Voor het eerst? Die zit het áltijd met iedereen oneens te zijn en geeft echt nooit ook maar een centimeter toequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor het eerst eens met Christijan
geen idee ik kan die galbak niet aanhorenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:09 schreef Rnie het volgende:
Ik zit in Engeland en kijk niet via viaplay. Waar ging de ruzie om?
Ik ben het voor het eerst met hem EENS zei ikquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor het eerst? Die zit het áltijd met iedereen oneens te zijn en geeft echt nooit ook maar een centimeter toe
Of Lawson het wel of niet acceptabel deed.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:09 schreef Rnie het volgende:
Ik zit in Engeland en kijk deze week niet via viaplay. Waar ging de ruzie om?
Lawsonquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:09 schreef Rnie het volgende:
Ik zit in Engeland en kijk deze week niet via viaplay. Waar ging de ruzie om?
Zag er zo onrustig uit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wel veel sneller dan zijn teamgenoot
Ze hebben geen nieuwe vloer, alleen nieuwe vleugels en wijzigingen aan de ophanging.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:02 schreef Adames het volgende: Albons naam wordt in een paar weekenden aan gort gereden door Colapinto McLaren ook al erg matig. Ook voor hun is een nieuwe vloer geen voltreffer
Ah, zo. Ja duh, niet alsof Lawson iets fout kan doen in jouw ogenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben het voor het eerst met hem EENS zei ik
Ham hield in toch vanwege Colaquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wel veel sneller dan zijn teamgenoot
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, zo. Ja duh, niet alsof Lawson iets fout kan doen in jouw ogen
Colapinto > Lawsonquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, zo. Ja duh, niet alsof Lawson iets fout kan doen in jouw ogen
You don't say.quote:
Dat sowieso, in elk geval wat betreft puur talent.quote:
Je valt in herhaling. Is het de leeftijd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |