SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:15 schreef kwiwi het volgende: [..] Was eigen keuze of uit nood omdat woning vinden lastig is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Nee want de zon ontbreekt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo mooi als op het plaatje in de OP?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo mooi als op het plaatje in de OP?
Ja dit. Verder klopt het wel aardig.quote:
Sterktequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:23 schreef Ama het volgende:
Pff vannacht mijn bed eronder gespuugd omdat ik mijn maag overstuur maakte met dat geblaf.
Waarom? Is monster jarig?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:13 schreef bitterbal het volgende:
moet vandaag niet vergeten monster te bellen
Het is maar goed dat je de sprint shootout niet hebt gekekenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:27 schreef Nattekat het volgende:
Is weer eens iemand herrie aan het maken 's ochtends vroeg.
Lekker uitgerust nu voor de enige kwalificatie die er doe doetquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je de sprint shootout niet hebt gekeken
Daar heb ik me voor afgemeld, want health issues en ik heb mijn rust nodig.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lekker uitgerust nu voor de enige kwalificatie die er doe doet
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:30 schreef Recce het volgende:
Blegh, het is wel een nare dag. Somber buiten, heel weinig geslapen want ik heb ook weer één of andere blaf te pakken en daardoor de hele nacht nagedacht en daardoor ook somber binnen.
Jij ook al de blaftyfus? Beterschap. Hopelijk voel je je mentaal sowieso ook snel wat chiller.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:30 schreef Recce het volgende:
Blegh, het is wel een nare dag. Somber buiten, heel weinig geslapen want ik heb ook weer één of andere blaf te pakken en daardoor de hele nacht nagedacht en daardoor ook somber binnen.
Ik ben te moe om iets te doen en ik ben ook een beetje misselijk steeds, dus eten schiet niet echt op.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
is er niets wat je vandaag kan doen wat je opvrolijkt?
iets lekkers eten ofzo?
Oke, kleding kopen online helpt mij altijd. misschien proberen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben te moe om iets te doen en ik ben ook een beetje misselijk steeds, dus eten schiet niet echt op.
Ja, hier ook de blaf. Mijn vader en stiefmoeder hebben me aangestoken. Thanks!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij ook al de blaftyfus? Beterschap. Hopelijk voel je je mentaal sowieso ook snel wat chiller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |