Daar lijkt het inderdaad op, maar ik kan je verzekeren dat dit niet het geval is geweest. In ieder geval niet in al die jaren die ik er al woon.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:31 schreef Hiddendoe het volgende:
Het lijkt wel of daar van dat raamfolie tegen aangeplakt heeft gezeten.
Je ben wel scherp. Maar nee, dit is de voorkant, de meeste klussen doe ik in de achtertuin (waar mogelijk uiteraard).quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:50 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik heb even je pohi doorgekeken en je bericht vnl. in klussen enz.
Heb je onlangs misschien in de tuin iets geschuurd of zo waardoor er in dat raam microscopisch kleine geultjes zijn ontstaan (weet ik veel, ik zeg maar wat hoor) en dat door regen er vuil in is gekomen?
Ik denk dat het in die richting gezocht moet worden, heb er geen andere verklaring voor.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
Lijkt wel aan de binnenkant van het glas te zitten (tussen de 2 lagen in).
Dubbel glas lek?
Kan door de rollen komen van de machine die de ruiten gemaakt heeft, nu komt er vocht bij en worden ze zichtbaar.quote:
Ik weet het niet... Toen ik lekke ruiten had, zagen de vlekken er heel anders uit qua vorm (meer een grote waas, zeker geen duidelijke strepen). Maar bij gebrek aan een betere verklaring geloof ik je.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:20 schreef halfway het volgende:
[..]
Kan door de rollen komen van de machine die de ruiten gemaakt heeft, nu komt er vocht bij en worden ze zichtbaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |