Hahah gekkie...🤗quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik las bedevaart![]()
aii dat doet pijn.
Beterschap Frummel.
Ja maar daar gaat een hoop mis door de nieuwe machines die dan weer niet afgesteld staan of door de onkunde van het personeel. Het is heel mooi en nobel dat Oos alleen mensen aanneemt die wellicht elders geen kans krijgen maar daardoor gaan er ook dingen mis. Hetzij door miscommunicatie hetzij omdat ze niet nadenken, weer wat vergeten etc.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bij De Bondgenoten zit ik altijd te lezen... het is meer gewoonte dat ik dat aanzet. Ook dat is een herhaling van zetten. Lezen en bij drama even mijn boekje aan de kant.
Bij die Augurken verbaast het mij hoeveel voedsel er verspild wordt in die fabrieker gaat zoveel eten gewoon weg...
Vervelend dat je niet lekker geslapen hebtquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja het is toch klooie weer en ik kan toch niks met die poot en vannacht niet zo lekker geslapen dus...
Ooh ja dan moet je weer aan de bak...zo die studiedag is alweer vlot hi
Ooh had je de Bondgenoten nooit eerder gezien?
Ik vind het wel geinig om naar te kijken.. kijk er elke avond naar..
Ja dat is waar, je hoeft nergens over na te denken, verstand op 0 en gaan... heerlijk.
ieeuwww zou ook dan geen kusje op een voet gevenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kusje erop (als je eerst je voeten wast)
Ja dat ook idd...quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat een hoop mis door de nieuwe machines die dan weer niet afgesteld staan of door de onkunde van het personeel. Het is heel mooi en nobel dat Oos alleen mensen aanneemt die wellicht elders geen kans krijgen maar daardoor gaan er ook dingen mis. Hetzij door miscommunicatie hetzij omdat ze niet nadenken, weer wat vergeten etc.
Is ook wel de frustratie van Oos dat er vaker eten verknoeid wordt.
Vind het nog meevallen de verspilling daar. Verbaas me er dan meer over als ik zie dat dingen heel lang onafgedekt staan.
Daarom de was-eisquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ieeuwww zou ook dan geen kusje op een voet geven
Oooh echt... ik wil absoluut niet gestoord worden als ik kijk haha en als er iets tussendoor gebeurt zet ik um stil... ik wil niks missen..quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bij De Bondgenoten zit ik altijd te lezen... het is meer gewoonte dat ik dat aanzet. Ook dat is een herhaling van zetten. Lezen en bij drama even mijn boekje aan de kant.
Bij die Augurken verbaast het mij hoeveel voedsel er verspild wordt in die fabrieker gaat zoveel eten gewoon weg...
Thnx liefje..quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kusje erop (als je eerst je voeten wast)
Hahah ook lekker toch! Geniet ervanquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh echt... ik wil absoluut niet gestoord worden als ik kijk haha en als er iets tussendoor gebeurt zet ik um stil... ik wil niks missen..
Ik heb hem gezien hoor... maar zag hem van de week op tiktok al maar Thnxquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:28 schreef Kissingbird het volgende:
zie dat de yt link wel werkt maar nog niet gewoon te zien is op fok.
kat probeert mijn broodje filet americain te stelen![]()
Ja eens hoor... veel respect voor Oos vooral hoe hij met z'n personeel omgaat, die er af en toe idd een bende van maken.. ik lig dan wel in een kreukie... hahaquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat een hoop mis door de nieuwe machines die dan weer niet afgesteld staan of door de onkunde van het personeel. Het is heel mooi en nobel dat Oos alleen mensen aanneemt die wellicht elders geen kans krijgen maar daardoor gaan er ook dingen mis. Hetzij door miscommunicatie hetzij omdat ze niet nadenken, weer wat vergeten etc.
Is ook wel de frustratie van Oos dat er vaker eten verknoeid wordt.
Vind het nog meevallen de verspilling daar. Verbaas me er dan meer over als ik zie dat dingen heel lang onafgedekt staan.
Af en toequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja eens hoor... veel respect voor Oos vooral hoe hij met z'n personeel omgaat, die er af en toe idd een bende van maken.. ik lig dan wel in een kreukie... haha
Jaa en Happy die helemaal niet Happy wasquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja eens hoor... veel respect voor Oos vooral hoe hij met z'n personeel omgaat, die er af en toe idd een bende van maken.. ik lig dan wel in een kreukie... haha
Oooh Happy is een bijzonder portret... respect voor het geduld van Oos...quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaa en Happy die helemaal niet Happy wasEn gewoon op een werkdag naar huis wil gaan en gaat mokken
Ja en gewoon NIET wil doen wat van hem gevraagd wordt...nahhhh ongelooflijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaa en Happy die helemaal niet Happy wasEn gewoon op een werkdag naar huis wil gaan en gaat mokken
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh Happy is een bijzonder portret... respect voor het geduld van Oos...
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja en gewoon NIET wil doen wat van hem gevraagd wordt...nahhhh ongelooflijk
Ja, je kan n iet anders, weet wat je voelt, heb het net achter de rug ( nog niet eens helemaal over)quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:18 schreef Frummelie het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik kan er niet op steunen, gek word ik ervan...![]()
Ja daar ben ik ook bang voor.. ja komt goed, ze doet rustig aan met moeite haha...
Morguh Birdiequote:
Daanquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kan even niet op de naam komen van die keihard rond sloffende kerel... Altijd geïrriteerd, gestrest en niet rustig te krijgen
Ook al zo'n moeilijke man... kan alleen echt niet op de naam komen..
Oh ja, wist het wel, kwam er even niet op. Zat wel in de D-hoek te zoekenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daan![]()
![]()
https://www.kesbeke.nl/onze-mensen/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |