geen idee of hij nieuwe vleugel er nog op heeftquote:
Jullie lachten vóór vorig jaar anders finaal uit m.b.t. Lawsonquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:05 schreef ChevyCaprice het volgende: [..] Als F1 fan wil ik hem zo snel mogelijk aan de top zien. Wat ik eerder al zei: die gast levert gewoon meteen.
Ja dat was lang geleden. Ik wil weer een keertje zoiets zien.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
RB heeft ooit eens ene Verstappen in kans gegeven hè. Eindelijk laat Mercedes eens ballen zien.
Waarom zouden ze ook, ze hadden destijds Sir Lewisquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:08 schreef greysbones het volgende:
Met Max had Merc niet eens de ballen om hem een zitje te geven
Dat hebben ze niet. Die mocht ook eerst bijna 1,5 seizoen bij het opleidingsteam rijden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Red bull heeft dat destijds met Max gedaan
hoeven ze dus niet elke keer te doen
omdat je altijd je kans moet pakkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze ook, ze hadden destijds Sir Lewis
en dat Toto nu Kimi de kans geeft is ook alleen maar omdat Max er niet naar toe gaat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:08 schreef greysbones het volgende:
Met Max had Merc niet eens de ballen om hem een zitje te geven in F1
Vrije Training zegt niksquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:08 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb het al gezien, Norris gaat niet winnen zondag.
max heeft eerst 1,5 jaar bij str geredenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:08 schreef greysbones het volgende:
Met Max had Merc niet eens de ballen om hem een zitje te geven in F1
@Coco kan bevestigen dat ik redelijk goed kan voorspellen!quote:
Boeit mij helemaal niks.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
@:coco kan bevestigen dat ik redelijk goed kan voorspellen!
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Red Bull lijkt het nu wel redelijk voor elkaar te hebben. Benieuwd naar de rest van het weekend.
quote:
Huh?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Jullie lachten vóór vorig jaar anders finaal uit m.b.t. Lawson
ik vind dit wel een hele vroege uitspraakquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Red Bull lijkt het nu wel redelijk voor elkaar te hebben. Benieuwd naar de rest van het weekend.
wrom doe je niet mee dan met het meest geweldige voorspelspel??quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
@:coco kan bevestigen dat ik redelijk goed kan voorspellen!
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Daarom ben ik ook benieuwdquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind dit wel een hele vroege uitspraak
Dat ken ik niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom doe je niet mee dan met het meest geweldige voorspelspel??
Voor de leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |