Welke zenders.?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier begonnen aan Het Jachtseizoen.
Beetje zoals Hunted geworden
Leuk
Ach... raar is prima tochquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`dat is nog maar afwachten, het is een raar ding geworden in ieder geval, heb net even gespiekt
Ja drukke tv avond. Luxe probleem, maar zo heb je maanden geen hol op TV, en zo kom je tijd te kort om alles te zien.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
En vanavond De Verraders
Topavond dus
Heb geen ovenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach... raar is prima toch
Is een oven niet gemakkelijker?
Ik moet ook eens bakken. Alleen afvallen gaat zo goed dat ik het niet wil
Voor mij alleen De Verradersquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja drukke tv avond. Luxe probleem, maar zo heb je maanden geen hol op TV, en zo kom je tijd te kort om alles te zien.
Formule 1 in de avond omdat het in Amerika is helpt dan ook niet mee.
Thanks! Kijk je verraders ook vooruit?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Voor mij alleen De Verraders
Maandag heb ik dat probleem tijd
F1 doet me niks, maar jij veel plezier!
Jepquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Thanks! Kijk je verraders ook vooruit?
Ooooh dat ziet er toch ontzettend lekker uitquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:15 schreef Dotteke het volgende:
Vreemde vorm voor een cake. Nu maar hopen dat hij smaakt.
[ link | afbeelding ]
Ben benieuwd, vorige week was een spannende ronde tafel, eens zien of dat nog een staartje gaat krijgen. Blijf het een leuk programma vinden.quote:
Zeg dat welquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben benieuwd, vorige week was een spannende ronde tafel, eens zien of dat nog een staartje gaat krijgen. Blijf het een leuk programma vinden.
Buitenlandse versies nooit gezien, maar die van UK schijnt ook erg goed te zijn
Als dat voor jou werkt is dat prima tochquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zeg dat welhet was echt heel erg spannend
Ja... ik kan het enkel kijken met een tijdschrift erbij. Ook de Nederlandse. Iets met gebrekkige concentratie
Hij was ook ontzettend lekker. Met lekkere verse geklopte slagroom er bijquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh dat ziet er toch ontzettend lekker uit
Zei het tochquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was ook ontzettend lekker. Met lekkere verse geklopte slagroom er bij
Zekerquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als dat voor jou werkt is dat prima toch
Wat lief dat je daar naar vraagt. Ja gaat goed hoor, pas een dag in de week op en vind het heerlijk. Tis een ontzettend makkelijk kind, kan zich goed zelf vermaken. Heeft vorige week haar eerste schoentjes gekregen, dus word er nu wel drukker mee.quote:Op zondag 20 oktober 2024 02:35 schreef KinKiJan het volgende:
Hey @:Aardbeienmoes ! Zag je in het bondgenoten topic en bedacht me dat je tijdens EJVJL oma werd. Hoe gaat het met je kleindochter? Inmiddels helemaal gewend aan het idee van het oma zijn en bevalt het nog steeds?
Wat gaat de tijd toch hard he, zo liggen in je armen en zo stappen ze rond.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat lief dat je daar naar vraagt. Ja gaat goed hoor, pas een dag in de week op en vind het heerlijk. Tis een ontzettend makkelijk kind, kan zich goed zelf vermaken. Heeft vorige week haar eerste schoentjes gekregen, dus word er nu wel drukker mee.
Ah top! Dat wordt er straks steeds achter aan 'magnieten'quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat lief dat je daar naar vraagt. Ja gaat goed hoor, pas een dag in de week op en vind het heerlijk. Tis een ontzettend makkelijk kind, kan zich goed zelf vermaken. Heeft vorige week haar eerste schoentjes gekregen, dus word er nu wel drukker mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |