Overal zijn types voor. Ik vind het niksquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:40 schreef Ama het volgende:
Ik ben geen man maar als ik van die vrouwen zie met die enorme nepnagels/wapens aan hun vingers dan vind ik dat altijd moeilijk voor te stellen dat mannen dat echt mooi vinden bij vrouwen.
Maar goed aan de andere kant moeten mensen ook gewoon lekker zelf doen waar ze zin in hebben natuurlijk.
Dat probleem heb ik ook!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:40 schreef Ama het volgende:
Ik ben geen man maar als ik van die vrouwen zie met die enorme nepnagels/wapens aan hun vingers dan vind ik dat altijd moeilijk voor te stellen dat mannen dat echt mooi vinden bij vrouwen.
Gaat idd om wat JIJ er van vind, niet wat anderen mogelijk zouden vinden!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Overal zijn types voor. Ik vind het niks
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:46 schreef heywoodu het volgende:
Niet mooi en het lijkt me superonpraktisch.
Mooi verwoord!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:50 schreef Doemaarmee het volgende:
Super ficial dress up non sense, een poging tot het uitvergroten van een karakter, maar dan zonder doel of nut...
Ze hoeven het volgens mij niet voor de mannen te doen, want die worden er in het algemeen niet warmer van!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:42 schreef marc0871 het volgende:
Je vraagt je af wat voor werk die dames doen.
Lijkt me toch voor veel beroepen vooral zeer onhandig.
En het lijkt me niet dat die 'klauwen' heel goedkoop zijn.
Toch iig niet degene die in een salon gezet zijn.
Verder vind ik nagellak soms al teveel. Laat staan deze apparaten.
De pakketjesbezorgster hier heeft van die enge nepnagels van zeker 5 centimeter lang, ik snap niet hoe die haar werk daarmee kan doen. Ik heb zelf nooit korte nagels, ik heb m’n nagels echt nodig, maar die van haar zijn echt next level.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:42 schreef marc0871 het volgende:
Je vraagt je af wat voor werk die dames doen.
Lijkt me toch voor veel beroepen vooral zeer onhandig.
En het lijkt me niet dat die 'klauwen' heel goedkoop zijn.
Toch iig niet degene die in een salon gezet zijn.
Verder vind ik nagellak soms al teveel. Laat staan deze apparaten.
Ah jij bent ook pottenpindakaaslabelkrabber!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De pakketjesbezorgster hier heeft van die enge nepnagels van zeker 5 centimeter lang, ik snap niet hoe die haar werk daarmee kan doen. Ik heb zelf nooit korte nagels, ik heb m’n nagels echt nodig, maar die van haar zijn echt next level.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leggings kan wel."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Kleine handjes, ik heb m’n pinknagels nodig om te typenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:39 schreef Invisibli het volgende:
[..]
Ah jij bent ook pottenpindakaaslabelkrabber!
Nou dat is dus het bijzondere, onze pakjesbezorgster heeft ook van die nagelsquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:29 schreef Farenji het volgende:
Het eerste wat ik vaak denk bij vrouwen met heel lange nagels: zij heeft waarschijnlijk nog nooit een dag in haar leven gewerkt. Ik vind het ontzettend onaantrekkelijk.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:23 schreef quirina het volgende:
Je moet iemand met zulke lange nagels eens vragen hoe ze haar kont veegt na het poepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |