Ochja Women staat ook al meer dan 10 jaar op de 'moet ik eens luisteren'-lijst hierquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:05 schreef Z het volgende:
Ik las het.
Ik wist tot voor kort niet dat Cindy Lee zanger Patrick Flegel ook de zanger van Women, toch wel één van mijn favo bands ooit, was.
Moet je eens doen!quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ochja Women staat ook al meer dan 10 jaar op de 'moet ik eens luisteren'-lijst hier
Ook niet iets als Christoph de Babalon of oude Squarepusher o.i.d.? Vind dat wel erg sfeervol.quote:Op zondag 3 november 2024 13:28 schreef Discombobulate het volgende:
Onpopulaire opinie dit, maar wat heb ik een grafhekel aan Jungle.
De band of het genre?:Pquote:Op zondag 3 november 2024 13:28 schreef Discombobulate het volgende:
Onpopulaire opinie dit, maar wat heb ik een grafhekel aan Jungle.
Nee, maar dat zijn zijn platen eigenlijk nooit. Zeker niet na de dood van z'n vrouw.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:22 schreef Z het volgende:
Die Mount Eerie plaat is geen makkelijk plaatje. Poeh.
Ik bedoelde de band.quote:Op zondag 3 november 2024 17:29 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
Ook niet iets als Christoph de Babalon of oude Squarepusher o.i.d.? Vind dat wel erg sfeervol.
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Prachtige stukken wel, maar ook wel wat onluisterebarequote:Op dinsdag 5 november 2024 10:22 schreef Z het volgende:
Die Mount Eerie plaat is geen makkelijk plaatje. Poeh.
Heeft ie ooit een makkelijke plaat gemaakt?quote:Op woensdag 6 november 2024 18:19 schreef EP3 het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn zijn platen eigenlijk nooit. Zeker niet na de dood van z'n vrouw.
Upsammy; Neerlands trots.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:06 schreef Maxerazzi het volgende:
... en dan zal ik vast nog iets missen.
Nieuwe Kendrick Lamar ook toch. Al valt dat niet helemaal onder indie denkquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:06 schreef Maxerazzi het volgende:
Drukke luisterdag vandaag: Jeff Parker, Father John Misty, Michael Kiwanuka, Bibio, en dan zal ik vast nog iets missen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |