SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet Dot
Nog beterquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou die heeft een mooie overkapping waar je zo kunt intrekken
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:15 schreef Dotteke het volgende:
Heb even de tt aangepast stond 501q. Heb er 51 van gemaakt.
Toch alweer #51quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:15 schreef Dotteke het volgende:
Heb even de tt aangepast stond 501q. Heb er 51 van gemaakt.
Juichje waardquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Toch alweer #51
Weet uit m'n hoofd zo niet meer wie om deze slowchat vroeg -maar nooit te zien is-, maar die kan trots zijn
Waren er twee. Iceageen nog een vrouw. Weet haar naam zo een twee drie niet meerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Toch alweer #51
Weet uit m'n hoofd zo niet meer wie om deze slowchat vroeg -maar nooit te zien is-, maar die kan trots zijn
Ik heb geen idee of het @lojanda was en wil dat ook niet suggereren, maar bedenk me nu dat ik haar hier en bij de bondgenoten ook al even niet meer gezien heb. Die is ook wel van lekker eten en goeie series. Misschien straks als BB begint weerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waren er twee. Iceageen nog een vrouw. Weet haar naam zo een twee drie niet meer
Ja die. Wilde hem net hier komen zeggen het schoot mij er in een keer te binnen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of het @:lojanda was en wil dat ook niet suggereren, maar bedenk me nu dat ik haar hier en bij de bondgenoten ook al even niet meer gezien heb. Die is ook wel van lekker eten en goeie series. Misschien straks als BB begint weer
Ja die mist gisteren! Had zicht op de maan en die werd steeds waziger tot wegquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:22 schreef spapaars het volgende:
GM
Deze ochtend uitzicht, maar regenachtig (tot 12.15 uur) dus heb ik wat buitensporten uitgesteld tot de middag.
Gisteren leek het alsof ze folie op al mijn ramen hadden geplakt, dikke en dikke mist.
Met wat sporten bedoelde ik wel een beetje, en niet meerderequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja die mist gisteren! Had zicht op de maan en die werd steeds waziger tot weg
Veel plezier met sportenduim voor droog weer
Sorry ik snap mijn fout niet?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met wat sporten bedoelde ik wel een beetje, en niet meerdere
Is er ook niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sorry ik snap mijn fout niet?
Ah okequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is er ook niet.
Dacht laat ik mij wat verduidelijken.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:30 schreef Dotteke het volgende:
Zo ff appelcake gemaakt staat nu in de airfryer. Ik denk dat die weer te hoog wordt. We gaan het zien. Hij staat in de airfryer [ link | afbeelding ]
`dat is nog maar afwachten, het is een raar ding geworden in ieder geval, heb net even gespiektquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |