abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 juli 2025 @ 21:46:53 #101
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218214900
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 20:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik lees al weer dat die Jean-Paul daar helemaal geen b&b heeft maar is ingehuurd omdat straks die b&b in de verkoop gaat. :o

https://mannenzaken.nl/ni(...)-bb-eigenaar-te-zijn

Eigenlijk is dat hele gedoe achter de schermen inmiddels al onderdeel van deze ergenot-tv.
RLS / [RTL] B&B - Een zomer vol liefde seizoen 2025 #1
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_218226255
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 09:02 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Dat ze ook weer over die zonnebril van Antine moest beginnen (=volgens Antine lagen er nog spullen van haar bij Mike, waaronder een dure zonnebril, die nooit terugggeven is). Wat een in en in aandachtsziek en rancuneus mens.
Zelfs Denise vond de situatie duidelijk ongemakkelijk.

Ik vind het ergens onbegrijpelijk dat ze dze familie nu weer een RLS geven, terwijl daar zo ontzettend veel niet in de haak is. Moet je dit nou weer voeden met aandacht?
Dat gevoel heb ik ook. De dynamiek is en blijft raar. Maar ik hoop dat ze het leuk met elkaar hebben. Zo komt het alleen niet echt over 😭.

Ik vind Saul en Amy wel heel lief samen. En Judith en Bart. Mooi dat mensen elkaar toch weten te vinden via zo’n programma.
pi_218233147
quote:
Volgens Robert Jan werden er na het bericht van Suzanne veel aannames gedaan over wat er tussen hen is gebeurd. "Ik kan daar inmiddels wel mee omgaan", schrijft de B&B-eigenaar. "Maar wanneer deze niets met de werkelijkheid van doen hebben en bovenal schade aanrichten is dat niet toelaatbaar en verwerpelijk. En dat zeker wanneer er kinderen bij betrokken zijn!"
Hele artikel hier:
https://www.nu.nl/achterk(...)rens-overgegaan.html
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_218234716
Mijn ex kwam af en toe nog op bezoek en soms hadden we het best wel gezellig, op een gegeven moment vroeg ik wat zijn huidige vriendin daarvan zou vinden. "She is not amused." Dus nee, geen goed idee van RJ.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')