Was 1 van de eerste bewoners.quote:Op zondag 3 november 2024 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mij lag, maar ik kan hem mij ook helemaal niet voor de geest meer halen
Ikben de meeste kwijt, bij mij is het vaak er uit is vergeten. Een enkeleling zie je dan nog wel eens ergens voorbij komen. Maar volgens mij van DGK ook niemand meer Alleeen Eric als er een BB isquote:
Hij is nu met Maribelle die geheel toevallig in dezelfde aflevering moest vertrekken.quote:Op zondag 3 november 2024 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ikben de meeste kwijt, bij mij is het vaak er uit is vergeten. Een enkeleling zie je dan nog wel eens ergens voorbij komen. Maar volgens mij van DGK ook niemand meer Alleeen Eric als er een BB is
Ja, ik zag het gisteren. Billy doet ook mee, maar die is amper in beeldquote:Op zondag 3 november 2024 14:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij is nu met Maribelle die geheel toevallig in dezelfde aflevering moest vertrekken.
[ afbeelding ]
Nou gekkie bedankt, graag gedaan hoor... alleen maar respect...quote:Op maandag 4 november 2024 23:44 schreef Iceage het volgende:
Hallo allemaal,
Snelle update waarom ik niet meer aan FOK! toekom momenteel.
Mijn Oom van 90 jaar is 23 juli lelijk gevallen en daardoor bloed in zijn hoofd met hechtigen (zware hersenkneuzing vastgesteld.)
Hij heeft dikke week op de intensive care gelegen en vandaar naar Neurologie.
(Isala Zwolle.)
Vandaar heb ik hem naar een revalidatie centrum gereden en nu 2 weken geleden definitief naar een woonzorgcentrum.
Naar Zwolle is voor mij 130 km heen en 130 km terug En ik ben er vanaf zijn valpartij gemiddeld 3 a 4 keer in de week geweest.
Ik heb ontzettend veel moeten regelen (en nog steeds.)
Oa 5 autos vol post uit zijn woning vanaf 1973 wat allemaal door elkaar zat (ben ik klaar mee nu eindelijk)
Al zijn kleding was kapot echt goed kapot dus alles opnieuw gekocht.
Via de rechtbank ben ik nu middels een beschikking bewindvoerder en heb mentorschap.
Hij heeft een koopwoning (moet nog leeg) Wel al groot deel gedaan.
Auto opgehaald uit Zwolle. APK laten keuren as donderdag afspraak en verkopen.
Hij is/was zijn hele leven een kluizenaar en heeft geen sociaal netwerk.
Hij heeft 7 verschillende bankrekeningen bleek me daar moet ik allemaal heen met de rechtbank beschikking.
Voor het appartement in het woonzorgcentrum vrijwel alles nieuw gekocht en ingericht (Koste me 2 volle dagen) En is echt heel mooi geworden , heel knus ook en gezellig. heel veel echt goede hulp van mijn beste kameraad (Superfijn.)
De diagnose is beginnende dementie.
Er moet nog heel veel geregeld worden maar er komt nu eindelijk wat rust (Gelukkig.)
Daardoor zagen jullie mij al tijd niet meer posten.
Ik heb wel via whatsapp fijn contact met @:Frummelie en die heb ik vaak geupdate en ook foto"s gestuurd van de inrichting van zijn nieuwe appartement , @:Frummelie bedankt voor je steun aan mij en je fijne woorden, Zeer gewaardeerd ! (Ook van het zorgteam over hem veel complimenten.)
Ivm de bewindvoering moet ik een complete inventarisatie maken van al zijn bezittingen en een totaalbeeld maken van zijn financieen, dus ik ben nog lang niet klaar.
Ik doe het graag hoor . Hij is de jongere broer van mijn vader (rip) en heeft in het verleden veel voor het gezin gedaan waar ik uit kom (allemaal rip)
Het meest vervelende van alles vind ik het vele op en neer rijden naar Zwolle dat kost gewoon heel veel tijd
En uiteraard is ook zijn geestelijke en lichamelijke toestand echt niet fijn om nu mee te maken. (Dat was tot voor 2 jaar geleden gewoon nog prima)
Tot zover eerst.
Fijne dag,
Ice.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 5 november 2024 04:27 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen... was een kort nachtje.🙄
Agh ja, we slingeren de tv maar weer aan.. theetje erbij..👌
Hejj goedemorgen Engine... ben je inmiddels alweer in ons kikkerlandje?quote:Op dinsdag 5 november 2024 04:36 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgenik doe een bakje koffie
Nee nog niet. Nog twee tot drie weken werken en dan nog een paar dagen vakantie waarschijnlijk. Tegen het einde van de maand denk ik weer thuis te zijnquote:Op dinsdag 5 november 2024 06:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj goedemorgen Engine... ben je inmiddels alweer in ons kikkerlandje?
Oké jij moet weer bijna een inburgeringscursus volgen hier...quote:Op dinsdag 5 november 2024 06:22 schreef engine het volgende:
[..]
Nee nog niet. Nog twee tot drie weken werken en dan nog een paar dagen vakantie waarschijnlijk. Tegen het einde van de maand denk ik weer thuis te zijn
Hey Ice, leuk wat van je te horen. Het bericht wat je ons geeft is minder leuk, wat ontzettend sneu voor jou oom. Maar wat mag hij b lij zijn met jou als neef en dat je zoveel voor het doet.quote:Op maandag 4 november 2024 23:44 schreef Iceage het volgende:
Hallo allemaal,
Snelle update waarom ik niet meer aan FOK! toekom momenteel.
Mijn Oom van 90 jaar is 23 juli lelijk gevallen en daardoor bloed in zijn hoofd met hechtigen (zware hersenkneuzing vastgesteld.)
Hij heeft dikke week op de intensive care gelegen en vandaar naar Neurologie.
(Isala Zwolle.)
Vandaar heb ik hem naar een revalidatie centrum gereden en nu 2 weken geleden definitief naar een woonzorgcentrum.
Naar Zwolle is voor mij 130 km heen en 130 km terug En ik ben er vanaf zijn valpartij gemiddeld 3 a 4 keer in de week geweest.
Ik heb ontzettend veel moeten regelen (en nog steeds.)
Oa 5 autos vol post uit zijn woning vanaf 1973 wat allemaal door elkaar zat (ben ik klaar mee nu eindelijk)
Al zijn kleding was kapot echt goed kapot dus alles opnieuw gekocht.
Via de rechtbank ben ik nu middels een beschikking bewindvoerder en heb mentorschap.
Hij heeft een koopwoning (moet nog leeg) Wel al groot deel gedaan.
Auto opgehaald uit Zwolle. APK laten keuren as donderdag afspraak en verkopen.
Hij is/was zijn hele leven een kluizenaar en heeft geen sociaal netwerk.
Hij heeft 7 verschillende bankrekeningen bleek me daar moet ik allemaal heen met de rechtbank beschikking.
Voor het appartement in het woonzorgcentrum vrijwel alles nieuw gekocht en ingericht (Koste me 2 volle dagen) En is echt heel mooi geworden , heel knus ook en gezellig. heel veel echt goede hulp van mijn beste kameraad (Superfijn.)
De diagnose is beginnende dementie.
Er moet nog heel veel geregeld worden maar er komt nu eindelijk wat rust (Gelukkig.)
Daardoor zagen jullie mij al tijd niet meer posten.
Ik heb wel via whatsapp fijn contact met @:Frummelie en die heb ik vaak geupdate en ook foto"s gestuurd van de inrichting van zijn nieuwe appartement , @:Frummelie bedankt voor je steun aan mij en je fijne woorden, Zeer gewaardeerd ! (Ook van het zorgteam over hem veel complimenten.)
Ivm de bewindvoering moet ik een complete inventarisatie maken van al zijn bezittingen en een totaalbeeld maken van zijn financieen, dus ik ben nog lang niet klaar.
Ik doe het graag hoor . Hij is de jongere broer van mijn vader (rip) en heeft in het verleden veel voor het gezin gedaan waar ik uit kom (allemaal rip)
Het meest vervelende van alles vind ik het vele op en neer rijden naar Zwolle dat kost gewoon heel veel tijd
En uiteraard is ook zijn geestelijke en lichamelijke toestand echt niet fijn om nu mee te maken. (Dat was tot voor 2 jaar geleden gewoon nog prima)
Tot zover eerst.
Fijne dag,
Ice.
Hoi Ice, begrijpelijk dat je niet meer gepost hebt. Wat een drukke en heftige periode heb je achter de rug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Birdie tijdje niet gezien, alles goed?quote:
Hoi Dottquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Birdie tijdje niet gezien, alles goed?
Groot gelijk, hoe is het leven buiten FOK!quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Dott![]()
Ja hoor maar liever bezig met mijn leven buiten FOK!![]()
Goed en een beetje druk. Allerlei dingen opstaanquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk, hoe is het leven buiten FOK!
Opstaan? Ben je aan het koken/bakken?quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goed en een beetje druk. Allerlei dingen opstaan
quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Opstaan? Ben je aan het koken/bakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |