Een onverwacht succesvol controversieel topic over de vrouwelijkheid van Nederlandse vrouwen.quote:Een vrouw hoeft niet onderdanig te zijn, maar wel vrouwelijk.
Ik vind dat Nederlandse vrouwen vaak niet vrouwelijk zijn.
Ook al vind ik dat de autochtone Nederlandse vrouw tot de mooiste vrouwen van de wereld behoren, maar dat is uiteraard een voorkeur omdat ik dat ook ben een autochtone Nederlander.
Je merkt dat vrouwen steeds vrouwelijker worden als je met de auto naar het Oosten rijdt.
Deelt u deze mening?
Heb jij zelf geen ideeën over wat je mannelijk/ vrouwelijk vindt? Dan heb je je antwoord.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:17 schreef Thaddeus het volgende: [..] Ik snap het niet. Is dan dronken zijn niet of wel vrouwelijk? Is dat niet juist gewoon menselijk?
Dronken worden vind ik niet mannelijk of vrouwelijk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heb jij zelf geen ideeën over wat je mannelijk/ vrouwelijk vindt? Dan heb je je antwoord.
Dat geloof ik niet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:27 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Dronken worden vind ik niet mannelijk of vrouwelijk.
Nee? Is dat zo anders dan dronken mannen?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heb je geen gevoel van afkeer ergens bij dronken vrouwen?
In R&P opent de TS vh oorspronkelijke topic deel 2. Jullie moeten dus door in dit topicquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:40 schreef Boca_Raton het volgende:
We moeten even door in het andere thread.
Klopt maar de rest zit in die andere. Mijn fout.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In R&P opent de TS vh oorspronkelijke topic deel 2. Jullie moeten dus door in dit topic
Ik mis iets kunnen aanvoelen bij jou. Je hebt toch wel voor- en afkeuren?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:39 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Nee? Is dat zo anders dan dronken mannen?
De discussie gaat om vrouwelijkheid niet wat ik perse aantrekkelijk of niet aantrekkelijk vind. En ik vind dat dronken worden niet perse aan een geslacht gelinkt hoeft te worden. Hierdoor ontstaat er dus van dat hokjes denkenquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik mis iets kunnen aanvoelen bij jou. Je hebt toch wel voor- en afkeuren?
Vergeet het perse. Wat komt er in je op?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:52 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
De discussie gaat om vrouwelijkheid niet wat ik perse aantrekkelijk of niet aantrekkelijk vind. En ik vind dat dronken worden niet perse aan een geslacht gelinkt hoeft te worden. Hierdoor ontstaat er dus van dat hokjes denken
Keur je het af?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:50 schreef Lienekien het volgende:
Als ik zou zeggen dat ik een hekel heb aan dronken vrouwen, dan heeft dat voor mij niks te maken met vrouwelijkheid.
Ik heb in het algemeen een hekel aan dronken mensen.
Die mag je onderbouwen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hahahahaha
Mannen hebben vrouwen harder nodig.
Ik moet er altijd om lachen (m/v). Soms is het ook een beetje sneu.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heb je geen gevoel van afkeer ergens bij dronken vrouwen?
Vind jij hen echt vrouwelijk als ze in de heg hangen?quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik moet er altijd om lachen (m/v). Soms is het ook een beetje sneu.
Licht aangeschoten: prima.
Ja, ik hang dat niet op aan die term. Het is weinig elegant natuurlijk. Maar dat is dan de term die ik eraan hang.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Vind jij hen echt vrouwelijk als ze in de heg hangen?
Nee, natuurlijk niet. Maar ze hebben lol, hopelijk vallen ze anderen niet lastig, is veel erger.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Vind jij hen echt vrouwelijk als ze in de heg hangen?
Onderzoek heeft uitgewezen dat alleenstaande vrouwen de gelukkigste groep mensen zijn. Hetzelfde onderzoek liet zien dat mannen vooral gelukkig zijn in een huwelijk/relatie.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die mag je onderbouwen.
Ik slijp alvast de messen.
Precies.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, ik hang dat niet op aan die term. Het is weinig elegant natuurlijk. Maar dat is dan de term die ik eraan hang.
Maar goed, ik zou een man nooit elegant noemen…
Wat mij verbaast is dat het als vreselijk leuk wordt beschouwd, ik denk eerder: totaal onvrouwelijk en een hele sneue bedoening.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar ze hebben lol, hopelijk vallen ze anderen niet lastig, is veel erger.
En als je dronken en jong bent en dit eens gebeurd, zegt het verder niet veel vind ik.
Ik denk dus zelf aan een filmpje van twee vriendinnen die wankelend en gierend van het lachen in een heg vallen.
Als dit wekelijks gebeurd is het wel onaantrekkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |