uit medelijden teruggekocht voor 18 miljoen. Bakt er niks van. Volgens sommige fokkers in potentie beter dan Haaland :D Dat je als 22 jarige door een Wout Weghorst gepasseerd bent zegt toch genoeg.
Laat Wout 3 wedstrijden starten in de basis en we lopen net zo hard op hem te zeiken
pi_215322556
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 18:06 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Dit. Lomp, druistig, onbeheerst. Zelf altijd vasthouden, en als de tegenstander hem dan vastpakt ligt het aan de tegenstander. Een echte spits is de verdediger altijd een stap voor, daar ben je spits voor. Dat is Brobbey dus totaal niet.
pi_215322565
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 19:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Laat Wout 3 wedstrijden starten in de basis en we lopen net zo hard op hem te zeiken
Toch heeft Wout er al meer in liggen dan Brobbey, met zijn 0 goals.
pi_215322567
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 19:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Absoluut niet. Zeg over Wout wat je wil, maar het is een spits.
pi_215322568
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 19:02 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Dit. Lomp, druistig, onbeheerst. Zelf altijd vasthouden, en als de tegenstander hem dan vastpakt ligt het aan de tegenstander. Een echte spits is de verdediger altijd een stap voor, daar ben je spits voor. Dat is Brobbey dus totaal niet.
Jouw spits speelt in een counterploeg, dat is Ajax godszijdank niet.
pi_215322572
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 19:03 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Absoluut niet. Zeg over Wout wat je wil, maar het is een spits.
Die overal heeft bewezen geen basisspeler te zijn, Wout doet nu waar Wout goed in is, pinchhitten.
pi_215322578
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 19:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Die overal heeft bewezen geen basisspeler te zijn, Wout doet nu waar Wout goed in is, pinchhitten.
Wout heeft in de Bundesliga gewoon prima cijfers gehaald als basisspeler.
pi_215322586
quote:
10s.gif Op zondag 20 oktober 2024 19:04 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Wout heeft in de Bundesliga gewoon prima cijfers gehaald als basisspeler.
Dezelfde cijfers die Brobbey de afgelopen 2 seizoenen haalde in de Eredivisie...
pi_215322622
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 19:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Dezelfde cijfers die Brobbey de afgelopen 2 seizoenen haalde in de Eredivisie...
En Welke competitie staat er hoger aangeschreven? Tadaaaa… En waar zat Brobbey op de bank? Oh ja :+
pi_215322636
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 19:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ja nu stop ik hoor. Je vergelijkt de Eredivisie dus oprecht met de Bundesliga.
pi_215322678
quote:
10s.gif Op zondag 20 oktober 2024 19:11 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Dat is wel het niveau waarmee je in discussie bent hè. Zodra je kritisch bent ben je de boeman. Want oh jee kom eens aan ‘het kind van de club’.
pi_215322824
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 19:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Het is ook lekker makkelijk invallen tegen verdedigers die al een uur of langer aan Brobbey hebben lopen trekken.

Hoe komt het trouwens dat hij die penalty mag nemen? Voor vandaag had hij er 18 gemaakt en 12 gemist.
pi_215322882
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2024 19:05 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Kom net als die andere mongooltjes dan met het bewijs dat ik niet voor Ajax ben… Spit 17 jaar fok door of hou gewoon je bek pipo.
Dit is zo'n leuke rubriek. Zoals een wijs man voor mij al eens opmerkte.

Modjes mogen dit ook wel even schoonvegen.
pi_215323044
quote:
10s.gif Op zondag 20 oktober 2024 19:11 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Nou ja het is niet zo dat iemand die in de bundesliga 20 doelpunten maakt in de eredivisie dan opeens 30 doelpunten zou maken dus in die zin kan je dat best vergelijken.

[ Bericht 31% gewijzigd door Wienerschnitzels op 20-10-2024 20:08:35 ]
pi_215323079
Die Sutalo krijgt gevoelsmatig ook bij vrijwel iedere foutje direct het deksel op de neus. Nu ook weer een kut pass, kan gebeuren, legt ie 'm erin vanaf eigen helft.

Die heeft geen geluk aan zijn reet hangen in ieder geval.
pi_215323095
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 19:32 schreef wimderon het volgende:

[..]
Het is ook lekker makkelijk invallen tegen verdedigers die al een uur of langer aan Brobbey hebben lopen trekken.

Hoe komt het trouwens dat hij die penalty mag nemen? Voor vandaag had hij er 18 gemaakt en 12 gemist.
Ach. Hij maakt wel zijn eerste kans.
Groot fan van User Wotte
pi_215323105
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:00 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ach. Hij maakt wel zijn eerste kans.
Tot op heden heeft Wout een gouden pik. hoogstpersoonlijk zes punten gepakt.
pi_215323106
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 18:18 schreef BEFEM het volgende:
Gewoon de ketchupflestheorie
Groot fan van User Wotte
pi_215323132
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:01 schreef Wotte het volgende:

[..]
Tot op heden heeft Wout een gouden pik. hoogstpersoonlijk zes punten gepakt.
Brobbey geeft veel meer toevoeging aan het spel wat Farioli probeert te spelen, maar het is ook wel fijn als een spits doelpunten maakt. Zeker als je achterin wat ongelukkig bent.

Laat ik een andere stelling beginnen.

Pasveer dat kan toch echt niet meer?
Groot fan van User Wotte
pi_215323138
Ik begin wel langzaam te geloven dat Traore daadwerkelijk opbloeit.
pi_215323144
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 19:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Nou ja het is niet zo dat iemand die in de bundesliga 20 doelpunten maakt in de eredivisie dan opeens 30 doelpunten zou maken dus in die zin kan je dat best vergelijken.
[..]
De mods moeten een prima discussie over Brobbey schoonvegen?
Ik denk dat die doelt op de zogenaamde Ajax fan act en iedere keer reageren als een loopse teef
No bitch to me
pi_215323154
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:01 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Gewoon de ketchupflestheorie
Wat ook echt onzin is natuurlijk. Ik weet niet of je sarcastisch bent of niet.
pi_215323155
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:03 schreef Wotte het volgende:
Ik begin wel langzaam te geloven dat Traore daadwerkelijk opbloeit.
Tegen de lamme en de blinde en die door zien zelfs zijn acties. Alleen raken die weer in totale paniek als er een speler van Ajax met een bal in de 16 komt.
Groot fan van User Wotte
pi_215323192
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:04 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Wat ook echt onzin is natuurlijk. Ik weet niet of je sarcastisch bent of niet.
Nee. Zodra er eentje valt zouden er wel meer gaan vallen. Het enige kritiek wat je kan hebben op Brobbey is zijn algehele fitheid. Na 50 minuten lijkt het vet wel van de soep. Zijn spel is natuurlijk erg vermoeiend maar als topsporter kan dit toch niet?
Groot fan van User Wotte
pi_215323200
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:02 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Brobbey geeft veel meer toevoeging aan het spel wat Farioli probeert te spelen, maar het is ook wel fijn als een spits doelpunten maakt. Zeker als je achterin wat ongelukkig bent.

Ik vind het lastig in te schatten. Als hij er eens eentje niet pakt maar wel die achterhoede neerzet. Zeg het maar wat wijsheid is dan.

Als je met Ramaj erachter weer niemand hebt die de boel aanstuurt dan neig ik er naar pasveer maar af en toe te laten grabbelen.
pi_215323217
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:07 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik vind het lastig in te schatten. Als hij er eens eentje niet pakt maar wel die achterhoede neerzet. Zeg het maar wat wijsheid is dan.

Als je met Ramaj erachter weer niemand hebt die de boel aanstuurt dan neig ik er naar pasveer maar af en toe te laten grabbelen.
Vandaag toch wel echt 2 momenten die je echt de wedstrijd kunnen kosten, dan weet ik niet of je ook nog zo praat als het je de wedstrijd kost
Groot fan van User Wotte
pi_215323228
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:07 schreef Wotte het volgende:

[..]

Ik vind het vergezocht om de huidige verdediging en positionering volledig op het conto van Pasveer te schrijven.
Volgens mij heeft Farioli er gewoon ingehamerd dat er altijd een middenvelder achter de bal moet staan om de verdediging te helpen en zet Henderson dat in het veld uit.
pi_215323238
quote:
7s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik vind het vergezocht om de huidige verdediging en positionering volledig op het conto van Pasveer te schrijven.
Volgens mij heeft Farioli er gewoon ingehamerd dat er altijd een middenvelder achter de bal moet staan om de verdediging te helpen en zet Henderson dat in het veld uit.
Hendo en Klaasen was ook weer matigheid troef. Hopelijk worden we tweede en kunnen we voor volgend seizoen wat versterkingen halen.
Groot fan van User Wotte
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 20 oktober 2024 @ 20:14:07 #41
408813 crew  trein2000
pi_215323263
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:02 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik zat vanmiddag in het stadion, dan zie je toch wat andere dingen dan op televisie. Mij viel op dat Brobbey constant zelf de eerste overtreding maakt, naar achter. Lichaam er in zetten, vastpakken, duwen met de arm. Telkens weer.
zie email 27 oktober
pi_215323304
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:06 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Nee. Zodra er eentje valt zouden er wel meer gaan vallen. Het enige kritiek wat je kan hebben op Brobbey is zijn algehele fitheid. Na 50 minuten lijkt het vet wel van de soep. Zijn spel is natuurlijk erg vermoeiend maar als topsporter kan dit toch niet?
Dat is echt een onzintheorie omdat iemand dat ooit een keertje geroepen heeft. Misschien scoort die wel een keer en is het daarna alsnog ruk.

Ik ben sowieso geen fan van zijn manier van spelen, al dat vasthouden en breed maken. Is er ooit 1 spits geweest die het zo extreem deed als hij? Je hebt er uiteindelijk weinig aan op af en toe een balletje afleggen na. Het is ook heel voorspelbaar om te verdedigen.
pi_215323363
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 19:37 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]
Dit is zo'n leuke rubriek. Zoals een wijs man voor mij al eens opmerkte.

Modjes mogen dit ook wel even schoonvegen.
Men komt hier niet verder dan: je bent kritisch op Ajax dus je bent voor PSV.. Spit mijn 17 jarige fok geschiedenis door en je zal me nergens voor PSV zien juichen. Het probleem is dat sommige huillies hier geen kritiek op Ajax/spelers dulden en meteen met onzin op de proppen komen. Dat zou eens aangepakt moeten worden. Die circlejerk van dat kleine clubje moet eens doorbroken worden.
  zondag 20 oktober 2024 @ 20:26:37 #44
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215323407
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:14 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik zat vanmiddag in het stadion, dan zie je toch wat andere dingen dan op televisie. Mij viel op dat Brobbey constant zelf de eerste overtreding maakt, naar achter. Lichaam er in zetten, vastpakken, duwen met de arm. Telkens weer.
Dat kan je op tv toch ook prima zien, oldest trick in the book ook. Doorgaans zie je het alleen vaker bij corpulente spitsen in de kelderklasse.

De enige mensen die er steevast overtredingen op Brobbey in zien zijn, nouja dat kan je vast raden
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 20 oktober 2024 @ 20:27:23 #45
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_215323414
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:17 schreef BEFEM het volgende:

[

Ik ben sowieso geen fan van zijn manier van spelen, al dat vasthouden en breed maken. Is er ooit 1 spits geweest die het zo extreem deed als hij? Je hebt er uiteindelijk weinig aan op af en toe een balletje afleggen na. Het is ook heel voorspelbaar om te verdedigen.
Hennie Meijer, Bombarda, Jack de Gier, dat is ook wel zijn nivo.
Feyenoord!!! * Barça
pi_215323424
quote:
7s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dat zegt Pasveer zelf en Farioli zegt hetzelfde maar niet met zoveel woorden.

Het is ook niet zo vergezocht om te stellen dat communicatie in het bespelen van de ruimte uitermate belangrijk is.

Als Ramaj ook te timide daarvoor is dan moet je Pasveer opstellen of Baas/Sutalo vervangen met iemand die dat wel kan.
pi_215323443
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:22 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Men komt hier niet verder dan: je bent kritisch op Ajax dus je bent voor PSV.. Spit mijn 17 jarige fok geschiedenis door en je zal me nergens voor PSV zien juichen. Het probleem is dat sommige huillies hier geen kritiek op Ajax/spelers dulden en meteen met onzin op de proppen komen. Dat zou eens aangepakt moeten worden. Die circlejerk van dat kleine clubje moet eens doorbroken worden.
Niemand zegt hier dat je voor PSV bent we zeggen enkel dat je een bloedhekel aan Ajax hebt.
pi_215323446
quote:

[..]
Oei, jij durft!
pi_215323469
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Niemand zegt hier dat je voor PSV bent we zeggen enkel dat je een bloedhekel aan Ajax hebt.
Je vriendje Sandman komt anders niet verder dan dat ik voor PSV ben. Een hekel aan Ajax is ook gelul. Kritisch is al verboden.
pi_215323494
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:06 schreef Tjacka het volgende:

[..]
22… Pepe van 41 was conditioneel vele malen sterker!
pi_215323514
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:32 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Je vriendje Sandman komt anders niet verder dan dat ik voor PSV ben. Een hekel aan Ajax is ook gelul. Kritisch is al verboden.
kritiek is prima maar wat jij doet is constant 1 grote zure bak stront plaatsen. Het komt echt heel anti over. Maargoed iedereen is gek behalve jij dus :)
pi_215323571
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:28 schreef Wotte het volgende:

[..]
Dat zegt Pasveer zelf en Farioli zegt hetzelfde maar niet met zoveel woorden.

Het is ook niet zo vergezocht om te stellen dat communicatie in het bespelen van de ruimte uitermate belangrijk is.

Als Ramaj ook te timide daarvoor is dan moet je Pasveer opstellen of Baas/Sutalo vervangen met iemand die dat wel kan.
pasveer heeft er zeker een aandeel in en was ook mede daardoor dat de beslissing op hem viel. Em daar heeft farioli totnutoe gewoon gelijk in gekregen.
pi_215323578
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:36 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
kritiek is prima maar wat jij doet is constant 1 grote zure bak stront plaatsen. Het komt echt heel anti over. Maargoed iedereen is gek behalve jij dus :)
wat ik al maanden over Brobbey roep kwam vandaag tig keer terug via anderen, maar dan ben jij ineens onzichtbaar. Lekker consistent hoor :')
pi_215323644
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:32 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Voor Ajax ben je zeker niet iig :D

Kun je 3 posts laten zien dat je juicht voor Ajax? Ik verwacht van niet
No bitch to me
pi_215323708
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:47 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Voor Ajax ben je zeker niet iig :D

Kun je 3 posts laten zien dat je juicht voor Ajax? Ik verwacht van niet
Laat jij 1 Post zien dat ik voor een andere club ben :W
pi_215323820
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:42 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
wat ik al maanden over Brobbey roep kwam vandaag tig keer terug via anderen, maar dan ben jij ineens onzichtbaar. Lekker consistent hoor :')
het gaat niet alleen over brobbey natuurlijk. Maar lekker doorgaan met je act, helemaal prima man.
pi_215323851
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:50 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Laat jij 1 Post zien dat ik voor een andere club ben :W
Ok confirmed dus dat je niet voor Ajax bent, nu kun je stoppen met deze act.
No bitch to me
pi_215323881
Toch wel een fout geweest om Forbs te laten gaan, nu moet zelfs Rasmussen op die plek invallen.
Forbs zorgde in ieder geval voor gevaar en begon best goed in de voorbereiding. Nu heb je na Godts helemaal niets op linksbuiten, zelfde geldt eigenlijk ook voor rechtsbuiten.
Hopelijk blijven we bij tot aan de winterstop en komen er voor die plekken wat versterkingen bij.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_215323901
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:57 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Ok confirmed dus dat je niet voor Ajax bent, nu kun je stoppen met deze act.
Als je iets beweert, kom dan met bewijs. :W
pi_215323965
Iedere idioot kan mijns inziens zien dat Brobbey veel facetten mee heeft om echt een goede spits te worden. Hoe dat plafond daadwerkelijk ligt moet blijken.
pi_215323990
Perfecte invaller die Weghorst, hoop toch dat Brobbey gewoon basis blijft voorlopig. Altijd aanspeelbaar en die goals komen wel.
pi_215324008
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:59 schreef Pedroso het volgende:
Toch wel een fout geweest om Forbs te laten gaan, nu moet zelfs Rasmussen op die plek invallen.
Forbs zorgde in ieder geval voor gevaar en begon best goed in de voorbereiding. Nu heb je na Godts helemaal niets op linksbuiten, zelfde geldt eigenlijk ook voor rechtsbuiten.
Hopelijk blijven we bij tot aan de winterstop en komen er voor die plekken wat versterkingen bij.
Er is ruimte in de fanclub van de op een na snelste speler in de Premier League.
pi_215324009
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:59 schreef Pedroso het volgende:
forbs kan echt nauwelijks wat met de bal denk ik. Dan had je hem gehouden maar voegt vrij weinig toe. En toch ergens gedacht misschien dat bergwijn niet zo last minute zou weggaan tegen een bod wat je echt niet kon laten liggen.

Rasmussen is echt niet tot nauwelijks beter dus 2 vleugelspelers in de winter is wel echt een must, huur danwel koop.

Maar het drukke programma is er nu em mer deze selectie zou je dan eventueel kunnen overwegen met 2 spitsen te spelen :{
pi_215324132
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2024 21:04 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
forbs kan echt nauwelijks wat met de bal denk ik. Dan had je hem gehouden maar voegt vrij weinig toe. En toch ergens gedacht misschien dat bergwijn niet zo last minute zou weggaan tegen een bod wat je echt niet kon laten liggen.

Rasmussen is echt niet tot nauwelijks beter dus 2 vleugelspelers in de winter is wel echt een must, huur danwel koop.

Maar het drukke programma is er nu em mer deze selectie zou je dan eventueel kunnen overwegen met 2 spitsen te spelen :{
Kwam best veel gevaar af, snelheid is voor een buitenspeler best lekker. Was minder blind dan velen denken en sowieso 2 klassen beter dan Rasmussen (maar dat ben je al snel).
Nu nog maar even 3 maanden roeien met de riemen die je hebt, het is niet anders.
pi_215324172
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 21:08 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Kwam best veel gevaar af, snelheid is voor een buitenspeler best lekker. Was minder blind dan velen denken en sowieso 2 klassen beter dan Rasmussen (maar dat ben je al snel).
Nu nog maar even 3 maanden roeien met de riemen die je hebt, het is niet anders.
snelheid zeker mee eens, bleef alleen aan de bal zo doelloos. Leek wel bang voor dat ding.

En rasmussen is wel treurnis ;(
pi_215324213
quote:

[..]
Dat klopt.

Maar dat is net in welke context je dat zet natuurlijk. Hij is daardoor wel balvast en een aanspeelpunt. ;)
Groot fan van User Wotte
pi_215324214
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 20:59 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Als je iets beweert, kom dan met bewijs. :W
Ik beweer alleen dat je niet voor Ajax bent, jij beweert van wel dus waar is je bewijs :W

17 jaar geschiedenis roep je altijd moet toch wel 1 juich post te vinden zijn?
No bitch to me
pi_215324313
Na volgende week (Willem 2) Feyenoord (U), PSV (T) en Twente (U) en dan tussendoor ook nog Europees.
Verwacht er niet heel veel van eerlijk gezegd, zeker uit is het nog steeds niet best.
pi_215324385
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 21:10 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Iemand die Gimenez een wereldspits vindt kan je sowieso niet serieus nemen.
Dat was user @Caland die meent nog altijd dat die goal tegen Lazio niet ontzettend gelukkig voor zijn voeten viel.
pi_215324473
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 21:17 schreef Pedroso het volgende:
Na volgende week (Willem 2) Feyenoord (U), PSV (T) en Twente (U) en dan tussendoor ook nog Europees.
Verwacht er niet heel veel van eerlijk gezegd, zeker uit is het nog steeds niet best.
willem 2 en die club uit israel kun en moet je wel winnen.
Qarabag echt geen idee van maar zal wel een zaadpot worden daar in verweggistan.

De rest verwacht ik echt vrij weinig van. Voordeel is dat die ook europees actief zijn dus hopelijk niet al te veel schade.
  zondag 20 oktober 2024 @ 21:26:11 #71
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215324524
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 21:21 schreef Wotte het volgende:

[..]
Dat was user @:Caland die meent nog altijd dat die goal tegen Lazio niet ontzettend gelukkig voor zijn voeten viel.
Welke van de zes?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215324693
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 21:29 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Wow 1 post uit 2021 ik ben overtuigd hoor _O- hou nou maar gewoon op met deze act aub :+
Dat is al 1 hele post meer dan dat jij als bewijs hebt , jammer joh pipo :W

Oh een Google zelf even en je komt er nog veeeel meer tegen, dus je bent gewoon uitgeluld met je domme hoofd _O-
pi_215324737
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2024 21:26 schreef Caland het volgende:

[..]
Welke van de zes?
De 2-0 in de thuiswedstrijd.
  zondag 20 oktober 2024 @ 21:38:08 #74
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215324792
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 21:35 schreef Wotte het volgende:

[..]
De 2-0 in de thuiswedstrijd.
Ik heb geen idee over welke goal je het hebt, maar ik vermoed dat Brubbie die met zijn harde voetjes de ballenvanger in had gejankt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 20 oktober 2024 @ 21:39:33 #75
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215324812
Of zoals Kenneth ‘kankerneger’ Perez ook zegt

twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties