Daar is Emmen te gierig voor. Ze laten liever de stortwagen dagelijks rijden om alles op te halen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom kun je hier gewoon onbeperkt in de ondergrondse containers gooien, scheel een hoop van zulk gezeik
wc potten, grofvuil, andere meukquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, voor uiteenlopende waarden van "onbeperkt". Zoveel bankstellen passen er niet in.
Alleen als je hem in stukjes zaagt misschienquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, voor uiteenlopende waarden van "onbeperkt". Zoveel bankstellen passen er niet in.
We hebben hier ook gewoon een milieustraat waar je onbeperkt mag dumpenquote:
dan heb je het nog over de mensen die te beroerd zijn..quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:58 schreef Ama het volgende:
Maar het is hier niet alleen zooi wat erin past. Mensen zijn ook te beroerd om naar de stort te rijden voor groot kapot spul en chemische meuk als blikken verf etc.
people dont carequote:Op zondag 20 oktober 2024 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben hier ook gewoon een milieustraat waar je onbeperkt mag dumpen
Ik woon in een dorp, daar is de sociale controle denk ik wel wat groter, als je hier je zooi op de straat gooit krijg je gelijk een boze buurman op je dakquote:
Gelukkig is het hier aan deze kant van de wijk bijna altijd wel netjes, ik woon hier ook tussen heel veel koopwoningen. In het midden van de wijk zijn het allemaal sociale huurflatjes bij elkaar en daar is het om de dag gewoon raak.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:59 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb je het nog over de mensen die te beroerd zijn..
ik heb zowieso een uitdaging als het om grofvuil gaat, met de fiets gaat meer dan een plankje niet mee
Jij zocht nog een beenwarmer toch? https://www.dirk.nl/boods(...)0beenverwarmer/98182quote:
niet specifiek, maar thnx, wellicht wel intressantquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zocht nog een beenwarmer toch? https://www.dirk.nl/boods(...)0beenverwarmer/98182
het is mix sociale huur en koop hier, dus deel van de bewoners heeft schijt en de kopers (en normale huurders) hekelen het maar er wordt niks/te weinig aan gedaanquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig is het hier aan deze kant van de wijk bijna altijd wel netjes, ik woon hier ook tussen heel veel koopwoningen. In het midden van de wijk zijn het allemaal sociale huurflatjes bij elkaar en daar is het om de dag gewoon raak.
wat heb je verkeerd gedaan dan?quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:04 schreef Ama het volgende:
Oke ik ga even motivatie zoeken om de eerste 2 zakjes van bouwwerk 2 van mijn nightmare before christmas set uit elkaar te halen en opnieuw te doen.![]()
Ik moet beginnen met de basis van de toren van Jack dus moest beginnen met allemaal traptredes plaatsen enz maar ik heb ze 1 rij verkeerd geplaatst waardoor het niet precies in het midden staat wat wel moet om de rest er om heen te maken.quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet beginnen met de basis van de toren van Jack dus moest beginnen met allemaal traptredes plaatsen enz maar ik heb ze 1 rij verkeerd geplaatst waardoor het niet precies in het midden staat wat wel moet om de rest er om heen te maken.
Kan. Ken zelf het circuit al dankzij de simquote:
En ik mis gewoon weer iets he. Een dingetje om het poppetje van Jack af te maken. Ook nooit bericht gehad over die drukfout op mijn Hogwarts brief dus meteen maar gevraagd of ik die ook nog krijg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |