Dan moet je daar heenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:44 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)utspot-met-rookworst
Wat raar, hij was in de winkel 2 voor 7 euro
vroegah zat dat er gewoon bijquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee geen friet wel 2 sausjes, moet je er blijkbaar apart bij bestellen
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus ik las snackplantje.
Ik heb iets te lang in Excel gewerkt vandaag merk ik.
Wat heeft dat met Excel te maken dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus ik las snackplantje.
Ik heb iets te lang in Excel gewerkt vandaag merk ik.
Juppenbuurt geworden hierquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vroegah zat dat er gewoon bijMag wat kosten daar
lekker, kaasplantjesquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
even wat leuks doen. Denk ik. Aan boekje voor Gent werken in ieder geval. Of een ander reisje.
Vanavond kaasplankje. En een glaasje port erbij.
Daar word ik tureluurs van.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Excel te maken dan?
Doe ik ook gewoon.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:53 schreef Ama het volgende:
Het is zo verleidelijk om de beslagkom schoon te maken met mijn vingers maar kan vast niet goed zijn allemaal rauwe ei vreten.
Ben je gestopt met stoptober?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
even wat leuks doen. Denk ik. Aan boekje voor Gent werken in ieder geval. Of een ander reisje.
Vanavond kaasplankje. En een glaasje port erbij.
goed is inderdaad een ander uiterste, slecht is het vaak ook nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:53 schreef Ama het volgende:
Het is zo verleidelijk om de beslagkom schoon te maken met mijn vingers maar kan vast niet goed zijn allemaal rauwe ei vreten.
ik ookquote:
oktsoberquote:
en de volgende keer lekker net zo hard weer de kom leeg snaaienquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik had wel eens beslag gevroten en een paar uur later werd ik beroerd en heb ik een paar dagen op de wc gezetenEn erboven gehangen. Kan ook toeval zijn geweest.
Dit motiveert wel ja.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik had wel eens beslag gevroten en een paar uur later werd ik beroerd en heb ik een paar dagen op de wc gezetenEn erboven gehangen. Kan ook toeval zijn geweest.
vast wel, rauw ei zit in meer producten en eten we ook gewoon (want men weet het niet) zoals verse chocolademousse en roomijs van de ijsboerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:59 schreef CherryLips het volgende:
nee, is alleen een maandje niet drinkenquote:
Ohquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vast wel, rauw ei zit in meer producten en eten we ook gewoon (want men weet het niet) zoals verse chocolademousse en roomijs van de ijsboer
meringuequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vast wel, rauw ei zit in meer producten en eten we ook gewoon (want men weet het niet) zoals verse chocolademousse en roomijs van de ijsboer
dat is toch stoppen dan, voor een maandquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, is alleen een maandje niet drinken
hahahahahahaha nee dat is een beetje raar om alleen even een maandje te stoppen en daarna weer door te paffenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is toch stoppen dan, voor een maand
ik had serieus even in mn hoofd dat mensen dan ook een maand zouden stoppen met roken maar dat is natuurlijk neit zo![]()
is dat nog rauw of gaart dat door de warmte? Ik heb dit nog nooit op (want eet geen vlees)quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:03 schreef Nizno het volgende:
echte Spaghetti carbonara is ook met rauw ei..
neppe is met room
Niet meteen, heb een jaartje ofzo gewachtquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
en de volgende keer lekker net zo hard weer de kom leeg snaaien
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet meteen, heb een jaartje ofzo gewacht
Net als met die snotkibbeling, toen hoefde ik ook een jaar niet meer.
Of met die paarse ader in de kroket.
veuls te langquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet meteen, heb een jaartje ofzo gewacht
Net als met die snotkibbeling, toen hoefde ik ook een jaar niet meer.
Of met die paarse ader in de kroket.
Daar hebben ze op toeristische plekken ook bordjes met 'geen salmonella in Japan'.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:05 schreef UitStraling het volgende:
In Japan krijg je bij elke biefstuk rauw ei om je vleesje in te dopen voordat je het in je mond stopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |