SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Is mooi, 1300 stukjes, ben je ff zoet meequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:34 schreef Lovely het volgende:
Deze is ook mooi
https://www.bol.com/nl/nl(...)3_10.11.ProductImage![]()
Geen tijd meer om te bolkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is mooi, 1300 stukjes, ben je ff zoet mee
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Oh vandaar dat je naar de meet wilt.quote:
2 min?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daar moet je tijd voor maken!
Was het druk?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:46 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben terug v de winkel
Was niet leuk![]()
Stomme mensen in de winkel?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:46 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben terug v de winkel
Was niet leuk
Oh dat is niet fijnquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Eigenlijk niet echt
Maar iedereen was teveel.. iedereen stond in de weg..![]()
Maar je hebt het overleefd![]()
![]()
Waarschijnlijk vonden ze dat ook van jou.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Eigenlijk niet echt
Maar iedereen was teveel.. iedereen stond in de weg..
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Killemquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vonden ze dat ook van jou.![]()
![]()
Dat denk ik niet. Het was niet te druk. Niemand stomd in de weg. Ik voelde me gewoon niet fijn. Heb bij de kassa nog iemand voor gelaten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vonden ze dat ook van jou.♡♡♡♡![]()
Liefquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Het was niet te druk. Niemand stomd in de weg. Ik voelde me gewoon niet fijn. Heb bij de kassa nog iemand voor gelaten.![]()
![]()
Lintje voor deze vrouw.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Het was niet te druk. Niemand stomd in de weg. Ik voelde me gewoon niet fijn. Heb bij de kassa nog iemand voor gelaten.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Eigenlijk niet echt
Maar iedereen was teveel.. iedereen stond in de weg..quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Het was niet te druk. Niemand stomd in de weg. Ik voelde me gewoon niet fijn. Heb bij de kassa nog iemand voor gelaten.
Smile, it's free therapy.![]()
Ik voel me lief en ben nog steeds kutquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik voel me kut maar ben nog steeds wel lief![]()
![]()
Awwquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik voel me lief en ben nog steeds kut![]()
♡♡♡♡![]()
ik kom nooit bij lidlquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:03 schreef HappyCharly het volgende:
Heb brownies vd lidl
Zijn echt viesWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je moet die van de Appie hebbenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:03 schreef HappyCharly het volgende:
Heb brownies vd lidl
Zijn echt vies![]()
![]()
Smakelijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:03 schreef HappyCharly het volgende:
Nu broodje.. had honger inmiddels![]()
![]()
Brownies moet je ook gewoon zelf maken. Makkelijk en snel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:03 schreef HappyCharly het volgende:
Heb brownies vd lidl
Zijn echt viesProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat is zo..quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Brownies moet je ook gewoon zelf maken. Makkelijk en snel.
Maar niet nu♡♡♡♡![]()
Of Killem laten bakkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja blijkbaar.. of zelf bakken![]()
![]()
Ik moet al te vaak lekkernijen voor anderen bakken. Komt straks weer een verjaardag aan.quote:
O echt, waarom dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat maak je wel eens?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik moet al te vaak lekkernijen voor anderen bakken. Komt straks weer een verjaardag aan.
Ook wel eens spekkoek of sponscake?
Jammer. Dan maar weer een keertje op een vrijgezellen vakantie gaanquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vroeger wel eens gegetenquote:
..
Weet niet of ik het nu nog lekker vind
Vind dat niet lekkerquote:
Ik ga zo een appelcake maken (misschien)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Cheesecake, kaaskoekjes, gommakoekjes, brownies, pound cake met roomkaas, keksi (luchtige Surinaamse cake met veen eieren) dat zijn de meest gevraagde baksels.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat maak je wel eens?
Ook wel eens spekkoek of sponscake?
Lekkerste vind ik de Engadine nusstorte.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Waaar ben je nog veilig, explosies in huis en bij de pizzaria
ROTTERDAM - Bij een pizzeria in Rotterdam-Zuid is zaterdagochtend voor de derde keer in een week tijd een explosie geweest. Een 15-jarige jongen is aangehouden.
https://www.telegraaf.nl/(...)j-pizzeria-rotterdamWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
poundcake met roomkaas? Ken ik nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Cheesecake, kaaskoekjes, gommakoekjes, brownies, pound cake met roomkaas, keksi (luchtige Surinaamse cake met veen eieren) dat zijn de meest gevraagde baksels.
Lekkerste vind ik de Engadine nusstorte.
En surinaamse cake ook niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je nog iets leuks gekocht in de stad?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
https://www.marthastewart.com/315556/cream-cheese-pound-cakesquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
poundcake met roomkaas? Ken ik niet
En surinaamse cake ook niet.
Zó lekker!Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Aantal dingen moeten opzoeken. Ziet er allemaal lekker uitquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Cheesecake, kaaskoekjes, gommakoekjes, brownies, pound cake met roomkaas, keksi (luchtige Surinaamse cake met veen eieren) dat zijn de meest gevraagde baksels.
Lekkerste vind ik de Engadine nusstorte.
Een DAB+ radio en nog wat kleine dingetjesquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je nog iets leuks gekocht in de stad?![]()
![]()
Kan ook iets anders pounden dan die cake.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:19 schreef Kissingbird het volgende:
die pound cake kan ook met citroen
Eenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kan ook iets anders pounden dan die cake.![]()
?
![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kan ook iets anders pounden dan die cake.
Thnx, heb het opgeslagen ga het een keer proberenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
https://www.marthastewart.com/315556/cream-cheese-pound-cakes
Zó lekker!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is een DAB?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een DAB+ radio en nog wat kleine dingetjes
Weet wel wat DEAB is
Digitale draadloze radio.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is een DAB?
Weet wel wat DEAB isVeel minder gevoelig voor ruis en storingen enzo.
![]()
DAB staat voor "Digital Audio Broadcasting". Kortom het uitzenden van radio via de ether, maar dan digitaal. DAB+ is niet meer dan een verbeterde versie van DAB en maakt gebruik van de nieuwste audiocodering. Deze vormen van uitzenden brengen enorme voordelen met zich mee tegenover de klassieke FM.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is een DAB?
Weet wel wat DEAB is![]()
Rare afkorting dan DAB als het DRR isquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Digitale draadloze radio.Veel minder gevoelig voor ruis en storingen enzo.
O oke, zend jij uit dan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
DAB staat voor "Digital Audio Broadcasting". Kortom het uitzenden van radio via de ether, maar dan digitaal. DAB+ is niet meer dan een verbeterde versie van DAB en maakt gebruik van de nieuwste audiocodering. Deze vormen van uitzenden brengen enorme voordelen met zich mee tegenover de klassieke FM.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het had zo maar gekund, deze vormen van uitzenden lees ik. Dan denk ik o daar kan jij mee uitzenden. Zo piraten zender of zoquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is een radio he, daar kan je naar luisterenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh haha, nee gewoon om te luisteren. Had nog zo'n oude FM radio in m'n badkamer, maar die wil nog wel eens storen, dus deze gekocht ter vervangingquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het had zo maar gekund, deze vormen van uitzenden lees ik. Dan denk ik o daar kan jij mee uitzenden. Zo piraten zender of zo![]()
![]()
Het zal je maar gebeuren![]()
Zijn familie had al afscheid genomen en dokters stonden op het punt om de organen uit het lichaam van de 36-jarige TJ Hoover te verwijderen. Hoover werd hersendood verklaard na een overdosis, maar kwam op de snijtafel plotseling weer tot leven.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ijdens-orgaandonatieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A zo, nou fijn dat je geslaagd ben, kan je mooi swingen onder de douchequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh haha, nee gewoon om te luisteren. Had nog zo'n oude FM radio in m'n badkamer, maar die wil nog wel eens storen, dus deze gekocht ter vervanging
Net op tijdquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:40 schreef Dotteke het volgende:
Zijn familie had al afscheid genomen en dokters stonden op het punt om de organen uit het lichaam van de 36-jarige TJ Hoover te verwijderen. Hoover werd hersendood verklaard na een overdosis, maar kwam op de snijtafel plotseling weer tot leven.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ijdens-orgaandonatie![]()
![]()
Het zal je maar gebeuren of niet danquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:42 schreef Dotteke het volgende:
Justin aan het douchen
https://nl.dreamstime.com(...)mming-video186715518![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:40 schreef Dotteke het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ijdens-orgaandonatie
Nou idd, gelukkig is die kans in NL niet zo grootquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zal je maar gebeuren of niet dan![]()
![]()
Aeque, Justin en ToT
DIe foto zou je niet postenquote:
![]()
Ik zei alleen dat ik er niet om zou lachen en dat deed ik niet.quote:
Oke, daar heb jij dan weer gelijk inquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat ik er niet om zou lachen en dat deed ik niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk ze een grote blij zijnquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:06 schreef aeque het volgende:
Dot die net succesvol een post geplaatst heeft.
[ afbeelding ]
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi rood is niet lelijkquote:
Je hebt de verkeerde Dot voor je, ik ben niet blond, heb geen kort haarquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo te zien vindt je zwart ook wel mooi.
[ afbeelding ]
Was loos?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig maar. Nog steeds een grote blij?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Immerquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Nog steeds een grote blij?![]()
![]()
Ohw.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde Dot voor je, ik ben niet blond, heb geen kort haar![]()
Ik heb geen idee waarom, maar schijnbaar is ze populair in Hongarije.
Misschien omdat ze een beetje maf isquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ohw.![]()
Ik heb geen idee waarom, maar schijnbaar is ze populair in Hongarije.
Zoooooooooo groot blijquote:
Misschien dacht hij daaraan en was daarom de grote blij.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
En toen kwam je online, en dacht je: "Kut..."?
Zag hij allemaal foto's van een oude dame in bikini, weg was zijn grote blijquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
En toen kwam je online, en dacht je: "Kut..."?
Ow ik dacht dat hij er juist extra blij van werd!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag hij allemaal foto's van een oude dame in bikini, weg was zijn grote blij![]()
![]()
Gifjesquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag hij allemaal foto's van een oude dame in bikini, weg was zijn grote blij
Dat kan ook, maar hij valt volgens mij niet op oude dametjesquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat hij er juist extra blij van werd!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@MizzezAmyquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:MizzezAmy 's pompoensoep maken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar hij valt volgens mij niet op oude dametjes![]()
![]()
Die komt laterquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:28 schreef JustinK het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de kater van @:ieniminimuis ?![]()
Alleen diegene uit het fetish groepjequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
Waarom heeft iedereen gifjes van oude dametjes opgeslagen![]()
Deze was van Little Britain: Jason die verliefd was op de oma van 1 van z'n makkers.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
Waarom heeft iedereen gifjes van oude dametjes opgeslagenBepaalde scènes zijn echt te ranzig!
(Dat hij haar tenen likt enzo!)
![]()
Spannend! Als je het niets vindt, kom ik het wel halen!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:MizzezAmy 's pompoensoep maken
Tenzij het niet aan het recept, maar aan je kookkunsten ligt dan
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Aaaarrrggghhhhh @loveyoulongtimequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze was van Little Britain: Jason die verliefd was op de oma van 1 van z'n makkers.Bepaalde scènes zijn echt te ranzig!
(Dat hij haar tenen likt enzo!)
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: