Dan hoor je er niet meer bij.quote:
Mooi, mag ik dit zwart op wit?quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan hoor je er niet meer bij.![]()
Print het maar uit.quote:
Printen? Hoe moet dat ook al weer?quote:
Wat heb je erop gedaan? Frikandel? Zonde met die rauwe ui.quote:Op zondag 20 oktober 2024 03:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Acht uur later.... eindelijk!!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 oktober 2024 03:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Wat heb je erop gedaan? Frikandel? Zonde met die rauwe ui.
Smakelijk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 03:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En daarnet nog eentje met Maggi en Kroket
Toen ik vroeger naar school fietste kwam ik langs 3 warme bakkers. Heerlijk die geur van vers gebakken brood.quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
Begeleid werk zit in de buurt van een bakkerij.
Heerlijke geur
FF update: De korst was dan wel zacht, maar van binnen was het niet zo fluffy als van de bakker.. iets steviger en droger.. Maar heb er vanmorgen toch ook nog van genoten met een heerlijk plakje kaasquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:07 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb net een kaneelbroodje van de IKEA achter de kiezen geschoven. Krijg nu door dit topic gelijk zin om het weer een keer zelf te maken
Idd, ik kwam later met de trein ook altijd langs de koffiebranderij, dan was je ook in één klap wakker.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
I love the smell of ....... in the morning,
it smells like ...........
Zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |