O datquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]neuhj op de agenda / planning staan
![]()
Ja wel goed, we hobbelen gewoon doorquote:
Houden zo!!!quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat
[..]
Ja wel goed, we hobbelen gewoon door
Ja dit weekend ook weer druk. Laminaat wordt zondag gelegdquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Houden zo!!!Druk genoeg geweest bij jou.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dit weekend ook weer druk. Laminaat wordt zondag gelegd
Het meeste wat er uit kan is er al uit, maar de grote meubels worden aan een kant van de kamer gezetquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
oei alles moet dan leeg zijn! Toch een drukke week..
Maar eindelijk wordt de nieuwe laminaat gelegd
Oei dat is inderdaad niet handig om over die ondervloer te rijden met een trippelstoel.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het meeste wat er uit kan is er al uit, maar de grote meubels worden aan een kant van de kamer gezet
Vrijdag komt iemand het oude laminaat er uit halen, dat wordt tot zondag lastig voor mij. De ondervloer blijft wel liggen maar daar kan ik niet met mijn trippelstoel overheen
Agzuigkap hangt, de muur wat kaal was is weer behangen, alleen moet de muur waar nog het oude behang op zit nog gedaan worden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oei dat is inderdaad niet handig om over die ondervloer te rijden met een trippelstoel.
Is nu alles zo ver hersteld?
(afzuigkap, behang in de keuken?)
na zondag nog 1 projectje en dan is het EINDELIJK klaar allemaal.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Agzuigkap hangt, de muur wat kaal was is weer behangen, alleen moet de muur waar nog het oude behang op zit nog gedaan worden.
Ja, werd wel tijd vanaf 17 juli <Maar ik moet na zondag zelf de plinten doen. Ik heb eigen plinten en die moesten er af omdat hetlaminaat daar onder ligt. ALs die zaak ze er weer opzetten kosten mij dan 500 euroquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
na zondag nog 1 projectje en dan is het EINDELIJK klaar allemaal.
Wat een geld voor die plinten erop te zetten. Kan Henk dat niet doen?quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, werd wel tijd vanaf 17 juli <Maar ik moet na zondag zelf de plinten doen. Ik heb eigen plinten en die moesten er af omdat hetlaminaat daar onder ligt. ALs die zaak ze er weer opzetten kosten mij dan 500 euro
Ja kan hij wel, maar moet altijd wachten hoe het met zijn lijf is.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat een geld voor die plinten erop te zetten. Kan Henk dat niet doen?
4 maanden verder al...........
Bij mij kostte het 750 incl. plinten, maar wel veel klotehoekjes.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, werd wel tijd vanaf 17 juli <Maar ik moet na zondag zelf de plinten doen. Ik heb eigen plinten en die moesten er af omdat hetlaminaat daar onder ligt. ALs die zaak ze er weer opzetten kosten mij dan 500 euro
De plakplinten om de deur kozijnen en de trap doet hij wel.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bij mij kostte het 750 incl. plinten, maar wel veel klotehoekjes.
Is erg duur danquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De plakplinten om de deur kozijnen en de trap doet hij wel.
Maar ik heb verder overal het laminaat onder de gewone plinten liggen en die heb ik al hoef ik dus ook niet extra meer te kopen.
Ja, dat vond ik dus ook. Vandaar dat ik het niet laat doen.quote:
Dan heb je alles al op maat toch?quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de plinten zijn op maat, die kunnen er zo weer voor. Hoeft niet meer gezaagd te worden of zo.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan heb je alles al op maat toch?
Dan is 500 gewoon teveel.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de plinten zijn op maat, die kunnen er zo weer voor. Hoeft niet meer gezaagd te worden of zo.
Dat vond ik dus ook, maar het is de kamer, keuken en de hal.quote:
Morguh Frumquote:Op woensdag 6 november 2024 06:36 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik zit met samengeknepen billetjes te kijken naar de verkiezingen...
Het zal toch niet zo zijn dat Trump weer president wordt..
ja helemaal na die mislukte aanslag.......quote:Op woensdag 6 november 2024 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum
Had je anders verwacht dan, ik niet hoor.
Het is al zolang duidelijk voor mij dat hij gaat winnen. Helaas
Hey Birdiequote:Op woensdag 6 november 2024 06:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja helemaal na die mislukte aanslag.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |