Geniet zequote:Op maandag 21 oktober 2024 05:54 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Zo met een theetje aant genieten van de Verraders...
Nee nog niet. Duurt nog wel een paar weken. Heb sinds vandaag nachtdienst maar ik moet nog wennen. De ogen willen naar bed inmiddelsquote:Op maandag 21 oktober 2024 06:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Thnx ben je alweer thuis Engine?
Jeutje hejj, je bent wel lang van huis...Ooh jeeee dat is wel even overschakelen...quote:Op maandag 21 oktober 2024 06:51 schreef engine het volgende:
[..]
Nee nog niet. Duurt nog wel een paar weken. Heb sinds vandaag nachtdienst maar ik moet nog wennen. De ogen willen naar bed inmiddels
Dankje...komt wel goedquote:Op maandag 21 oktober 2024 07:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeutje hejj, je bent wel lang van huis...Ooh jeeee dat is wel even overschakelen...![]()
Haha de oogjes willen naar bed..
Nou succes en sterkte Engine..
Ook een goedemorgen Dotquote:
Nog steeds in het buitenland lees ik. En ook nog eens nachtdienst.quote:
Tien over vier inmiddels. Nog maar 20 minuutjes en dan ben ik klaarquote:Op maandag 21 oktober 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog steeds in het buitenland lees ik. En ook nog eens nachtdienst.
Wat is de tijd waar je nu zit?
Lekker slapen dan voor straks. Wat een tijdsverschil zeg.quote:Op maandag 21 oktober 2024 09:10 schreef engine het volgende:
[..]
Tien over vier inmiddels. Nog maar 20 minuutjes en dan ben ik klaar
Nee, ze doet nog steeds mee ergens op de achtergrond.quote:Op maandag 21 oktober 2024 09:30 schreef Frummelie het volgende:
Ik zit de Alleskunner te kijken maar Billy is echt niet te zien, of is ze er in aflevering 1 al uitgevlogen?
Gelukkig is ze op afstand er bij een niet veel in beeld.quote:Op maandag 21 oktober 2024 09:30 schreef Frummelie het volgende:
Ik zit de Alleskunner te kijken maar Billy is echt niet te zien, of is ze er in aflevering 1 al uitgevlogen?
quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:41 schreef Lovely het volgende:
Goedemorgen
Heb het programma nooit echt gekeken, wel stukjes van gezien en sommige spelletjes zijn wel leuk
Klinkt niet zo bestquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naar omstandigheden wel oké
quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:41 schreef Lovely het volgende:
Goedemorgen
Heb het programma nooit echt gekeken, wel stukjes van gezien en sommige spelletjes zijn wel leuk
Het is wel leuk kijk vermaak idd..quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Vooral grappig om te zien hoe sommigen zichzelf voor lul zetten. Ook met de slomo beelden erbij natuurlijk. Voor de rest gewoon niet-nadenk-vermaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |