Sterkte Willemsquote:Op zondag 3 november 2024 19:03 schreef WillemsJ het volgende:
Max maakt mijn dag goed na weer een teleurstellend nieuws van mijn rug!
Thanks Max voor een lichtpuntje
Heel vervelend zeg. Het beste...quote:Op zondag 3 november 2024 19:03 schreef WillemsJ het volgende:
Max maakt mijn dag goed na weer een teleurstellend nieuws van mijn rug!
Thanks Max voor een lichtpuntje
Dat kon ookquote:Op zondag 3 november 2024 22:51 schreef Sally het volgende:
Ik baal dat ik niet had gewisseld. Min of meer vergeten om te doen, omdat ik op vrijdag nog dacht: het kan zaterdag ook nog...
Maar ik vergat het voor de deadlinequote:
Accidents díd hapenquote:Op maandag 4 november 2024 00:19 schreef chufi het volgende:
accidents happens .. maakt niet uit verder
Wacht. 07:00 uur in de ochtend?quote:Op maandag 4 november 2024 22:59 schreef chufi het volgende:
Op naar Vegas over 2.5 week
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja waar komt dit ineens vandaan?quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:20 schreef Sally het volgende:
Hm.
En dan liep Hamilton te miepen dat hij erover dacht om te stoppen na Brazilië
Wat mn F1-manager betreft wel een hele puzzel of gok....
Ik kan namelijk eigenlijk té veel![]()
quote:
Ik ga niet meer veranderen, denk dat iedereen ondertussen wel een goed team heeft dus de verschillen zullen marginaal zijn. Volgend jaar weer lekker actief beginnenquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:23 schreef Sally het volgende:
[..]
En ik dacht dat die vermeende aanpassingen aan de skid blocks aan o.a. de Ferrari- en Mercedesvloer verboden waren. Dus ik ging er stiekem van uit dat die teams wel wat achterop zouden raken omdat ze de auto niet meer zo laag af konden stellen.....
Ze willen het nog spannend maken ...quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:32 schreef pullup het volgende:
Wat is dit dan voor stommiteit ?![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)de-achtervleugel-mee
Hoorde VER net in een interview zeggen dat ze moeite hadden de banden op temperatuur te brengen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga niet meer veranderen, denk dat iedereen ondertussen wel een goed team heeft dus de verschillen zullen marginaal zijn. Volgend jaar weer lekker actief beginnen
Ook nauwelijks iets gezien ....quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Hoi allen, niets gezien of gehoord. Dus bedankt weer voor de uitslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |