Weet ik. Heb in een slachthuis gewerkt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan ze allemaal naar de slacht op niet zo'n leuke manier
Uiteraard! Plannen liggen al klaarquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Snap ik. Als de tuin wel groot genoeg is, meteen asfalteren!
Eet je er ook vlees minder om?quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Weet ik. Heb in een slachthuis gewerkt.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard! Plannen liggen al klaar
Nee, maar het is wel een bizarre wereld.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eet je er ook vlees minder om?
Ze mogen meedoen!quote:
Dat wel.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een bizarre wereld.
Ja joh, heb mensen zien volleyballen met schapenkoppen.quote:
Dat is dan wel een stap te ver ja.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja joh, heb mensen zien volleyballen met schapenkoppen.
Heb het daar niet lang uitgehouden.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is dan wel een stap te ver ja.
Dat kan ik me dan wel voorstellen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb het daar niet lang uitgehouden.
Ik zat er dichtbij. Ben eens vegetariër geweest, maar ook dat duurde niet lang.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan wel voorstellen.
Al eet ik er geen vlees minder om.
Arme jijquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Weet ik. Heb in een slachthuis gewerkt.
Oh leuk zo'n begraafplaatsquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Snap ik. Als de tuin wel groot genoeg is, meteen asfalteren!
Ja, dat was geen leuke baan.quote:
Was blij toen ik mijn ontslag had ingediend.quote:
Dat begrijp ik ook!!quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Was blij toen ik mijn ontslag had ingediend.
Echt hoor. En een hoop psychopaten gezien.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook!!![]()
Vreselijk werk![]()
Je bent weer normaalquote:Op maandag 21 oktober 2024 15:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik zat er dichtbij. Ben eens vegetariër geweest, maar ook dat duurde niet lang.
Ik heb heel veel filmpjes bekeken en regelmatig met tranen in de ogen gezeten om hoe mensen met een dier omgaanquote:Op maandag 21 oktober 2024 15:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Echt hoor. En een hoop psychopaten gezien.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb heel veel filmpjes bekeken en regelmatig met tranen in de ogen gezeten om hoe mensen met een dier omgaan
Nee, voelde mij toen wel gezonder.quote:
niemand hoeft van mij vegan of vegetariër te worden , dat zijn keuzes van mensen die zij maken met een reden en die begrijp ik. Ik snap nooit zo goed waarom mensen bepaalde dingen zeggen , zoals hierboven.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
[..]
Nee, voelde mij toen wel gezonder.
Nobel van je.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
niemand hoeft van mij vegan of vegetariër te worden , dat zijn keuzes van mensen die zij maken met een reden en die begrijp ik. Ik snap nooit zo goed waarom mensen bepaalde dingen zeggen , zoals hierboven.
Ik ben geen vegetariër, ook niet vegan maar ik eet wel bewust minder vlees . Dat heeft voornamelijk te maken met hoeveel vlees mensen naar binnen werken , het dierenleed wat daar aan gekoppeld is en het goedpraten van veel vlees eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |