MOrguh Frummel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Good morning... hoest met Dotje?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Patty, ik vind haar zo nep uiterlijk hebben nu dat het mij stoort om naar te kijken
Augurken koning nog nooit gekeken.
Belowdech 2 afleveringen gezien.
Haha jawel er zit augurk in de chocogurk...quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 07:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Patty heb ik een zwak voor, ze is wat gebekt, maar wel aardig/oprecht (tenminste zo komt ze over)
Agurkenletters... het trekt mij niet helemaal aan... hopelijk niet icm chocolade...brrr
Muscles en Brains ga ik denk ik niet meer kijken. Vijf dagen in de week is echt overkill.... al ben ik wel benieuwd naar dat verstapongelukje uit het voorstukje... ja, ik ben een ramptoerist
Straks kijken naar de nieuwe aflevering van Below Deckmaar misschien als ik terug ben van de psych... lekker ontspannende drama
JIj hebt gewoon een andere smaak van programma's dan ik.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]we zullen het eens eens zijn over iets
Gatverdamme, hoe komen ze op het bizarre idee... Ik ga het niet uitproberen. Jaja niet oordelen voordat je het probeert, maar dit gaat me te verquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha jawel er zit augurk in de chocogurk...
Oohm verstapongelukje heb ik gemist denk ik...![]()
Heerlijk Below Deck...
Succes strakjes...
Oké, dat is effe lekker even pas op de plaats...quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MOrguh Frummel.
Zijn gangetje, druk geweest en nu een weekje rustig aan.
En met jou?
Maakte ook een grapje, ik vind het gewoon grappig hoe we telkens verschillen. Voor ieder wat wils.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj hebt gewoon een andere smaak van programma's dan ik.
Daar is niets mis mee toch.
Vind je even goed een schat
O en dat kan zo zeer doen lastig lopen ookquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oké, dat is effe lekker even pas op de plaats...
Ja op zich goed hoor, heb alleen m'n grote teen met een bloedvaart gestoten tegen de poot van m'n bed... lekker dik en gekneusd... dus kan er niks mee..
Stel je voor dat we allemaal het zelfde leuk vonden. Geen kijkcijfers voor al het anderequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maakte ook een grapje, ik vind het gewoon grappig hoe we telkens verschillen. Voor ieder wat wils.
Het zou wel gemakkelijk zijn. Een zender waar iedereen van geniet. Alleen idd, erg saaiquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stel je voor dat we allemaal het zelfde leuk vonden. Geen kijkcijfers voor al het andere
Ik kijk liever zo overdag naar al die ambulace en MUG en dat soort programma's
Al moet ik zeggen dat ik er nu wel een beetje klaar mee begint te raken.
Het is toch ook steeds hetzelfde
Ik voel het gewoon bij lezen... auwauwauw! Sterkte met je teenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja op zich goed hoor, heb alleen m'n grote teen met een bloedvaart gestoten tegen de poot van m'n bed... lekker dik en gekneusd... dus kan er niks mee..
Ik kan er niet op steunen, gek word ik ervan...quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O en dat kan zo zeer doen lastig lopen ook
Doe maar ff rustig aan dan, ben je nog wel even zoet mee met een kneuzing
Wat een rotklapper heeft je teentje gemaaktquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:18 schreef Frummelie het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik kan er niet op steunen, gek word ik ervan...![]()
Ja daar ben ik ook bang voor.. ja komt goed, ze doet rustig aan met moeite haha...
Haha je had me moeten zien en vooral horen even na het gebeuren... elke vloek die er bestaat uitgeschreeuwd en nog een paar zelf verzonnen woorden...quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik voel het gewoon bij lezen... auwauwauw! Sterkte met je teen
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha je had me moeten zien en vooral horen even na het gebeuren... elke vloek die er bestaat uitgeschreeuwd en nog een paar zelf verzonnen woorden...
Lekker op bed nogquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 07:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hellooo Kissy...![]()
Ooh dat had ik eigenlijk nooit gedacht dat Jamin zou samen werken met Kesbeke ...![]()
Het geeft misschien een subtiel zuurtje aan de chocolade maar mijn ding is het ook niet...![]()
Badslippers?? Hihi
Nou dat vind ik dus ook van Patty, het is wel een vechter daar hou ik van..
Muscles & Brains wat er gisterenavond voor het eerst..
Ik lig er nog even lekker in theetje erbij....
Jahhhh... ik ben ook zo lomp alles moet snel snel... dus ik loop hard en hatsjikidee auwie ..quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat een rotklapper heeft je teentje gemaakt
Ik las bedevaartquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Kusje erop (als je eerst je voeten wast)quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jahhhh... ik ben ook zo lomp alles moet snel snel... dus ik loop hard en hatsjikidee auwie ..
Ja het is toch klooie weer en ik kan toch niks met die poot en vannacht niet zo lekker geslapen dus...quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lekker op bed nogmoest er hier uit. Vakantie is weer voorbij, kind moest weer naar school.
Maar heeft vrijdag alweer studiedag![]()
Tja markteting![]()
https://kesbeke-online.nl/index.php/product/badslippers/
Hele bak groene en een hele bak blauwe.. na 2 maanden hebben ze het maar weer weggehaald![]()
Hiero de letter :
Bekijk deze YouTube-video
Ah was gister pas de eerste aflevering van Muscles & Brains.
Ben pas begonnen aan bondgenoten, voordeel met die pulp tv dingen is dat je er zo inzit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |