En ze deed echt haar best om op te vallen met haar outfit in felgeel en roze.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig is ze op afstand er bij een niet veel in beeld.
Ik ben wel blij met hoe het vandaag gaat hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met al die spelletjes in De Alles Kunner zetten ze zichzelf een beetje voor gek. Zo fanatiek over van die kinderkampspelletjesquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Vooral grappig om te zien hoe sommigen zichzelf voor lul zetten. Ook met de slomo beelden erbij natuurlijk. Voor de rest gewoon niet-nadenk-vermaak
quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met hoe het vandaag gaat hoorVermaak me, ontspan me, en een zien of ik het vandaag droog houd
iig wachten op een pakketje en een serie kijken ondertussen. Daarna haren wassen en losgaan in mijn hobbykamer. Komt goudNou gewoon je emoties de vrije loop laten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel fijn dat je veel hobby's hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou gewoon je emoties de vrije loop laten..
Wel fijn dat je veel hobby's hebt..Mijn EQ is niet zo hoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik ben wel blij met de ontspanning van vandaag
En ja! Die hobby's zijn mij heilig
Het zijn echt een stel vergeten zielen blij dat ze weer met hun porem op tv zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met al die spelletjes in De Alles Kunner zetten ze zichzelf een beetje voor gek. Zo fanatiek over van die kinderkampspelletjes
Ja iddquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zijn echt een stel vergeten zielen die blij zijn dat ze weer met hun porem op tv zijn.
En bovenal: naïef.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd
En die daar hun identiteit aan hangen. Stiekem wel treurig
Er speelde nog meerquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met hoe het vandaag gaat hoorVermaak me, ontspan me, en een zien of ik het vandaag droog houd
iig wachten op een pakketje en een serie kijken ondertussen. Daarna haren wassen en losgaan in mijn hobbykamer. Komt goudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ooooh ja... De Augurkenkoning! Daar moet ik ook nog wat van inhalenquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:39 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemiddag hier.
De alles kunner? eens kijken wat dat is al heb ik weer genoeg om te kijken. Lig nog achter met de augurkenkoning.
goed dat je dat hebt en doet! ff wat uit je hoofd.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn EQ is niet zo hoogmaar ik ben wel blij met de ontspanning van vandaag
En ja! Die hobby's zijn mij heilig
Ja! aflevering 1 niet eens helemaal gezien.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh ja... De Augurkenkoning! Daar moet ik ook nog wat van inhalen
Hahaha dat hoort bij Lego. Mini-Ikea-pakketten zijn het eigenlijk (alhoewel, je hebt ook hele grote pakketten heb ik gezienquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
goed dat je dat hebt en doet! ff wat uit je hoofd.
Gister begonnen met een lego bloem maar moet hem uit elkaar halen![]()
dacht wat onderdelen te missen maar heb hem verkeerd gemaakt
Oef ja... je hebt het druk!quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja! aflevering 1 niet eens helemaal gezien.
Ik Vertrek is weer begonnen, kijk sinds vorige week Bondgenoten..dan heb je nog de rijdende rechter , lang leve de liefde ,Frank Visser doet uitspraak.
Gelukkig begint BB pas over een paar maanden.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha dat hoort bij Lego. Mini-Ikea-pakketten zijn het eigenlijk (alhoewel, je hebt ook hele grote pakketten heb ik gezien)
Je hebt er zo wel dubbel plezier van
[..]
Oef ja... je hebt het druk!
De rijdende rechter moet ik eens proberen. Is dat net zo leuk als Frank Visser is?
BB mag van mij nu al beginnen
Je bent ouder dan acht, dus dat kloptquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja op deze manier heb ik er dubbel plezier van.
is een bouwpakket vanaf 8 jaar![]()
![]()
MAAR zag op YT dat een volwassen man ook een paar keer met dit setje de fout in ging. Tekening is wat onduidelijk in het boekje.
Frank Visser was eerst de rijdende rechter.. maar die is toen naar een commerciële zender overgestapt.
Ik vind het programma nog steeds leuk al vind ik Frank Visser een leuker persoon.
Maar mr Reid is ook oke die het nu doet.
Nee heb het nu nog te druk met al die andere programma's en later in het jaar begint boer zoekt vrouw ook nog
Welke lego bloem heb je gemaakt? Ook pulm blossom?quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
goed dat je dat hebt en doet! ff wat uit je hoofd.
Gister begonnen met een lego bloem maar moet hem uit elkaar halen![]()
dacht wat onderdelen te missen maar heb hem verkeerd gemaakt
Klopt die lego haal je zo weer uit elkaarquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent ouder dan acht, dus dat klopt
En ach, voordeel van Lego is dat je het zo weer uit elkaar frummelt.
Die handleiding is gewoon onduidelijk voor extra plezier
Oké, dan ga ik die Rijdende Rechter ook eens bingenBen dol op dat bijzondere volk
BZV kan me nou echt niet boeien. Mijn ex keek het graag, verveelde me dan een ongeluk![]()
ik ben niet zo van de liefde
Nee die heb ik samen met die andere oranje plant op zolder voor onder de kerstboom. En nog een heel boeket bloemen van alie laten komenquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Welke lego bloem heb je gemaakt? Ook pulm blossom?
Ja en er komen weer nieuwe setjes aan las ik deze week.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:16 schreef Lovely het volgende:
Ah ok, die oranje is ook mooi indd..of zetje met kleine plantjes
Oh die is ook geinig..
Ik ben een beetje anti-liefde. Lang Leven de Liefde is een reden waarom ik altijd laat inschakel bij Bondgenoten. Kan het ongemak gewoon niet aan. Al zijn op YouTube de analyses van Rijk Hofman op zulke programma's goud waardquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt die lego haal je zo weer uit elkaar![]()
Nu maar eens met daglicht maken. Gister zat ik op de bank.. waar ik weinig licht heb. (alleen een schemerlampje in die hoek)
Had de zaklamp van mijn telefoon aangezet maar werkte ook niet fijn. Bank zat lekkerder dan aan tafel![]()
Oh dan heb je nog genoeg te kijken als je dat programma niet kent.![]()
BZV vind ik een heerlijk programma om te kijken.. vaak ook veel ongemakkelijke situaties
Bij bol.com zijn nu ook aanbiedingen op de Lego.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:23 schreef Lovely het volgende:
Van de week kijk ik wel ff weer bij de kruidvat
Anders maar weer puzzelen op pakken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |