omg, that's the name of the show!quote:Op maandag 14 juli 2025 07:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kook
fruit, water,
vrij veel geleisuiker
en dan heb je
Jam
omg, that's the name of the show!quote:
omg, that's the name of the show!quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:19 schreef Gellius het volgende:
Een cornucopia aan jam, Z. We hebben het toch maar mooi voor elkaar hier.
Kan het nog slechter dan?quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:59 schreef Gellius het volgende:
Ik ga het allemaal anders aanpakken, mensen. Waarschijnlijk slechter.
Vertel.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:59 schreef Ringo het volgende:
Overigens ben ik het dit jaar echt anders gaan aanpakken en dat bevalt me tot nu toe uitstekend. Wel of geen zelfhulpboeken, grijp uw kans.
Een carrièreswitch.quote:
Dat komt omdat dat land ook helemaal niet bestaat, G. Iedereen die naar Noorwegen meent te gaan wordt op de boot, in het vliegtuig en zelfs in de trein in een roesje gebracht en dan stieken naar Súdwest-Fryslân vervoerd. Als je met de auto gaat kom je gewoon in Zweden terecht. Dat land bestaat dan weer wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:28 schreef Gellius het volgende:
Ik was toevallig met de teerbeminde en de uitvloeiseltjes naar Noorwegen dit jaar. Man, wat een hoop Nederlanders daar. Maar wel lekker gewandeld, inderdaad.
Ik heb getwijfeld over Belgiëquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:28 schreef JAM het volgende:
[..]
Dat komt omdat dat land ook helemaal niet bestaat, G. Iedereen die naar Noorwegen meent te gaan wordt op de boot, in het vliegtuig en zelfs in de trein in een roesje gebracht en dan stieken naar Súdwest-Fryslân vervoerd. Als je met de auto gaat kom je gewoon in Zweden terecht. Dat land bestaat dan weer wel.
Daar twijfel ik zelf ook nog sterk aan. Ik heb me eens wijs laten maken dat ik daar drie jaar gewoond zou hebben, maar hoe langer en hoe meer ik daar over nadenk, hoe meer ik ervan overtuigd raak dat alle gedachten daaraan slechts een opeenstapeling van door ontwenningsverschijnselen ingegeven koortsdromen zijn. Dat Brussel bestaat, daar ben ik dan wel vrij sterk van overtuigd, maar waar dat dan precies ligt en hoe je daar nu moet komen is me ook niet helemaal duidelijk.quote:
En in dat Atomium? etc.quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:54 schreef JAM het volgende:
Nu weet ik dat er in het Atomium ook een maquette van het Atomium staat.
Daar durf ik niet over na te denken. Dat vind ik eng.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |