Jep!quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig vriest het niet![]()
Hoe vind je het vrijwilligerswerk, nog steeds bij de bieb?
Fijn, wel goed hoor dat je het doet, toch even iets anders /quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep!
Het past perfect bij mij. Gezellig doch rustig
Ja iddquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn, wel goed hoor dat je het doet, toch even iets anders /
Ja dat, doet een mens altijd goed.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd
Even eruit en onder de mensen
Goed zo, dat doe je goed...quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Nu lekker even luieren
Nou dat is toch een goed streven...überhaupt dat je er al aan denkt iets meer te willen..quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb best wel een kluizenaarsbestaan
Probeer tegenwoordig wat meer mensen irl te zien en minder onlinedus clubje en vrijwilligerswerk. In het voorjaar misschien nog een extra clubje erbij. Eerst zo
Dank je, doe mijn bestquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Komt goed schatje, alles op z'n tijd.... rustigjes aan..
Nou dan ben je toch al lekker bezig... wel jammer dat je vrienden zo ver weg wonen anders had je misschien de gelegenheid elkaar vaker te zien mits de behoefte daar is natuurlijk...quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je, doe mijn best
Eerst clubje op donderdag, eens per maand een haakclubje, en vrijwilligerswerk (en zo nu en dan vrienden, maar die wonen ver)
Ik heb een zwak voor die manquote:Op maandag 28 oktober 2024 13:10 schreef Frummelie het volgende:
Die gekke Oos Kesbeke slaat ook door met z'n chocogurk...
Een chocoladeletter met augurk..![]()
En toch vind ik het een schatje...![]()
Nu hij in de schijnwerpers staat, probeert hij er een (augurken) slaatje uit slaan..quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:10 schreef Frummelie het volgende:
Die gekke Oos Kesbeke slaat ook door met z'n chocogurk...
Een chocoladeletter met augurk..![]()
En toch vind ik het een schatje...![]()
Ik ook...quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor die man
Hahah jaja.... hij flikkert nu overal augurk in....quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu hij in de schijnwerpers staat, probeert hij er een (augurken) slaatje uit slaan..
Zag dat het een samenwerking van Kesbeke en Jamin is.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hahah jaja.... hij flikkert nu overal augurk in....
Goedemorgen Frummel!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 07:01 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen![]()
Nou Muscles & Brains gekeken, niet echt mijn ding ben ik bang.. of het moet nog komen..
Toen nog naar een nieuw programma van Patty Brard zitten kijken.. Charmes in de strijd...
You love or hate Patty... ik vind haar wel een bikkel, keihard gevochten om zich staande te houden... daar heb ik respect voor..
Alleen krijg ik de kriebels als zij een programma presenteerd... dat kan ze gewoon niet, vind ik dan hé hi
Neej gaat um niet worden voor mij....
Hellooo Kissy...quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 07:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zag dat het een samenwerking van Kesbeke en Jamin is.
Kweet niet of ik choco met augurk een lekkere combi vind.
Bij de supermarkt stonden hier lang 2 grote bakken met badslippers van hun dat leek niet hard te lopen.
[..]
Goedemorgen Frummel!![]()
![]()
![]()
Patty Brard, qua persoon is het niet mijn type maar wat je zegt het is wel een bikkel die zich ondanks alle shit staande weet te houden.
Muscles & Brains zegt me zo niks maar ben al een paar dingen aan het volgen weer op tv![]()
Straks eens kijken wat dit voor een programma is.
Nu snel m'n bed uit
Patty, ik vind haar zo nep uiterlijk hebben nu dat het mij stoort om naar te kijkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 07:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Patty heb ik een zwak voor, ze is wat gebekt, maar wel aardig/oprecht (tenminste zo komt ze over)
Agurkenletters... het trekt mij niet helemaal aan... hopelijk niet icm chocolade...brrr
Muscles en Brains ga ik denk ik niet meer kijken. Vijf dagen in de week is echt overkill.... al ben ik wel benieuwd naar dat verstapongelukje uit het voorstukje... ja, ik ben een ramptoerist
Straks kijken naar de nieuwe aflevering van Below Deckmaar misschien als ik terug ben van de psych... lekker ontspannende drama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |