SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb wel beetje hoofdpijn van de zware bieren van afgelopen nachtUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oew beter, welke heb je allemaal gehad?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:46 schreef hemarookworst het volgende:
Heb wel beetje hoofdpijn van de zware bieren van afgelopen nacht![]()
![]()
Cascade groene trui en dr raptor beide van Uiltje en een quad van moersleutel. En ik was nog rustig begonnen met een Kaapse Karelquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew beter, welke heb je allemaal gehad?
Uw ADH vitamine Worst
Ken ik geen van allen!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Cascade groene trui en dr raptor beide van Uiltje en een quad van moersleutel. En ik was nog rustig begonnen met een Kaapse Karel
Die cascade klinkt wel goed; veel hop?![]()
Jupquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ken ik geen van allen!
Die cascade klinkt wel goed; veel hop?Uw ADH vitamine Worst
Zo ff appelcake gemaakt staat nu in de airfryer. Ik denk dat die weer te hoog wordt. We gaan het zien.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Sowieso een chateau Schroefdop.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is dat chateau de migraine?![]()
![]()
Tof!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:16 schreef Dotteke het volgende:
Zo ff appelcake gemaakt staat nu in de airfryer. Ik denk dat die weer te hoog wordt. We gaan het zien. [ link | afbeelding ]![]()
![]()
Ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:16 schreef Dotteke het volgende:
Zo ff appelcake gemaakt staat nu in de airfryer. Ik denk dat die weer te hoog wordt. We gaan het zien. [ link | afbeelding ]
Even in de gaten houden anders tempratuur lager zetten en dan langer erinMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik had ook eentje met een bolkje melk, maar die heb ik weggegooid omdat die nog slechter was dan die wijn.quote:![]()
![]()
Zonde welquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had ook eentje met een bolkje melk, maar die heb ik weggegooid omdat die nog slechter was dan die wijn.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik weet het. Maar ik kan hem niet opendoen dan zakt hij in en er zit geen kijk venster in de airfryerquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit
Even in de gaten houden anders tempratuur lager zetten en dan langer erinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: