* ChildoftheStars kijkt schuldbewust over de schouder naar een puzzelplaat met een halve puzzel eropquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:23 schreef Lovely het volgende:
Van de week kijk ik wel ff weer bij de kruidvat
Anders maar weer puzzelen op pakken..
Super cringe om te zien maar daardoor kijk ik juist..quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben een beetje anti-liefde. Lang Leven de Liefde is een reden waarom ik altijd laat inschakel bij Bondgenoten. Kan het ongemak gewoon niet aan. Al zijn op YouTube de analyses van Rijk Hofman op zulke programma's goud waard
BzV is te ongemakkelijk... kan er echt niet tegen
En haha er is sowieso meer te kijken dan tijd
Oh ja, goed licht en ondergrond zijn volgens mij wel fijn met lego. Durf wel te wedden dat bankhangen in de avonden wel lekkerder isSucces ermee !
Ik heb een zeer teer zieltjequote:Op maandag 21 oktober 2024 14:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Super cringe om te zien maar daardoor kijk ik juist..
Gelukkig loopt die puzzel niet weg. Maarum hoe lang ligt ie puzzel daar?quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
* ChildoftheStars kijkt schuldbewust over de schouder naar een puzzelplaat met een halve puzzel erop
Twee dagebquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig loopt die puzzel niet weg. Maarum hoe lang ligt ie puzzel daar?
Oh dat is t niet erg, dat ie nog niet af is..quote:
IK had het gelezen, leuk voor zequote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:32 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuws van BB Ronahi
Goedemorgen Frummel!quote:Op maandag 28 oktober 2024 06:45 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all...![]()
Lekker in bed met een theetje genietend van....Territorry.. wat een heerlijke serie...
Hejj Mogguh Kissy..quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel!![]()
![]()
Even de trailer gekeken, heb hem op m'n lijst erbij gezet.
quote:Op maandag 28 oktober 2024 06:45 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all...![]()
Lekker in bed met een theetje genietend van....Territorry.. wat een heerlijke serie...
Hey Child, lukt dat in dat pakquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo allemaal
Straks naar mijn vrijwilligerswerk
Ja klopt.... ik vind het een top serie..quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Is dat de Netflix versie van 'Yellowstone' zeg maar? Zie 'sheriff Longmire' ook in de trailer
Gelukkig vriest het nietquote:
Goedemorgen...quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo allemaal
Straks naar mijn vrijwilligerswerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |