Ja , nou ja tegenwoordig schijn daar heel makkelijk aan geholpen te kunnen worden maar ik heb nog nooit zo'n prachtige sterrenhemel gezien als daar in die bergenquote:
Och ja, ik heb een leuke winterpeen iig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als het maar een grote winterpeen is.
Sjezus wat slecht
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Och ja, ik heb een leuke winterpeen iig.
Eigenkennis is het beste.quote:
Lijkt mij ook. Gelukkig is hij niet oranje.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eigenkennis is het beste.
Goedenavond! Ook knuffels voor alle andere lieve dieren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:30 schreef LordofLeaves het volgende:
Mogguh allen.Knuffels voor alle lieve koeien.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:11 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Goedenavond! Ook knuffels voor alle andere lieve dieren.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:11 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Goedenavond! Ook knuffels voor alle andere lieve dieren.
Lord!quote:
Stigsfreund!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lord!
2e bezichtiging gepland
Laten we het hopenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigsfreund!![]()
Tweede Zandvoort in de maak!
Weten we dat ook weerquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Gelukkig is hij niet oranje.
Groeps!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:58 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemiddag Lord en Stig!
En ook voor alle anderen natuurlijk.
Raarwe penur!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Weten we dat ook weer![]()
Gelukkig maar want dat had er op zijn minst raaarw uitgezien
Niks mis mee.quote:
Post er gerust maar meer.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:33 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nee, die kan vast meerdere mensen hier bekoren. (pun intended)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |