waarin moeten we jou steunen krokodilletje?quote:
Het is uit met mij en wilmaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waarin moeten we jou steunen krokodilletje?
VISSEN ZEEquote:
Ja dat zijn de tamme kastanjes.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vinden jullie het buiten soms ook naar sperma ruiken?
Welke? Ik twijfel tussen Dungeons and Dragons set, of lord of the Rings Rivendell.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende: Zo, even bijtanken dit weekend. Vanavond Legosetje bouwen denk ik.
Wereldberoemdquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:45 schreef TALIN het volgende:
je moet een keuze maken!
of je neukt een geit en niemand gaat het ooit te weten komen
of!
je hebt geen geit geneukt maar iedereen op de wereld ( ook die inheemse stam die nog nooit contact heeft gehad met de buitenwereld ) denkt dat jij een geit hebt geneukt!
Aha. Geinig.quote:
verdiendquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:55 schreef Questular het volgende:
[..]
Fijn voor Wilma, ze verdiend beter.
Zo rijk ben ik niet!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:48 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Welke? Ik twijfel tussen Dungeons and Dragons set, of lord of the Rings Rivendell.
Kan je hier meer over vertellen dan kan ik het op de frontpage zettenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:08 schreef Doug-Heffernan het volgende:
@:paul
SCOOOOP!!!
Ik heb gehoord dat @:questular GOD verkering heeft met @:speedfight GODIN
Elrond is minder druk, meer stijlvol.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:35 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Oh welke van die twee zou jij pakken wil er eentje kopen.
En welke ga jij maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |